Happy!

Så sant som det är skrivet!

Jag är redigt glad idag!
Dagen börja väl kanske inte så exemplariskt, men har hittls slutat väldigt bra!

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen.
Hoppas nu på nytt jobb, söker och söker hela tiden men allt tar så lång tid!


Sen när jag stog och vänta så kommer pojken in med ett stort brunt kuvert.
Undrade just vad det kunde vara så var det min vinst som jag vann förra vackan hos http://hummingbird.blogg.se/.!
Gissa om jag blev glad!


Det var faktiskt himla roligt!

Hur har eran dag varit?




Nya planer har spunnit igång!
I hope for the best!
#1 - - petrich - me gossip and fashion:

jadå allt är finfint :) sj

#2 - - Angie (::

Sv: Aha, var filmen bra då?

Kram

#3 - - Malin:

Jag är makeupartist/hårstylist, har mitt egan företag....

#4 - - Angie (::

Sv: Måste kolla in den ngn gång :P

Kram

#5 - - Malin:

Ja då det går bara bra.... =)

#6 - - Angie (::

Inget, dataskit du vet :P

Dd?

#7 - - Angie (::

Sv: Aha vad kul ;)

Kram

#8 - - Angie (::

Sv: Skola, skolfotografering imorrn (PISS!) o typ jaaa... Shopping x'D

O vad gör du i veckan ;)?

#9 - - E L L I N O R:

Vad hade du tänkt söka för jobb då? :)

#10 - - alec:

tack älskling!! :) lite franskt sådär :P

Jag mår bra!! vad va det du fick??? PUSS OCH KRAM LOVE

#11 - - Solina:

härligt.



ska plugga snart , själv?

#12 - - baby loonia:

Min dag har varit bra , fast med alldeles för mkt mat =)

#13 - - alec:

åh vad roligt, varför fick du det???

PUSS

#14 - - Linda:

Åh grattis sedär ja,där dök det upp, trevligt hoppas du blir nöjd=)

I veckan kommer det komma upp mera smaskiga tävlingar=) Så håll utkik!!



Många kramar Linda.

#15 - - Linda:

Vad bra vet inte vilken tävling jag skall börja med bara=)

Ah får du pröva produkterna idag då=)

#16 - - sandra:

sv; i know :D

na, bara gått i skolan.. dudå?

#17 - - Fia:

Jodå min dag har bara varit bra , läste att din inte varit så dum heller =) Hoppas du får ett jobb snart!!

#18 - - mippi:

Hej jodå de e bra =) själv?

#19 - - Lisa:

Svar: Ja, det är bara bra med mig :) Sjv?

#20 - - Ammii:

min dag har varit braaa ;D

#21 - - ellen:

sv: hejsan, jotack, allt är fint här:) hur är det själv? kram.

#22 - - J.:

Sv: jag har haft tills nu en bra kväll! Har du det?

#23 - - NIKKI:

ja det är bra sj?

#24 - - Tindra:

grattis till vinsten, vad var d för något

#25 - - Erik Keding:

Vad kul med vinst! Hoppas du hittar ett jobb snart då!

#26 - - Louise:

Jo det är bra med mig, fryser bara!

#27 - - kajsa:

hej :) det är bra med humöret, men kroppen verkar inte riktigt vara på topp. känner mig trött, sliten, huvudvärk, förskyld, och allmänt seg ;d självdå?

#28 - - jenny:

sv: hej hej =) jo det är fint tack själv då?

#29 - - Robin:

Grattis! :D



Skönt när d e rent hemma :)







#30 - - wallentinaa:

jo tack de e bara bra :D själv då ? :)

#31 - - Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]:

Hej!

Det är bara fint, hur är det med dig? :)

#32 - - marie:

ah det bra med mig sj då? kram

#33 - - E L L I N O R:

Okej, lycka till då! :)

#34 - - K:

heej! jodå de är det väll.

självdå?



tackdesamma! kram

#35 - - helena:

Hej!

tack det är bra, hur äre med dig då?=)



Puss :D<33

#36 - - Linda:

Tävling i min blogg nu=)

#37 - - Patricia:

lycka till!

jora jag mår bra själv då söt?

#38 - - Patricia:

lycka till!

jora jag mår bra själv då söt?

#39 - - Patricia:

lycka till!

jora jag mår bra själv då söt?

#40 - - Patricia:

lycka till!

jora jag mår bra själv då söt?

#41 - - Angie (::

Sv: Hoppas det går bra då :D

Kram

#42 - - NAVAS:

Jo då, allt e bra med mig :) trivs i den nya storstaden!! Och jag gör de jag älskar, att dansa!

Ha de bra, kram sofia

#43 - - Lenita:

Vad roligt :)

#44 - - Mikaela:

jaa absolut, jag tycker det är jätte kul faktiskt. lite pilligt och sånt bara..

#45 - - Ammii svarar:

hihi jag testar nya hårfärger på internet! :D

#46 - - Suss:

Jodå, livet rullar på =)

Själv?

Söt blogg^^,

#47 - - MOA:

fan vad kul , grattis! :)

#48 - - J o s s e:

Min dag har varit fin (för att få veta mer ingående- läs min blogg!..) ;D



Ha en fortsatt fin kväll- PUSS!

#49 - - Lisa:

Hej!



min dag har varit jättebra, förutom att jag är lite sjuk. hur har din dag varit? :)



tack detsamma! :)

#50 - - Rebecca:

svar: Hejhej! Allt e bra här. ;) Själv då?

ha en bra kväll du me ;)

#51 - - helena:

sv: jadu, jag gör inget speciellt ;) vad gör dudå? =)



Ha en bra kväll :)<3

#52 - - Vanessa:

Hej! Kika gärna in i min blogg där du kan vinna ett presentkort på 1000 kr här :



http://shehani.blogg.se/2008/september/souk-street-fashion-award.html#comment



och sen kan du vara med i en tävling om goodibags!

Kram =)

#53 - - Mikaela:

Tack! :D Jo precis, har du annars haft för dig idag?

#54 - - Lisa:

vad härligt!

ska plugga lite spanske nu, dudå? :)

#55 - - Rebecca:

svar: jag sitter och letar stjärnskott på myspace. ;) sj?

#56 - - MOA:

sv: ohja, självdå? :)

#57 - - helena:

sv: okej :)

vad har du sökt för jobb på arbetsförmedlingen då?=)

kram <3

#58 - - V:

allt är bea med mig :)

#59 - - Amanda [ Girlyliicious ]:

S; Ja då allt är suuuper! Självdå? :)

#60 - - Louise:

Jo precis. men ha en fin kväll och godnatt :)

#61 - - Anna:

Haj!

Jo tack, allt bra efter wn helg med lite sömn. =o)

är rätt trött då jag jobbat från 8.oo-19.3o i dag. Haft studiedag på jobbet och APT direkt efteråt (jobbar som lärare). Så en låååång dag med massa planering. Hur är läget med dig??

Lycka till med jobbsökandet tjejen!



#62 - - delinda:

roligt med vinst =)

#63 - - ida:

Hejhallå! Med mig är det super, förutom en lätt förkylning som gör att jag inte kan göra allting som jag vill. Och med dig ? :)

#64 - - ida:

Hejhallå! Med mig är det super, förutom en lätt förkylning som gör att jag inte kan göra allting som jag vill. Och med dig ? :)

#65 - - Lisa:

Svar: Vad bra :) Jag pluggar lite, vad gör dudå?

#66 - - Victoria:

Vad roligt att vinna! :)



Den har varit bra, hur har din dag varit? :)

#67 - - Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]:

härligt :)

Inte så mycket, precis gjort en ny design åt min blogg.



Vad tycks? :)

#68 - - Alexandra:

Hej Hej:)

Det är bara bra, själv då?

#69 - - ellen:

sv : jag gör inte särkilt mycket, ska snart plugga lite smått och sen sova :) själv då?

#70 - - Robin:

D e bara bra sj då? :)

#71 - - Anna:

arbetsförmedlingen är dryg tycker jag.. :/ hoppas jobbsökandet går bättre för dig än det gjort för mmig :)

#72 - - Roxanna:

hejsan! jo tack allt är bra med mig =) hur är det själv?



desamma!

#73 - - Linda:

Japp allt är bra, själv då?

#74 - - wallentinaa:

jag ska snart lägga mig i mina nytvättade lakan! :D haha så orkar jag upp till praon imårn! :D själv då ?



sov gott :D

#75 - - Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]:

tackar!

Men din är ju snygg den med ju! :D

#76 - - Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]:

Det är bara att testa sig fram :)

det är så man lär sig :D

#77 - - Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]:

Gör så:) Säg till mig när du har gjort så kan "proffset" gör en check ;) hahahah skoja!

Till top