En igelkott

Åh vad jag älskar igelkottar!

Är inte igelkotten hur söta som helst? Hade jag fått bestämma så skulle jag  ha en här hemma. Men visst är dom riktigt söta djur? Framför allt när dom har sina ungar efter sig på led.
Åh, det ger mig minnen tillbaka...

Nej, nu ska jag inte sitta här och drömma mig bort.
Måste bara säga, VILKET VÄDER VI HAR IDAG! Världens vår väder så det bara sjunger om det, det gillar vi!

Hur har eran dag varit idag?

Ge mig 5 stjärnor här så skulle ni göra min dag riktigt bra!
#1 - - linnea:

Villken sötnos!:D

#2 - - caroline:

afan ! håller med dig.

#3 - - jossan:

mm, aa det har jag ^^ har du? jätte fin bild ;) är det du som fotat den?

kram

#4 - - Olessia:

vad sööt

#5 - - emma - en blogg om kläder och vad som är mode enligt mig!:

Tack Sötnos! Vad glad jag blir :-)

Vad tycker du om dagens små inköp då?

Kramis!

#6 - - EN TJEJ I STORSTAN - illustration & form ..:

naaw vad söt ! :)



/ En tjej i storstan

#7 - - mickilicious:

Vi håller på att pyssla med lite grillning och bakning!:)

#8 - - Ida Björck:

åh det låter härligt :) jo samma här, det är hur bra som helst :) kram

#9 - - Vanadesse.:

d e fint med mig! superhärlig dag i skogen hade ja o en kompis hehe .skönt med promenad :) hoppas d e lika bra med dej!



kramar!

#10 - - pelle:

Finns det ens igelkottar längre? Har inte sett någon på länge, nu när jag tänker efter.

#11 - - Nikki:

sv: aha oki. vad roligt!

Nej vet faktisk inte, kanske dra till kussen eller kolla på nån film med min kompis! <3

#12 - - Leia:

Ja, det är härligt med det =)



Kram

#13 - - Telma:

hah gud så söt bild på igelkotten, du har väl inte tagit bilden själv :O :) !

#14 - - Amanda:

jag hade en gång en igelkotte! haha, den hade blivit misshandlat av barn på en skola (där den hade beslutat sig för att bo) så pappa tog hem den till oss(vi bodde på landet då) så där fick den bo:)

hur söt som helst, jag döpte den till igge. det var på tiden så man hade så otroligt bra fantasi!

#15 - - Mindy:

God kväll..Så söt igelkotte :) Min helg har varit en mysig helg med nära & kära.Ha en skön kväll.kram

#16 - - Sofia:

så söööt! :D

#17 - - Sophia:

Dom är så himla söta =)

#18 - - L I S A:

Hej! Vad har du gjort idag då? :D

Ha en bra kväll iallafall..

Kram sötaste! ;)



Har du lust att vi bevakat varandras lbogga rpå bologlobin? :D

#19 - - Anonym:

jaa, de gillar jag oxå :D

#20 - - Anonym:

jaa, de gillar jag oxå :D

#21 - - mickilicious:

hejhej:`) inge sepc har vi gjort bara varit hemma och myst typ:) själv då? kram

#22 - - Evelina:

Svar: Mm, verkligen :p

#23 - - Viitsippan:

sv: då är vi två som tkr det :)

Kram ♥

#24 - - Emelie -EmeliesPlace:

svar: Så roligt att du vill vara med i min tävling om att bli veckans blogg! Jag hör av mig under morgondagen om du är en av de som går vidare till omröstningen :)

Kram

#25 - - LINA:

sv: hon är GRYMT FIERCE

#26 - - B A M B I - i'm still a rockstar ^^:

Dom är sååååå underbara :D

#27 - - Sandra:

Dagen har varit underbar och igelkottar är ju så söta! :)



Puss

#28 - - Malin:

SV: gud vad kul att du gillar den :)

#29 - - Z A N D R A:

sv; eller hur! Massa fin =D



vad gör du för ngt då? :)

#30 - - My:

Nej vilken söt, tror inte att jag själv har sett en "vilt levande igelkott", men de är ju så fruktansvärt söta på bild :D

#31 - - evelina:

svar: så bra :)

nej det blev lungt, film :P sj då?

#32 - - B A M B I - i'm still a rockstar ^^:

SVAR: Haha nej inte direkt ;P

Allting är superbra med mig, själv då?

Skönt med påsklov iafl ^^

#33 - - LINDEROTH:

Jo men som sagt hon skrev aldrig att dom inte skulle skattas!

#34 - - SARA:

Söt! :) Ha en bra dag!

#35 - - Jennie:

åh söt :D







svar; hihi tack :D jag blir as glad varje gång jag får höra de ^^

#36 - - Alshammar - Style As Lifestyle:

de är så söta! har du tagit bilden?

Vi hade en igenkott på gården när jag var liten:)

#37 - - Carro:

svar:vad mysigt :) Vilken film blev det:)?

#38 - - Leonora - The Magic Memories:

sv; okej :)

ne inte mkt!

allt väl denna tisdag?

#39 - - J e s i:

Haha, de är så sjukt söta. :) Tack så jättemycket! :D

#40 - - Elena:

Har frågestund i min blogg nu. Kika gärna in och ställ en fråga =)

#41 - - Sara:

Min dag har precis börjat! :)Hur mår du idag? :)

#42 - - Amelie:

sv: hehe, jaså? :)

jadå det hade jag allt, du då?

#43 - - stefanie:

Ha en bra dag!

Besök gärna min blogg & kommentera om du har lust :D / www.stefhunny.blogg.se

#44 - - Anna:

Åh så gullig! ^^ Fast det skulle nog inte vara så trevligt att gosa med den , hah!



Allt bra med dig ? (:

KRAM

#45 - - Melinda:

haha igelkottar e verkligen söta :D

#46 - - .:

Gud vad söt! ;D

#47 - - ♥ F O U M O S E ♥:

Gud vad söt bild! ♥

#48 - - Annika:

jag tycker dom ser konstiga ut:P men lite söta..



kram

#49 - - Sara:

Jo tack jag mår bra :) har du haft en fin dag?

#50 - - Foki:

ååh igelkott :) jag älskar igelkottar :D

#51 - - Sara:

Sv: Jag mår bara bra :) Sov så gott!

Till top