#1 - - Anonym:

Okaj, vad mys! har du barn? Nej hag skall jobba i natt!

#2 - - dolly:

jag är gärna med ;)

#3 - - Anonym:

haha nej jag kollade fel ;) okaj. vad got o mysa! =) På bb och gyn! ;)

#4 - - Sessan:

Det jag vann av Sanna levererades aldrig :( Så jag vill verkligen vara med i denna utlottning, då jag inte kan göra annat än att hålla tummarna för bättre lycka denna gång.



Pusss på min docka

#5 - - R y d b e r g:

jag jobbar på en restaurang i nyköping. Inge vidare alls. Hårt jobb och dålgit betalt :/ Men söker nya jobb hela tiden..

#6 - - R y d b e r g:

håller me ddig varrie är helt underbar, iallafall i film och serie. Men ser amn henne osminkad och ostylad ser hon inte så mycket ut för världen, som vem som helst ;)

#7 - - Anonym:

hehe jag kasnke är med då?

#8 - - Anonym:

Jag är med!

#9 - - Johanna:

Om du inte har missat min tävling!!!



Gå in där med.. =)



Men det är ett mycket fint armband..



/Johanna

lustfylldadagar.blogg.se/

#10 - - dolly:

hehe tackar ;D

#11 - - Anonym:

hehe tack =)

#12 - - johannathåström:

jäklar vad vackert! vilken tur att guld bara passar mig då :) jag är med!! =)

#13 - - R y d b e r g:

jaha oekj :) vad rä det för bemaningsföretag då?

#14 - - caroline:

jag är med :)

#15 - - Becca:

oh vad trevligt!Jag är helt klart med!:) :)

#16 - - Robin:

Förstår d :) Jo d e bara bra hehe ;) Händer ikväll?

#17 - - johannathåström:

ja hoppas på vinst nu :)

#18 - - Sophie:

jaha okej, vad kul antar att det typ var Arn 2 eller vad man säger?

Jag ska träffa min syster som kommer på besök över helegn :) Själv då? <333

#19 - - Emma "Miss Perfect":

Nu är du med och tävlar :)

Hoppas du haft en bra dag?

För det har jag haha.







// Emmsan

#20 - - johannathåström:

delta gärna i min tävling också! kolla in de senaste inlägget :)

#21 - - alec:

ska jag lägga en till kommentar jaha..

Jag ger dig en puss på kinden som du aldrig kommer vilja tvätta bort :P hahaha

love u

#22 - - Evelina:

Wie, hoppas jag vinner :D

#23 - - Jenny:

jag är gärna med och tävlar :)

#24 - - Sofie:

Jag vill vinna :D

#25 - - alec:

ja det vore jätte kul, men jag har inte så mycket pengar så om ni fikar kan jag följa med :S



PUSS PUSS ÄLSKLING!

#26 - - MADDE:

Hopp å hej, vegopastej - jag vill vara med :)

#27 - - R y d b e r g:

jaah oekj sånna där påträngande jäkla mobilförsäljare, det är du alltså ;)

#28 - - Mariah N:

sv! har inte missat den.

#29 - - Malin:

Hej hopp!



Det är bra med mig, ska på bio ikväll. :)



Hoppas du har en fin fredag!

#30 - - Lovisa:

Just nu sitter jag och lägger in ny musik på min mobil. Ska snart byta om och åka ner till dansen! :) Sen ska jag ha en myskväll hemma med mamma, hon ska hjälpa mig lite med psykologin, svenskan och engelskan! :) Vad gör du och vad ska du göra i helgen? :)

#31 - - Malin:

Hihi, vilket sammanträffande. :)



Jag ska till mamma imorgon och på söndag vet jag inte än så länge. ;)

Du då?

#32 - - Brunetten Sanna E:

ja eller hur, bättra att fråga o få ett nej än att stjäla en header och sen skämma ut sig genom att bli påkommen

#33 - - Brunetten Sanna E:

En kommentar eller har man större chans om man lägger flera?

Jag vill vinna!

#34 - - Brunetten Sanna E:

Tihi hoppas jag vinner då :D

#35 - - http://Johannaostman.blogg.se:

jag lär lätt meed.

Sjukt snyggt armband.

#36 - - Robin:

Okej :) Ska träffa en tjej kompis bara :)

#37 - - Sweet life style:

jag är med :D

#38 - - Emma "Miss Perfect":

ja självförtroende är de bästa man kan ha :)

#39 - - Cecilia Julin:

Jag är gärna med och tävlar!

#40 - - N E L L I:

Hejhej!



Jorra, de bra.

Sj då?



detsamma. Kramar. :)

#41 - - micke:

vill vara med o vinna

#42 - - sandra:

sv; det är bara bra, själv?

aah, i think so too :D

#43 - - Anonym:

Nu drar jag snart till jobbet så Godnatt och kram!

#44 - - GM:

Hihi, självklart vill jag vara med och tävla :)

#45 - - Emilia:

jätte fint armband !

#46 - - LITTLE MISS LOUISE:

Åh , kommer du ihåg att vi snackade om det där arbandet ( la upp bilder i min blogg att jag ville ha det , från cocoo? Nej kmr inte ihåg haha men fint är det!) Jo allt är toppen med mig. Och dig? Det hoppas jag! Ja jag vill vinna, såklart vårt armbaaand!

#47 - - Natalie:

Hej kolla gärna in min sida där jag tipsar om 60 olika ögon make up stilar :) du är välkommen om du vill.

#48 - - melissa:

sv, hejhej ja allt är bra!

#49 - - sanibo:

ooh, älskar dom där armbanden.

so I'm in!

#50 - - Jennilie:

Ja det är jätte bra med mig :D Själv då?

Tack detsamma, kram :D

#51 - - lisa:

sv: hejhej :) jodå allt bra med mej, sj då? :D

ha en bra kväll du också!

#52 - - anna:

Fint armband

#53 - - Benita:

Jag vill jättegärna vara med!

#54 - - micki:

Jag är med! :)

Till top