Lika som bär..?


Top Model?                                              Max Factor?


Tittar på reprisen från Top Model 4 just nu.
Helt plötsligt slår det mig, är Kahlen ansiktet utåt för Max Factor Masterpiece?

Är den änns samma person?
Om inte, så är dom lika som bär!

Vad tycker du?
#1 - - carro:

allt är bra, sj då? :)

#2 - - Jonna:

allt är fint, själv sötnos?

#3 - - Fia svarar:

Tack detsamma:D

#4 - - Ami:

Sv: Ja,jag håller med dig :D

Jo,allt är bara bra med mig. Hur är det med dig då??

#5 - - Fia:

Kunde kanske vart bätre. Men men. Man har såna dagar med ibland. Sj då?

#6 - - Fia svarar:

Nja, lite gammalt som rivits upp och sådär plus lite extra saker som man retar sig på bara för att man mår dåligt över det.



Låter toppen att det är fint med dig:D



Jag ska strax börja laga mat. Och du?

#7 - - ElinAlexi:

Jag trodde från början att det var hon på reklamerna! Men tydligen inte...

#8 - - ElinAlexi:

Nä, hon i reklamen heter Carmen Kass - sjukt lika I know :D

#9 - - Sessan:

Jag vet hjärtat!! Börjar inse vissa saker nu, har gjort det med tiden!! En sak man skall lära sig är att kärlek kostar, så då kan man inte vara annat än givmild, och det är han verkligen inte!! Jag känner inte ens igen honom längre...

#10 - - Maja:

jag är ett top model fan och trodde också att det var kahlen i reklamen, men när man tittar nogrannare på det hela så mäker man det dels på ansiktsdragen men sen så står det även på en ut av reklamerna modellens namn, så tyvärr, det är inte kahlen... '

/Maja

#11 - - MADDE:

Haha, Lina var här idag och vi båda klagade på att vi inte har något vettigare att göra än att titta på top model repriser :P

#12 - - Malin:

det måste ju vara samma=)

#13 - - Josefin:

Svar: Tack, detsama :)

Jag trodde också det var Kahlen :O

Till top