Emma Watson

 Som jag säkert att sagt 1000 gånger så är jag ett stort fan av Emma Watson.
Hon är hur söt som helst och snygga outfits, så som på röda mattan och utanför.

Men nu när jag kom över denna bild på henne med denna vita, draperade aftonklänning så är jag inte helt säker på vad jag tycker om den.

Men, jag tror mest att det är en dålig bild.
Tror det är hennes hållning av klänningen som gör att jag blir tveksam till den.

Vad tycker du?
En hiss eller diss?
















#1 - - emelie:

allt på klänningen är hiss utom det som sticker ut i armhålan ...

#2 - - Robin:

Hehe joo men d e skönt att träna ;)

Va jobbar du me? :)

#3 - - delinda:

diss för hållningen ;)

#4 - - Linda:

diss ;)

#5 - - d'§:

jag gillar oxå Emma, men till den där outfiten säger jag verkligen DISS

#6 - - Anonym:

hej, läs och kommentera gärna min blogg :)

Till top