En sådan dag som man vill glömma, men ändå minnas..

Going, coming
Thought I heard a knock
Who's there? No one
Thinking that I deserved it
Now I realize that I really didn't know
If you didn't notice, you mean everything
Slowly I'm learning, to love again
All I know is, Im gonna be okay

Thought I couldnt live without you
It's gonna hurt when it heals too
It'll all get better in time



Av en anledning så hatar jag detta nummer, 29.
Det var detta nummer som tog dig ifrån mig.
Jag vill kunna släppa det.
Men du betyder allt för mig, det gör du än och kommer alltid göra.

Men du gör mig stark.
Du gör mig hel.
Du är den bästa någonsin, ingen kommer någonsin vara bättre än dig.
#1 - - dreamdoll:

hehe tack för din kommentar , va kul att du också tyckte de :)

#2 - - Johanna:

tack desamma

#3 - - dreamdoll:

jodå de är fint :) sj ? hur gör man de där följ med i bloggen , skulle vilja ha sån på min sida fast vet inte hur ?:S

#4 - - B L O N D I N A:

gillar din hårfärg:)



sv: hehe oohja

#5 - - Maja:

Förresten! kan du berätta för mig hur man gör så att texten man skirver i sina blogginlägg hamnar bredvid bilden? inte bara en textrad utan hela texten, fattar inte hur man får till det :S

Kram!

#6 - - Erica:

Lollo, du är så söt. Jag hoppas du har haft en helt underbar jul och ett fantastiskt nyår!



Puss!

Till top