Blåsor, blåsor och åter blåsor!

Ännu en gång får ni se mina "lysande" bilder om dagens långpromenad med lillskruttan.
Härligt väder hade vi här i Västerås, hela 24 grader! Nästan så man blev lite grinig för det var så mycket sol & värme.
Kan även meddela till de intresserade att mina fötter är för tillfället helt odugliga.. Blåsor så det både räcker och blir över.
Ja, så går det när man ska "gå in" mina nya ballerinas. Skulle hämta ut paket idag, men det missade jag.. Attans! Men jag får promenera och hämta ut det imorgon istället.
Men vad det är får ni se imorgon!







#1 - - B R O W N S U G A R:

Sv: Vad gullig du är :) fina bilder!

#2 - - emma härnqvist/perfektion:

jo men jag håller nog mest på att samma regissör hade gjort alla filmerna, även om jag bara sett en än såklart. de ska ju vara samma känsla.

#3 - - Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

Vilka underbara bilder! :D Våren tycks ha kommit mycket längre hos er :) mysigt!

#4 - - Angelica - fyrbarnsmamman:

haha, ja bebisarna är ju så himla söta fast de kan nog vara lite mer ilsk som bebisar :P

#5 - - Jonna:

aj aj =(

#6 - - Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae:

Jag köpte ballerina skor en gång och försökte gå in dem men det gick verkligen inte. Sen insåg jag att jag inte passade i ballerina så sorgen var inte alltför stor (;

#7 - - Makrill:

Fint :D Nu är våren äntligen häääär! :D



Kram!

#8 - - IkaH:

fin blogg ((:

#9 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

åh så mysigt väder =)

#10 - - Rita ♥:

Åh, bor du i Västerås?

Jag var på innebandycup i Västerås i helgen, vi kom tvåa och Västerås vann ^^

Då var det ju också ganska bra väder, men 24 grader hade vi dock aldrig (: Härligt!

Fina bilder :D

Kram <3

#11 - - tove:

ont med blåsor :S hoppas att de blir bättre.

Kraam

#12 - - Bea:

Fina bilder:D

#13 - - Gaia:

Fina bilder! :D

#14 - - Foki:

såå vackra blommor! :)

#15 - - Elina:

Fina bilder :)

Till top