Helgen som har passerat...

Tänkte breätta lite om vad som har hänt nu under helgen.

Får be om ursäkt för den taskiga uppdateringen, men det ska bli ändring på det!
(Bilder kommer inom kort!)

Fredagen
Då gick jag upp vi 8 tiden för att hinna med pendeln och tåget som gick till linköping.
Resan till centralen gick fint, inga konstigheter där inte.
Köpte tidningen-SOLO (Där man fick läsa om några här från bloggen bl.a Stina-Lee) och tuggumin, så jag skulle överleva resan.
Framför mig satt en fylle-tant, konstatera att hon såg ut som en fisk.


När jag kom fram, åt jag sen lunch med lillasyster och mamma på Steves. Gott var det! 

Sen framåt kvällen så hade olle frågat om jag vill hänga med ut på krogen. Visst sa jag och vi hamna på förfest hos Boodh! Jag kan säga att det var riktigt roligt!
Senare gick vi till Plaza och träffa några gamla kompisar som jag inte har träffat på år och dagar! Riktigt kul att se några välkända ansikten.

   

Somna vid 03 tiden..


Lördagen
Lillasyster kommer in vid 9.30 och väker mig, lovade att följa med henne och kyrkan att följa med till Boda Borg, så det var bara att palla sig upp och gå upp till kyrkan där en buss väntade. Väl på bussen började alla konfirmander sjunga för fulla halsar, vilken inte mitt lilla bakfylle huvud gillade. Så jag satt halvdöd hela resan ner.
Vi åkte till Sävsjö och hade otroligt roligt i fyra timmar med olika bannor osv.




Sen vid 9 tiden på kvällen så åkte jag snabbt iväg till några kompisar. Där vi fikade och snackade och hade jätte roligt tillsammans!
Konstatera att jag är en dålig person!
Jag, Niklas och Viktor skratta för snuskiga skämt för hela slanten! Det har jag verkligen saknat!
Sen vid halv 2 tiden så skjusade Viktor och sofie hem mig och jag somna väl runt 2 halv 3 (igen).

Söndag
Sov till fram 1 och jag skämms inte för det!


Hur har eran helg varit?

#1 - - S o f i e:

så lite så :)

mhmm :O: Ser just nu skitkonstigt ut dessutom för färgen har släppt på vissa ställen men inte på andra så jag har typ orangerött på halva och lilabrunt på resten :P. Inte speciellt hett kan jag lova ^^.

#2 - - S o f i e:

jag sa det till de när jag var där från början, men då sa de typ "du vänjer dig" :O. kommer aldrig mer gå till den salongen kan jag säga :P. Blir nog bättre om jag färgar det själv ^^.

#3 - - Cecilia Julin:

Svar: Jo tack, det är bara bra :) Jag känner mig dock väldigt stressad nu. Har sjukt mycket prov & läxor till nästa vecka...buuuhu :(



Hur mår du? :)<3

#4 - - Louice:

nene, vad har du för dig då ? :)

#5 - - Nalita:

Sv: :) Jodå det är bara fint hur äre själv då ?

#6 - - carro:

låter som en toppen helg tjejen :)

#7 - - Nikolina:

jadå allt är bara bra, själv da? :)

#8 - - Dress Like a Princess:

Det har vart en väldigt lugn helg, träffat massa olika kompisar, vart och fikat, myst med godis och film och vart på djurparken :)

#9 - - Nikolina:

jag gör ingenting typ, tråkar hemma bara sj ? :)

#10 - - Nalita:

Sv: Okej vad härligt :)

Jag gör inte så mkt ska snart städa sjdå ?

#11 - - Nalita:

Sv: Jaha okej:) Bor du i sthlm?

#12 - - Cecilia Julin:

Svar: Vad mysigt. Vart är du nu? <3:)

Jag somnade runt tre och vaknade för en halvtimma. Ska ägna hela dagen åt att plugga men jag är så trött. :P

#13 - - Louice:

okej =)

nja inte mkt :D

#14 - - Joanna:

väskor eller skor? vill jätte gärna höra just din åsikt!

#15 - - Kimbell:

Svar: Tack så mycket!



Joda, det är bara bra med mig. Hur är det själv?

#16 - - NELLI:

låter mys.

Ha en bra kväll.

kram :)

#17 - - Agge:

Låter som en kul helg!:)

#18 - - Caroline:

kanon bra faktiskt :)

#19 - - emelieemeliemelie:

haha gud hur orkade du vakna, för mig så jag så himla inställd på att sova 10 timmar, så jag får inte upp ögongen innan jag sovit de ;D

#20 - - Anonym:

åh jag ska försöka göra det!

haha, trevlig kväll! :)

#21 - - Sessan:

Heeeeeeeeeej baaaby!! Ser att du osså har varit på en liten roadtrip i helgen!! Hur mår du beebis? Hoppas att du har haft det lika underbart som jag har haft det!



Har saknat dig gumman!! PUSSSSS!

#22 - - micaela:

Fin blogg :)

#23 - - Mariah N:

Har besökt min fam i Kalmar,varit på Öland!

#24 - - wallentinaa:

Sv: hahah jag tittar på parlamentet! de e rikgt underhållande! :p dudå ?





hoppas allt e br! :D

#25 - - Maja:

Svar: Hej, vilken trevlig helg du verkar ha haft! :)

Jag gick medieprogrammet här i Östersund, det var hur kul som helst!

Men du, måste bara fråga, om du inte jobbar inom kosmetik och gick dersign och formgivning, hur kommer det sig att du kan så mycket om smink och sånt då? hade ni en kurs inom komsetika eller vadå?

kram kram från mig

#26 - - Lisa:

jag har varit i stugan oså, självdå?=)

#27 - - LOVISA:

godnatt, sov gott!

#28 - - Maja:

Svar: Vart får du reda på allt du kan då? Vet du mest hur man typ tar hand om kroppen å hur man tar hand om sina sminktillbehör eller vet du ur man sminkar snyggt också? Vore skoj om du lade upp någon bild på sminkningar å så, sånt är jättekul å se på tycker jag :D

Kram kram, ha en bra dag imorgon!

#29 - - Louice:

jodå =)

ha en bra dag :)

#30 - - Bea:

godmorgon, ha en toppen vecka

#31 - - Emelie:

beklagar nu har linnea gått om dig i tävlingen!

jag säger bara hejahejaheja!:D

ha en jätte bra dag:D

å vad händer idag då?

Puss!

#32 - - carro:

Trevligt :)

#33 - - Emma:

svar; ja visst gör det :)

tack så mkt ! Jodå, allt är fint. Sj?

#34 - - Dress Like a Princess:

God morgon gumman :)

#35 - - L:

söta bilder! :)

nej jag gör inte så mkt ska upp och fixa mig nu, själv då+ :D

#36 - - Maja:

Svar: En idé? jassåminsann! Då återstår det bara att se vad det var för idé då :D

Kram kram

#37 - - Caroline:

händer i veckan då?

#38 - - Louice:

jodå =)

hur äre annars? :)

#39 - - saraaaa :):

jaha men vad trevligt:)

#40 - - alec:

hej vännen haft en liten bloggpause. Jag mår bra, hur mår du älskling?? ser ut som en rolig helg vännen :)

#41 - - Louice:

kanske kompis och klippa mig, :)

sj? (=

#42 - - Sanna:

Haha jaa visst är den fin :) Kände det var dags för lite förändring haha. Jaa det funkar med mig, verkar som du haft en helt okej helg ;) Puss puss

#43 - - Louice:

okej =)

roligt? :D

#44 - - Lisa:

vad tycker du om filmen ps i love you?=)

#45 - - Dress Like a Princess:

Ååh tack så mycket :)

#46 - - Kimbell:

Svar: Joda, jag mår kanon. Förutom att jag saknar min vän som åkt till thailnd... han ska vara bort ai hela 2 månader!!

#47 - - Lia:

jaha okejdå :D hittar du något jobb då?

#48 - - Sanna:

Riktigt jobbigt, känner inte att jag har riktigt råd med en ny just nu heller, men får väl ta mig råd isf. Jodå det är bara bra. Sj? Kramar

#49 - - Ida Björck:

svar: ja ge mig! :D



det är fint, själv? :)

#50 - - emelie:

hahaha jah det är ju superbra ;)

#51 - - Bea:

härligt :) jirå allt är toppen med mig. själv då?

gjort idag?

#52 - - Lia:

jo det är klart! :)

jag äter lite gottgott :D haha du då?

#53 - - Sanna:

Jg gör inte å mycket, pillar lite här och var här hemma, plockar och sådär haha, vad gör du då?

#54 - - Mariah N:

Trevligt med utgång!

#55 - - Emma:

svar ; Vad bra :) Idag var det min första praodag ! jätte kul var det :P sjd?

#56 - - carro:

nee brukar va så, man hittar massa fint på hemsidan o bloggar, men sen finns dem inte i butik :/

#57 - - micaela:

sv: :)



Lite sådära.. du själv?

#58 - - Louice:

japp :D

hitta på under veckan då? =)

Till top