Lycka!

 

Min kärlek till dig är obeskrivlig. Du och jag är som natt och dag, men vi kompleterar varandra. Min älskade T!

När jag stog på arlanda och pratade med dig i telefonen, så började tårarna komma. Saknaden till dig var så stor!



När jag kom hem hade han ordnat överraskningar så det sjöng om det!
Han hade inskaffat ett jättefint tv-skåp! Helt underbart fint till vardags rummet!
Sen fick jag även min Sex and the City-box! Så vi låg och kolla på den tills vi gick å la oss. Saknat att ligga bredvid dig och höra hur du andas när du ligger och sover.  

#1 - - Becca:

Hej!Vilket marabouchoklad tycker du bäst om?

#2 - - emma:

jadå, allt är bra här ^^ för det mesta.



mysigt :)

#3 - - emma:

Sv: inte mycket :) dudå?

#4 - - Mariah N:

sv:gulligt gjort av honom.Jag är med i tävlingen,skickade den kommentar igår kväll.

#5 - - Ida Björck:

gulligt av honom :)

#6 - - carro:

hihi satc-boxen är bäst, kan inte sluta titta ;)



Idag är en segis dag, men ska försöka plugga lite snart, sedan blir det tvkväll med en kompis.

Hittar du på då? :)

#7 - - R y d b e r g:

jag älskar också sex an the city, underbara program :D

#8 - - Malin:

hihi vilken gullig kille du har:)

#9 - - emelie:

svar: allt är prima med mig :) hur är det själv?

#10 - - Angelica L:

Ja det är bara bra :D

Själv??

#11 - - LITTLE MISS LOUISE:

Åh va mysigt! Sex and the city och pojkvännen.. argh avundjsuk på topp..

#12 - - Angelica L:

Härligt :)

Just nu läser jag lite olika bloggar.

Vad hittar du på??

#13 - - Ida Björck:

svar: ja hennes stil är så snygg :)

#14 - - carro:

Jaa verkligen :)

#15 - - emelie:

svar: jag gör inte så mycket.. svarar på en massa kommentarer :) vad gör du själv?

#16 - - Evelina:

Inte många killar som vill se SATC ;D Kul!

#17 - - Sophie:

Gud vad snäll kille!! Ha en fortsatt trevlig kväll :)

#18 - - Rebecca:

Himla mysig kille du har!! :)



Jodå, har lite huvudvärk. Men det försvinner nog snart :) SJälv då?

#19 - - Ida Björck:

svar: hihi visar de senare ikväll trorja :D kram

#20 - - Ida Björck:

svar: ja man blir verkligen deprimerad av det, tycker så synd om dem och deras familjer :&

#21 - - Ida Björck:

svar: ja ursch :'/

#22 - - R y d b e r g:

Jag bor hos min kompis hela veckan då hennes pojkvän är i umeå. Vi har precis duschat och ätit, och nu väntar vi på lite killkompisar från södertälje som kommer hit.



vad gör du? :)

#23 - - Dress Like a Princess:

ja de är bara bra sj?

#24 - - Ammii:

Vem är din favorit i Top Model 10? :)

#25 - - Rebecca:

svar: Oh ja! :)

Jaa gud. Det hoppas jag också, den blir bara värre och värre :/ Aja, Det går över snart hoppas jag :)

Skönt då! :)

#26 - - Sophie:

tack så mkt :) Jorå det är allt bra med mig ! Själv dåå ? <3

#27 - - MADDE:

Varje dag kändes ungefär likadan, frukost, stek, lunch, stek, middag, party eller sova :P Men skönt att bara komma iväg och ladda om, men nu när jag kommit hem så känner jag mig typ sjuk istället.. Aja, kommer väl ett utförligt inlägg senare!

#28 - - kit:

Sex and the city är verkligen kalasbra!!! :)

#29 - - kickan:

nice blogg :)

#30 - - kickan:

vad har du för dig då?? :)

#31 - - Nicole:

Svar: Vad skönt :) Äh, det gamla vanliga.. Regn och kyla, blä..



Saknar också att ha någon att ligga bredvid :/

#32 - - Emma "Miss Perfect":

det är tävling i min blogg om du vill vara med :)

#33 - - kickan:

kikar på idol.... händer det något skoj för dig ihelgen ?:P

#34 - - Nicole:

Svar: Du har tur du.. :)

#35 - - alec:

jag har saknat ihjkäl mig efter dig och dina kommentarer älskade..!!



Jodå det är sådär med mig. hur har du haft det????

love

#36 - - johannathåström:

tack, fin blogg du hade :)

#37 - - emelie:

svar: ja det kan jag tänka mig! :) vad händer imorgon då?

#38 - - Robin:

Fan va snäll han e mot dig då :D



Haha ;) Bra d, kan behövas när du varit bortrest :)

#39 - - jenny:

hihi känner du inte igen han? thayne var ju med i so you think you can dance.. men han har åkt ut redan tyvärr.

#40 - - R y d b e r g:

vad hände ikväll då? :)

#41 - - Jonna:

kollar på de i morron när jag är pigg =) nu blir de sova =) Stor godnattkram o sov sött!

#42 - - Rose-Marie:

ja självklart =)



And: modell

lös: 123

#43 - - R y d b e r g:

åh du har SATC boxen? Vart köpte du den och vad kostar dn? :)

#44 - - LITTLE LOUISE:

HAHAHAHA, JA :p <3

#45 - - Sophie:

Okej tur det :) Jag ska gå och lägga mig nu snart :) vad göör du själv då? :D

#46 - - jenny:

haha nee inte sjuk.. men man kommer ju in i sådanna perioder ibland.. även jag :O hhi va gulligt av tony btw :D:D

#47 - - Angelica:

men vad härliogt att höra ! !



hehe jo jag har faktiskt blivit mycket bättre, pepparpeppar ;D

#48 - - Sessan:

Älsklingen, lägg upp några bilder när ni är tillsammans! Måste träffa dig snart honey!! Hur ser helgen ut?



Pusss Pusss på sockersöta Louise

#49 - - jenny:

nemen oj va skoj.. vad såg ni?

jag sitter o lyssnar igenom gamal musik o återupplever gamal minnen .. fast jag ska nog sova snart ;) <3

#50 - - anna:

Fin bild

Till top