How?

 
Rädslan rann av mig lika snabbt när jag fick se.
Visst inte riktigt vad jag skulle göra om det visa annorlunda..
#1 - - mantha:

fint skrivet !

#2 - - Mikaela:

hahaha, ;D vad gör du annars? pluggar du eller jobbar du?

#3 - - anna:

vilken fin bild!



svar: jadå det går bra :)

#4 - - mantha:

sv: joo bara bra sj :)?

#5 - - Malin:

ja absolut:) jo det är jätte bra med mig själv då?:D

#6 - - Mikaela:

ah okey där ser man. nej jag söker jobb..

#7 - - Elina:

Sv: Hej!

Kunde varit bättre!

Sj?

Detsamma :)

#8 - - Lisa:

SV: Jadå bara bra själv ?

#9 - - Kim Ekholm:

Hej Louise. Allt fint här. Hur är det själv?

#10 - - Linda:

Jaaaa clutchen är verkligen kanonfin=)Har du fått din vinst än då?

Ooh då måste du ju bara gå in där,massa fina saker!

www.paggilo.se

#11 - - mantha:

kanon !

näää jag tittar omkring på bloggar o så :) sj?

#12 - - Benita:

Svar: Det är bra med mej. Själv?

#13 - - Solina:

Sv: Hej. allt är bra .. hur är det med dig?

ha det bra du med :)

#14 - - Madde:

Svar: Bra tack :) Sj? :) DEtsamma :)

#15 - - Kim Ekholm:

haha vad bra då=)

Nae bakade nyss *****bollar

sj då`?

#16 - - Emma:

sv: jo, tack. själv? ;)



kramar

#17 - - Emma:

sv: jo, tack. själv? ;)



kramar

#18 - - E L L I N O R:

Hmm... vet inte :P Jag är inte mycket för planerare! Men på onsdag ska vi bowla med skolan iallafall! :D

#19 - - Angelica L:

Har helgen varit bra??

Kram

#20 - - Benita:

Svar: Just nu gör jag inte så mycket :-) Tar det lugnt..

#21 - - Anna:

jora allt är bra med mej självdå?

#22 - - Emma:

sv: härligt!



försöker posta ett inlägg på publish men det fungerar inte ;/ du?



kramar

#23 - - Angelica L:

Härligt :D

Joo min dag har med varit bra.

Kram

#24 - - E L L I N O R:

Haha, aa :) Jag ska spöa killarna med alla mina strikes xD Fast jag är inte så bra på bowling (A)



Vad ska du göra på arbetsförmedlingen då? :)

#25 - - Angie (::

Sv: Inget, dd?

Kram

#26 - - Jenny:

men så typiskt då!! jaja, jag får väl ta tag i det själv då!

#27 - - Anna:

inget , självdå?

#28 - - Mikaela:

ja grattis till honom :) jadu, är snart färdigutbildad nagelteknolog så det är vad jag vill jobba med :)

#29 - - Madde:

Svar: Kollat på tv, ska plugga :P Sj? :)

#30 - - Kim Ekholm:

Ja det är gott^^ hehe...



skönt att ta det lugnt kanske:D

#31 - - Elina:

sv: Ok härligt :)

Jag kom precis hem efter en promenix med vovven.

dudå?

#32 - - mantha:

sv: jadu jag ska ut o fjällvandra!!!

#33 - - Dress Like a Princess:

Grym bild

#34 - - Lenita:

Svar: allt är bara bra med mig tack :) själv då?

#35 - - Robin:

Bara tränat så tänkte se ngn film kanske :) har du gjort idag då? :P

#36 - - Anonym:

hej om nån vill ha en gratis mascara kolla in min blogg och besvara några frågor om glamour och sen är den din

#37 - - Anonym:

hej om nån vill ha en gratis mascara kolla in min blogg och besvara några frågor om glamour och sen är den din

#38 - - Camilla:

Sv: Tog studenten i sommras så just nu jobbar jag på ett cafe i stocholm stad :). Själv??

#39 - - Sweet life style:

underbar bild!

#40 - - Jenny:

det har du helt rätt i!!Nu ska jag sova!!

god natt :)

#41 - - JESSICA:

härlig bild =)

Till top