Nu bär det iväg!

Yes, nu åker jag!

Eller snart om jag ska rätta mig själv.
Jag har preci pratat med mamma, så det dröjer någon timme snart innan hon är framme i stan.

Men nu vill ja be er om en sak!
Skriv till mig nu när jag är borta!
Skulle vara riktigt roligt att komma tillbaka till när jag kommer hem!








Tänkte visa en sista bild innan jag åker!



Vad tycker ni om denna klänning?
Hot  or Not?





























Ha det bra allihopa!
Glöm inte att skriv till mig!

Inom kort så kommer jag att avslöja min hemlighet!

Puss!

#1 - - Fia:

åååå vill me utomlands:)

#2 - - MADDE:

Hoppas du får det great! Precis kollat på massa bilder från studenten nu som johanna skickat :') Imorrn så far jag :O

#3 - - PerNilla:

OK vad bra. Här har det oxå bara varit bra =)



Ha en trevlig resa, kram.

#4 - - N:

haha skojar bara :p

gå omkring i bikini då, vädra kroppen innan vintern :p

hoppas du får det jättebra

#5 - - malinm:

fin blogg hörru =)

#6 - - Viktoria:

Svar: Jag bloggar lite :)

du då?

#7 - - Emma "Miss Perfect":

Åh vad härlig bild nu vill man verkligen bild nu vill man verkligen åka utomlands. :)

#8 - - emelie:

svar: ha en trevlig resa! :D

#9 - - Sadia:

ha det så kul!

#10 - - Dress Like a Princess:

Ååh ha de så kul nu :)

#11 - - JESSICA:

ha så roligt nu :)

#12 - - Louise:

ha de så himla härligt, sola o bada åt mej åxå! D:

#13 - - Rebecca:

Jag tyckte klänningen passade väldigt bra på henne!



Åh vad kul med Turkiet! :) Ha så himla kul nu då!

#14 - - Hanna:

Hej :D jag ahr information och layout nu :), du då ?? :D

#15 - - Erica:

Svar: Vad roligt! Jag skulle vilja åka någonstans med min mamma också, vi gör nästan aldrig saker tillsammans.. :p



Snygg klänning! :)

#16 - - [elina]:

SVAR; Jag sitter på skolan, självdå?=)

#17 - - Linda:

Asså den är ju inte ful direkt, kanske ngt annat mönster.. men hon passar i den tycker jag! Jag skulle själv inte gå i den för jag skulle inte kunna bära upp dn men det kan helt klart hon!

#18 - - alec:

ÄLSKLING BERÄTTA; VART SKA DU?? till mig :P

#19 - - Sanna:

Åhh gumman

Ha det alldeles underbart och njut av tiden, sola och bada åt mig med. Masssa kramar

#20 - - Angelica:

sv ja men precis. !

hoppas du får en fin resa !

i veckan ska jag bara ta det lungt , försöka bli frisk.

#21 - - Pinky:

Inbjudan till bloggträff i Skåne!

Glamour, dans och mingel står på menyn.



Mer information hittar du på min sida!

#22 - - jenny:

åå have fun sötnos^^

saknar dig <3

#23 - - baby loonia:

Jag gillar, men gillar ändå inte klänningen. Lite kluven. Hoppas har det trevligt på semestern !

#24 - - Derya:

Ha en underbar semester och njut av värmen för oss som e stuck in cold sweden :(

#25 - - stina:

sv: jo d e bara bra.. nyss hemkommenfrån mallis..vill tillbaka..ha så skoj i turkiet:)

#26 - - Robin:

Åh blir avis på dej ... ha d UNDERBART !!! ;D



Ah frukt e nog bland d godaste som finns :P Aa d gör d ;)

#27 - - Sabine:

skitsnygg blogg!

#28 - - emma:

#29 - - emma:

vilken härlig bild :)

säger nog hot. tycker den var rätt fin, tror jag ^^

#30 - - glitterandbling:

svar: allt är bra med mig sj? :)

#31 - - petrich - me gossip and fashion:

inte speciellt bra :/ jag är sjuk. själv?

#32 - - Nicole:

Svar: Jag tittar på Girl meets cowboy, du då? :)

#33 - - Camilla:

svar: hej hej :) allt är bra med mig själv då?

#34 - - sannas:

Hot klänning!

Ha en fin semester nu!

#35 - - mippi:

åhhh vad skönt de ser ut =)

#36 - - Isa:

Den var fin men lite för mycket ändå!

#37 - - My Josephine:

hot!

#38 - - Erik Keding:

Jag skriver och jag skriver för fulla muggar! Hoppas du får det underbart bra!

#39 - - LIFE BY Marielle:

not :p



Åh härligt, ha det så underbart därborta!

#40 - - Matilda:

Ha det grymt bra! :D

#41 - - Rebecca:

Fyfan, vill också iväg, BORT från kalla Sverige!

Den där klänningen var varken Hot or Not, den va okej :D

#42 - - Peaches:

not skulle jag säga :) men hon var fin!Jag har en liten fråga till dig :) Har du något tips på "mat" man kan äta i sängen med sin partner? Ge gärna flera tips om du har :D (Förlåt för att jag frågar, men vår blogg skulle inte vara någonting utan era åsikter!)

#43 - - Sessan:

Kika in i min blogg nu gumman, jag har skrivit om höstvisningen från Makeup store.

#44 - - alec:

älskling, jag saknar dig!

#45 - - Mia:

Ha det underbart å sola för oss med=)

#46 - - E:

va häääääääärligt ! hoppas du har det suuuper ! :)



NOOOOOOOOOOOOOT . gud jag gillade den inte alls !!



kolla in min blogg också! :)

#47 - - joakim engström:

nice

#48 - - rocketqueen:

Jag ser fram mot hemlisen! Ha det så bra! :D

#49 - - Linda:

Titta i min blogg om du har vunnit gumman=)

#50 - - FORZA ITALIA:

NOT!

#51 - - maria:

jag är avundsjuk! hoppas du får en underbar resa :)

#52 - - Anonym:

jag tycker att den inte är hot - alltså not!

#53 - - Anonym:

Mysig blogg :)

#54 - - NAVAS:

Semesterbilder & VIDEOS finns på min blogg nu ;) Check it out!

KRAM SOFIA

#55 - - Sessan:

Kika in i min blogg om min nuvarande tävling är någt för just dig? Puss & Kram

#56 - - Amanda:

jag gillar den inte :P

#57 - - melissa:

NOT!

#58 - - Michis:

Jaag vill veeta nuuu ! :D<3

#59 - - Lovisa:

Åh, vad mysigt med en utomlandsresa! :) HA det så kul!

#60 - - Agnes:

not

#61 - - Linda:

DU HAR VUNNIT I MIN BLOGG,KONTAKTA MIG SNARAST MÖJLIGT!!!!MED DIN ADRESS.

#62 - - Fia svarar:

Okej, det tror jag det:)



Ja förutom att jag har ont i magen. Med dig då??

#63 - - Emma "Miss Perfect":

är du hemma nu :) ?

#64 - - Linda:

JA DET HAR DU!GRATTIS KOLLA HÄR http://hummingbird.blogg.se/2008/september/vinnare-av-eccentric-kitet-ar.html



Du verkar har varit ute o rest eller?

#65 - - Louise:

hade du de rba då? varmt o skönt?

#66 - - Linda:

Med mig är det bara bra! Har du haft det bra på semestern? =D

#67 - - N:

ne men är du redan tillbaka?

är du kolsvart nu? var det bra där borta?

visa gärna upp nån bild



kram :)

#68 - - Rebecca:

Åh vad kul :) Haft det bra?? Gjrode ni då? :)

#69 - - Robin:

Åh nu e du ju hemma :) E du brun? ;)

Jodå d funkar :D

Till top