Paris fashion show!

1. Antar att det är någon mer än jag som har sett bilderna ifrån Paris Fashion Show?

Om inte så kommer det lite bilder därifrån!
Man har ju hört dessa klack-katastroferna från Dior (om jag inte minns fel), där klacken har gått av.

Men en hel del av dom är faktiskt himla tuffa!
Som dessa ifrån Dior!

Vad tycker du?
Hiss eller Diss?








2. Eller vad sägs om den här showen?
Kommer inte ihåg vilken designer som stog för denna show, men dom var där kommer nog säkert ihåh den.
Liksom titta på kvinnan! Hon är ju som tagen ut The Ring - filmerna.

Kan ju säga att detta måste vara ihåg kommet om något!

Men är det snyggt?
Hiss eller Diss?




3. På tal om fashion shower så var jag på ett tidigare i år.
Portugals fashion show!

Det var en riktigt upplevelse som hette duga! För mig var det ju rena rama julafton! Goodiebags, gratis grejer, det var verkligen hur roligt som helst!

Tror till och med att jag har lite kort på det.
Ska se om jag hittar det.

Har ni varit på något liknande events?
#1 - - Evelina:

Jag får nog säga diss, diss, diss ;p

#2 - - Dress Like a Princess:

jobbigt å ha allt hår i ansiktet :P

#3 - - Caroline:

coola men jag jag skulle inte köpa dem... hänt idag?

#4 - - LOVISA:

Har tävling i min blogg sötnos :) Var gärna med!

#5 - - JNNA:

jag hade svårt för skorna..

#6 - - nadja:

hahaha skorna var diss

#7 - - Liene:

sv: Just nu sitter i skolan och försöker svara på så många kommentarer som möjligt.



Dom skorna var coola!

#8 - - alec:

Men hjärtat vad hemskt.. ! usch lider med dig.. finns här



Det är ok med mig, upp och ner du vet! göra idag då?

#9 - - Tessi:

tackar ^^



allt bra med dig då? :D

#10 - - Mimmi:

svar: okej, mysigt :)

Haft en bra dag hittills?

#11 - - Sara:

Diss :P

#12 - - Mariah N:

Skorna från dior är snygga men passar nog bäst som prydnad.Häftigt att ha sett en modeshow live.

#13 - - Dennis:

Wow! Vilka klackar, haha. :)

#14 - - Dress Like a Princess:

ja visst va de fint i lila!! :) ja de ser verkligen läskigt ut, måste va svårt å gå så med

#15 - - Caroline:

många som e sjuka nu märker jag.

#16 - - Dress Like a Princess:

ja usch jag vill inte prova :P

#17 - - Henrik:

Skyssta skor .. kanske man ska köpa dom till flickvännen.. nope endast frisör visningar. varit på nån sån?

#18 - - wallentinaa:

sv tittar på DH ska snart äta o se cristine ;p dudå ?

#19 - - Evelina:

Svar: Jodå, det är bra :)

#20 - - Caroline:

mycket på tv ikväll också

#21 - - Dress Like a Princess:

hehe precis :P stackars modellerna



#22 - - emma:

vad läskigt det ser ut med håret haha :)

Till top