#1 - - Sessan is bride to be:

Snyggt, det är så roligt att göra designs! du är duktig!



Allt är underbart med mig. Kan inte släppa det, att tentan gick sååå bra!!

#2 - - baby loonia:

Svar: Skulle inte heller våga ha på mig en sådan bh, dels väger den säkert ton o sen så skulle jag inte vilja bli rånad på mina underkläder =)

#3 - - Viola:

ja det är bra med mig:) hur är det själv?

#4 - - BJERNHAGEN:

Strul med killar eller hur man ska säga! Men jag mår väl bra :) Låter bra.



Jadå, något har väl alltid hänt. Sov gott, kram!

#5 - - sadia:

grattis till henne ;)

#6 - - Stephy:

Heej Gumman!!

Jag har varit väldigt trött dessa dagarna och är det fortfarande, har suttit uppe på nätterna föör länge:S SÅ är det ibland..hiihhi.. GUr är de med dig då?

Puss söt

#7 - - Loo - Veckansblogg?:

hur gör man så att man får en hel bild så som du får? när jag kopierar så får jag bara en del av "headern"...Vad tycks om min dagens outfit?

Till top