Varför just jag!?

Varför just jag!?
Varför i all världen är det jag som ska lyckas med allt!?

Nu tar vi allt ifrån början..
Det hela börja tisdags eftermidag. Jag & Tony var på Jula och titta på lite saker. 

När vi står vid färgavdelningen så kom jag på att vi skulle måla om sovrummet!
Sagt sen var det gjort!
Jag och Tony måla om sov rummet i en vacker cappuccino-färg! Men som ni nog vet är det inte bland det lättaste att måla om ett rum, framför allt inte om det är hastigt påkommet.

När jag skulle måla runt fönstret så var jag tvungen att ta bort sladdar och spikar som satt vid fönsterkarmen. Våran sladd satt i små vita sladdhållare (som gör att sladden sitter på plats), behövde jag ta bort. Sagt som gjort så tog jag bort dom.
POFFF!!!
Det small till som fan, så gick elen i hela rummet.
Tack och lov, bara i sovrummet!

Tack vare mig så har vi varit i två dagar utan el i de rummet.

Men gud som haver, så är rummet klart och är hur läcker som helst!
Bilder kommer inom kort!
#1 - - [ N A D I A ]:

Sv. Amen vad härligt! ;) jorå, här är det bra, känner mig jävligt utsvulten bara, fan alltså.. funderar på att leta fram en nötkram or something like that...

#2 - - [ N A D I A ]:

Sv. Mja.. hittade inget, tragiskt nog.



I helgen?.. jo, jag vet inte riktigt, kanske parta till det, om inte annat! ;) och du? :)

#3 - - [ N A D I A ]:

How cosy! ;) hoppas det går bra! Inte första gången va?

#4 - - [ N A D I A ]:

Sv. Okej men då är det ju lungt! :)



Jo, som i inlägget, vart på arbetsförmedlingen, ätit ute, vart på gymmet, och kramat om mina kissar! :) du?

#5 - - Vanessa:

Hej! Kika gärna in i min blogg och var med i mina tävlingar.



En tävling är om ett presentkort på SOUK för 1000kr där du bara behöver rösta på mig den hittar du här:



http://shehani.blogg.se/2008/september/souk-street-fashion-award.html#comment



En annan tävling är om en goodiebag med exklusiva priser som du hittar här:



http://shehani.blogg.se/2008/september/tavlingen-borjar-om.html#comment



Kram =)

#6 - - Martina:

Jaså, åh va roligt! :D Det är så kul att göra i ordning rum :)

#7 - - Maria:

Jag ska göra i ordning mig och åka till jobbet, du då?

#8 - - Dress Like a Princess:

Godmorgon! :)

#9 - - MADDE:

Oj, det måste vara ett jobbigt och tungt arbete. Jobbigt med tidiga mornar också. Men har du fått något napp om något annat än då? Har de varit förhållandevis lätt att få jobb däruppe? Hade bäst.

#10 - - Cecilia Julin:

Oj, så kan det gå!



Söt tjej, söt blogg :)

#11 - - Cecilia Julin:

Vad ska du göra idag? =)

#12 - - Dress Like a Princess:

Härligt, ja då här är allt bra! :)

#13 - - Cecilia Julin:

Svar: Jaha okej :) Först ska jag städa, sen fika med en kompis och vid sex-tiden kommer min bror hem till Stockholm så då ska jag möta upp honom på centralen!

#14 - - Cecilia Julin:

Vi ska ha kräftskiva här hemma :)

#15 - - MADDE:

Okej, IKEA kan jag tänka mig är ganska roligt. Få träffa många olika människor och du som har intresse av design och alla sådana "Carl Malmstens grejjer" ;)

#16 - - alec:

:) thihihi busunge :) hur mår du käraste?

#17 - - Ulrika:

jadu jag har faktiskt ingen aning :S men det lutar åt att det blir utgång men vet inte du då?

#18 - - mimmi:

haha tack:)

#19 - - MADDE:

Jo det är bara bra. Ska börja jobba helger nu så detta är min sista lediga helg. Vart lite dålig när jag kom hem från SB, var väl kylchocken som slog till. Nu håller jag på med garderobrensning och ska beställa hem nya kläder, veckans glädje :D



Själv då? Allt bra?

#20 - - emelie:

visa lite bilder på hur det blev :D

#21 - - Sanna:

Tack så mycket. Ska bli kul att se bilderna av rummet sen =)

#22 - - J.:

Sv: Vilken otur! Men vad bra att ni fick ordning på det :)

#23 - - Robin:

Oj va tråkigt :( Jag läser Europa linjen, som samhäll men mer språk o resor :)

#24 - - Vanadesse.:

Haha vilken otur ni hade men det blev iaf fint antar jag ^^

#25 - - Agnes:

Jag målar naglarna:) du då?

#26 - - emelie:

haha jah du! ;D

#27 - - Lisa:

Hallå! Ja allt är bra med mig förrutom en rejäl förkylning. allt bra med dig? detsamma :)

#28 - - [ N A D I A ]:

Vems ögon? ;)

#29 - - [ N A D I A ]:

Sv. Weeii, bra gissat! ;D du har en chans! ;D

#30 - - MADDE:

Tack :) Lite färg fick man ju i alla fall. Har turen att jag är mörkare så blir ju inte röd utan brun direkt istället.



Okej, skoj med liet utflyckter sådär :)

#31 - - ANGELICA:

Svar: Haha hejdu! :) Jo. Om man bortser från världens hosta och att jag är förskyld. Hur är det själv? Puss

#32 - - [ N A D I A ]:

Tävlingen slutförd, och vinnare utsedd!

Till top