#1 - - Tessan:

sv: härligt :) hmm.. inte så mycket just nu, du då?

#2 - - rebecca:

ja absolut, tack så jättemycket vad söt du är ! :D hur gör man gör att länka direkt?

#3 - - Vanessa:

okej! :)



kram

#4 - - Sessan:

Skönhet sitter på insidan älskling!! Den skulle klä dig utmärkt!!

#5 - - Bella:

Jag gör inte så mycket just nu...har världens huvudvärk så jag ska sätta mig på soffan och bara ta det lugnt. :)

Ska kolla på reprisen av Sex and the city ikväll också..det kan man bara inte missa.hehe :)

Hoppas du har haft en bra måndag!

#6 - - Emma:

Ja, allt e bra me mig :P Är allt bra me dig? :)

#7 - - Sessan:

Jag hämtade nyss 2 limpor cigg som jag har fått utav en kompis som nyligen åkte färjan! Skönt att det finns några smarthuvuden där ute! haha

#8 - - melissa:

sv; tack så mkt :)

#9 - - rebecca:

så tack så mycket :D

#10 - - laijna:

Svar. åh, så himla roligt! :D

#11 - - Matilda:

sv: himla härligt där! :D speciellt om man firar jul där :)

#12 - - Alina:

Ha en bra kväll! :) Kram!

#13 - - Sofie:

Hennes blogg var fin :D

#14 - - Hannah:

Hejsan!



Jag har lagt ut en video där jag sjunger, kommentera jättegärna vad du tycker :)

Vill höra din åsikt!



http://www.hannnah.se/2008/august/jag-sjunger-i-will-always-love-you.aspx#comment



Tack på förhand :)

#15 - - Amanda:

Sv: okej vars ska du då? :) kram!

#16 - - Alina:

Fin blogg du har! :) Ha en bra kväll! Kramar

#17 - - ❤DENISE DORNELL❤:

godnatt!:)

#18 - - Fanny:

jajamensan :)

#19 - - Sanna:

Åh tack gumman

Det värmer alltid med sådana kommentarer.

Jajamänsan allt är bara bra. Gjort idag då?

Kramar

#20 - - Alina:

Jag sitter och kollar lite på tv, kollar in lite bloggar och så:) vad gör du själv? :)

#21 - - Rebecca:

hehe okej (:

#22 - - Cissie:

ja, det var underbart!

Ja, här är allt toppen, lite trött bara!

Hur är det själv? :)

#23 - - Therese:

Härligt! Då får jag önska trevlig resa :D

#24 - - Cissie:

låter klokt!

jag borde också göra det, men måste plugga lite först tyvärr :(

#25 - - Lia:

tack för tipset :D

#26 - - Anonym:

VILKEN GULLI BLOOGG.. lilaaa :)

#27 - - Emma:

ska kolla på film nu :P

#28 - - Julia:

jotack allt är prima! hur e de själv? hur kommer det sig att du kikade in på min blogg?

ha en bra kväll

Till top