Vad händer när vi låter maskerna falla?

Visste du att alla har olika former av masker på sig varje dag?

Till vardag så som till fest.
Jag har ett dussin av dom. Nej, jag är inte falsk, utan det är bara en annan del av mig som ni kan se i olika sammanhand.

Hur avgör man när en människa gömmer sig bakom en mask?
Som en professor i filmen The Mask säger: We all were masks.

För det är sant att vi alla bär masker, mer eller mindre. Vissa visar upp en mask som visar deras stolthet, men innerst inne är sårbar. En annan visar en mask av vishet men i självfallet är helt vilse.

Lever vi i någon fantasi värld & ger varandra ett perfekt yttre och ett perfekt svar?


Men va händer när vi låter maskerna falla?
Vad händer när vi låter någon se dig?
Ditt nakna och alldesles egna du?





Värt att tänka på...















#1 - - ERIKA:

hej om du vill ha en GRATIS MASCARA kolla in min blogg de enda du behöver göra är att besvara några frågor om glamour

#2 - - petrich - me gossip and fashion:

din blogg är fin :D

#3 - - Dress Like a Princess:

Morrn

#4 - - Linda och Prinsessan:

Oj det va verkligen tänkvärt de dära :)

Det är så man gör när man träffar den som man ska dela livet med :)

#5 - - lina:

hej hoppas du får en bra ddag

#6 - - mantha:

jaaa de ska bli kuligt ;) hihi

#7 - - [elina]:

SVAR; Men så roligt :D Hade du det bra i Turkiet då?=)

#8 - - B R O W N S U G A R:

sant skrivet, alla har en mask för olika tillfällen =(

#9 - - R y d b e r g:

jaha vad rolgit då förstår jag att du vill jobba med de :D

#10 - - Bimbo Boy:

Fin blogg. ^^

#11 - - alec:

hej vännen!! hur är det idag???

(känner igen det där med masken)

Puss söt

#12 - - Malin:

Hej!



Har ännu en tävling i min blogg, denna gången tävlar man om ett läppglans, läppstift och nagellack i en cool rosa färg, var me och tävla du med! =)

#13 - - LOVISA:

Fin bild & tänkvärda ord!

#14 - - Bimbo Boy:

Allt är fint med mig. :D Själv då? Puss.

#15 - - Malin:

Ja han är jättesöt.. =)

Jo med mig är det bra, lite förkyld, sj då?

#16 - - B R O W N S U G A R:

Sv: mm =/ tackar!

#17 - - Bimbo Boy:

Jag gör lite reklam för min nya MP3-singel. :D

#18 - - Malin:

Jady sitter och tråkar lite på jobbet... =)

#19 - - linda:

Hej! Med mig är det bra:)

Hur är det med dig?

Läs mitt senaste inlägg som handlar om min depression och väg tillbaka:)

#20 - - Sessan:

Saknat dig hjärtat!! Hur mår du? Har haft sån idetorka att jag till o med funderade på att lägga ner bloggen ett tag!



PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Till top