Vågar jag?

 Jag är väldigt glad idag!

Har hunnit med möte med Kalle och snart så ska jag äta lunch.
Är jättehungrig!

Ibland så finns de några små saker som gör att jag bli väldigt glad.
Dom hörde av sig till mig, vilket var himla roligt. Men är inte säker på om jag vill göra det. 
Konstiga jag som inte kan bestämma mig, blir orolig för deverse saker. Det är ju så utseendefixerat så det är inte klokt!

Men det skulle vara en rolig erfarenhet ialla fall.
Kanske jag borde göra det i alla fall?

Måste få råd om vad jag borde göra!




#1 - - sessan:

Vad är det du skall göra sötnos!!? Där dem är så utseendefixerade.



PUSS HJÄRTAT

#2 - - sessan:

Myspys!! Får du betalt då eller är det mer tfp jobb? Vad för typer av bilder kommer du att ta?



Pusssss love

#3 - - Dress Like a Princess:

tack så mycket gumman :) hoppas allt är bra

#4 - - petrich - me, gossip and fashion:

inte mkt :) själv

#5 - - Angelica:

mer mer mer fina bilder =) hhihi

#6 - - Becca:

svar:Jo,det knallar och går,degar för tillfället,ska snart tvätt.så vad händer idag?

#7 - - Dress Like a Princess:

jo de är bara bra :)

#8 - - Patricia:

jag frilansar som makeup artist, vad gör du da gumman?kram

#9 - - petrich - me, gossip and fashion:

vadå för saker :)

#10 - - Becca:

oh vad trevligt,jag har varit ute och promenerat lite ska snart städa och tvätta oh happy day!

#11 - - petrich - me, gossip and fashion:

låter ju kul :D

#12 - - petrich - me, gossip and fashion:

okej. :) hoppas det går bra

#13 - - Patricia:

ah samma sak, söker nytt jobb! inom makeup såklart=)

va gör du idag rå söt?

#14 - - Sanna:

Åh vad vacker du är, vad är det för något du fått erbjudande om? jätte nyfiken blev jag när jag läste det. Kramar

#15 - - Lovisa:

Fin bild!

#16 - - blondinerna som tar er med storm.:

söt bild gumman!

#17 - - Linnea:

Jättefin blogg verkligen!

#18 - - JOSEFIN:

Cool blogg :)

KOLLA IN VÅR--> www.soodelicious.blogg.se

FÖR DEJ SOM VILL HA DOM BÄSTA SKÖNHETSTIPSEN,MODE,SHOPPING..JAA U NAME IT!

#19 - - Sessan:

Jag är osså sjuukt glad idag!! Firar ju 11 månader med min skrutt idag :D Kika in i bloggen, har tagit lite egopix gumman mohahahaaa...

#20 - - melissa:

våga :D

#21 - - blondinerna som tar er med storm.:

ja det är bara bra, hur äre själv stumpan? :)

#22 - - ANGELICA:

Svar: Härligt! :)

Just nu sitter jag här och kollar på Andra Avenyn. Du då? Puss

#23 - - ANGELICA:

Svar: Okej okej vad härligt! :) Jo samma här. Just nu sitter jag och kollar på Andra Avenyn. Du då? :) Puss

#24 - - Johanna:

tacktack :)

#25 - - emelieemelie:

jah du, det är svårt att bestämma sig. tyvär vet jag inte vad jag ska ge för råd :S

har ju inte vart med om något liknande ..

#26 - - Sessan:

Nej, vi firade inte! Det är den gamla vanliga visan!! Jag sitter väntar, gör mig vacker och så kommer han inte utan umgås med sina polare. 11 månader är mycket för mig!!

#27 - - Lisa B:

tack så mkt



=)



#28 - - ANGELICA:

Svar: Okej okej! :) Ja skitbra. Puss

#29 - - melissa:

sv; ja fundera på ;) allt är bra med mig :) sj?

#30 - - Jennifer:

sv: jajjamen allt bra med mig :D! själv då :)?

#31 - - Hang:

Yesss :)

#32 - - Mariah N:

Ta chansen och prova!

#33 - - melissa:

sv; okok :)

#34 - - MADDE:

Nu vart jag nyfiken! Vad ska du ev. göra?

#35 - - Sessan:

NEJ det är jag som skall be om ursäkt att jag låter det gå ut på mina underbara läsare och däribland finns du!! <3<3



Jag älskar dig gumman o hade aldrig klarat mig igenom dessa svåra tider med honom utan ditt stöd!! <3

#36 - - Lottiiizz:

Håller tummarna för dig :)



Jag jobbar som kassörska och så står jag i en delikatess (gör b la smörgåståror, fat, landgångar m.m.) Trivs bra.. men det är ju inte det som jag skulle vilja göra resten av livet precis ;)



Hoppas att du har haft en bra dag?

#37 - - Dress Like a Princess:

Godmorgon! :)

#38 - - Sanna:

men gud vad roligt Fast förstår om du är lite kluven, det är ju en utseendesfixerad bransch. Men säkert en väldigt rolig upplevelse. Kramar

#39 - - Jessica Anshagen:

Svar: Åh, tack så jättemycket :)



Just nu sitter jag på jobbet, har varit lite seg på att svara på kommentarerna men nu så :P

Hoppas du får en trevlig dag.

#40 - - Angelica:

sv jaadu jag kan ju inte sant men det ar klart jag tror det menar du fotomodell eller cat walk? jag vill sa garna bli fotomodell jag alskar det, har ocksa matt massa forfragningar men jag ar for feg. hahahha men det tror jag att om agenturen ar serios och sa sa tror jag att du ska ta chansen .. ! LATT ! :) var har du traffat denna agentur ? kram

#41 - - Sanna:

jodå allt är bara bra, med dig då? Kramar

#42 - - Jessica Anshagen:

Svar: Jag jobbar med datasupport! Vad gör du själv?

#43 - - Beatrice:

Vilken otroligt fin hårfärg. Är det din naturliga?

#44 - - Hang:

Vad är det du ska göra? :)

#45 - - NELLI:

de låter som om du sa bli modell elelr ngt xD



Till top