#1 - - Lisso:

Åh Tack så mycket! Din design går inte av för hackor den heller! Super mysig!

Jag la reklamen i en sån där menykolumn. (en extra jag lagt dit!)



http://www.designadinblogg.se/2008/may/tva-menykolumner.html



Där har du länken hur man gör och vilka koder man använder! =)

Ha en mysig dag!

Kram

#2 - - Evelina:

Nope, jag vann inte :/

#3 - - Nina.:

Ååååh underbart! Jag som aldrig vinner nåt annars. Hihi. Tusen tack söta du!!! <3

#4 - - sanibo:

FAN!

haha...

#5 - - Nina.:

Hihi, det har jag redan gjort. :)

Du förgyllde min dag. Tack ännu en gång snälla du!

#6 - - Angelica:

Tyvärr var det ej jag som vann :(

#7 - - Sandra:

Jo det är jättebra med mig. Skönt att det är helg. Vad ska du hitta på idag då?

#8 - - Anna:

Grattis till vinnaren.

#9 - - Kimbell:

Svar: Ja, det gör jag. Eller inte just nu, då jag är skadad och antagligen ska opereras i knär, men i vanliga fall, ja :)

#10 - - sarah:

oh snyggt (a)

#11 - - johannathåström:

ååh sicken otur! :(

#12 - - Caroline:

Grattis!

#13 - - lina:

sv: är sjuk så ligger hemma och degar med det är rätt mysigt det också:P

#14 - - R y d b e r g:

ja inredning och design skulle ju vaar en dröm att få jobba med ! har du någon utbildning vad det gäller det, eller är d ebara något du vill hålla på md? :)

#15 - - Angelica L:

Ha en fin helg :D

Kram

#16 - - Brunetten Sanna E:

faaan, jag var säker på att jag skulle vinna :p

#17 - - N E L L I:

Tack..

Men skulle mer fika och kolla runto anteckna allt jag ville ha.

det blev inge shopping. :D







Kram.

#18 - - Sanna:

Ja sthlm är alltid trevligt, har typ hela min släkt på pappas sida där uppe, så ibland får man ta sig en tripp =) Sen finns det alltid massa annat kul där med att hitta på. Ha en underbar lördag tjejen

Kramar

#19 - - alec:

vafan gumman, jag trodde jag hade halva inne ju :P



Hur mår du älskling???

#20 - - Sweet life style:

grattis

#21 - - carro:

Grattis till henne, jättefint ju :)

Ha en trevlig kväll! kram

#22 - - belinda:

Japp, allt är bra med mej! sj? :)

#23 - - karolina:

nähä..synd :( :P

#24 - - Sanna:

Grattis till henne! :)

#25 - - cassandrah:

elr hur :)

#26 - - Emma "Miss Perfect":

Det var ingen ide för mig att kolla för jag var aldrig med :)

detsamma.







/Emmsan

#27 - - Ulrika:

håller med dig! Tack så mkt btw

#28 - - Kim Von J - Nya modellbilder:

Grattis till henne

#29 - - haidi:

Grattis till henne :D

fin blogg :)

#30 - - Anonym:

GRATIS PRESENTKORT PÅ GINA TRICOT, HM, JC etc...



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=2977

#31 - - JOSEFINE:

grattis till henne :)

#32 - - emelie:

sv: hehe yes she is =)

Tack din med =)

#33 - - emelie:

sv: hehe lite småsjuk, men annars bra, hur e det själv? :)

#34 - - emelie:

Jag som ville vinna :P hehe

#35 - - alec:

kan inte du hjälpa mig någon dag med annons saker och sånt????



Ska sova nu :)



Love

#36 - - EvlajnDesign:

Svar: Vad kul att folk gillar den :)

Jag har en aning om hur man kanske kan göra, men jag är inte riktigt säker...Jag ser att du försökt, men det ser inte jättebra ut, no offence ^^,

Låt mig klura på det ett tag så kan vi se!

#37 - - Amanda Eklund:

Tack :D

#38 - - EvlajnDesign:

Svar: Har du samma lösenord som innan? Isåfall kan jag gå in och försöka få rätt på det, om du vill :)

#39 - - Sofie:

Grattis till henne :D

#40 - - Emma:

Oj vad fint. Synd att jag inte såg att det var en tävling innan. Kommer det någon mer tävling snart? :)

#41 - - Emma:

Oj vad fint. Synd att jag inte såg att det var en tävling innan. Kommer det någon mer tävling snart? :)

#42 - - anna:

Vad kul

Till top