Tävling

Tävlingen är nu avslutad!
Jag kommer att skriva vem som vann 15.00 idag!

Lycka till allihopa!

Vill säga att tävlingen avslutas om 2o min!
Måste få tid att samla ihop alla tävlanden och lotta ut en vinnare!

Lycka till allihopa!
 
 

#1 - - PerNilla:

OK!!



Jag ska nog greja och fixa lite här hemma, fårse lite vad jag känner för...

#2 - - Ida Björck:

svar: jag pluggar ;D själv?

#3 - - Mia:

Det är fint!=)

jsälv?

#4 - - johannathåström:

jag var redan med och tävlade min ville skrivca mer ;)

#5 - - Jenny:

ja visst är den bra!!

Soönnande och se vem som vinner :):)

#6 - - Ida Björck:

svar: okej najs :)

#7 - - Denise:

Vill du vinna en New York inspererad header av mig? Kolla in på min blogg och anmäl dig direkt!

#8 - - Peaches:

vilket fint armband :) synd att ajg missade tävlingen :( Kan inte du vara gullig och säga 3 saker med hösten du älskar? :D Höstmys istället för höstdepression!

#9 - - Sofia K:

Svar: Allt är fint med mig :) Ska pyssla litegrann nu. Den där tävlingen har jag helt missat, jag som tycker att de där armbanden är så fina! Typiskt :P

Till top