Utmanad!

Jag har blivit utmanad av emma.

Regler
- Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna till den som utmanat dig.
- Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa!
- Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade!

- Jag var nära på att dö när jag var liten
- Jag har har en tendens att alltid ta ansvar för saker & event
- Jag hatar att handla byxor...
- Jag älskar tysk musik.
- Jag är en tvättäkta rödtott!
- Jag föredrar cheese ballz, framför chips. 
- Jag klär mig nästan alltid i svart.

Jag har sett att dom flesta redan har gjort detta, men jag utmanar dom som vill!
#1 - - alec:

baby, du måste ta hand om dig.. gör du det?

vila mycket, ät, sovc, drick.. finns här



jag mår bra när alla andra gör det också, hoppas det är så tvärtom också :)



vad gör du flickan min?

ÄLSKAR

#2 - - jenny:

sv: idag har jag varit o storhandlat o hämtat hem en bil till mami o papi :) dudå? hihi

#3 - - Jenny:

hihi åh tack så mycket!:)

okej härligt" det är bra här också:)

#4 - - Jack:

handlat lite småsaker :D pluggat, själv då ?

#5 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

den här utmaningen är rolig :)



första var inte rolig dock!

#6 - - mickii:

sv: ne precis, mamma tar alltid hand om en bäst :D



gilla verkligen din hårfärg, trodde du hade färga håret men det verka va din riktiga hårfärg, behåll den :D den är as fin! :D jag har också fräknar som jag nu ska lära mig att acceptera :D haha!



det är alltid mycke roligare att städa tillsammans med någon än själv, hatar verkligen att städa själv ;S massa musik eller så tvingar jag med någon att städa eller iallafall hålla mig sällskap :D



nemen tack stumpan:D <33 puss

#7 - - Matilda:

Hej!

Jodå, ingen fara här :) hur är det själv?

Idag har jag slappat... tagit det lugnt bara! Själv?

Kram

#8 - - Lexie:

idag åkte jag till polen :D sj? :)

#9 - - Lexie:

jobbar i en vivobutik :) sj? :)

#10 - - ami:

Var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg, kommer även lotta ut acne kjolen bach!

#11 - - Marie:

kul att läsa utmaningen :)

jag har sovit sen jag kom hem från jobbet, skulle bara vila men det bliv visst inte så :)



kramar

#12 - - Jonna:

nej inte så kanal5 i sverige. i usa sänds de på måndagar och kan laddas hem på tisdagar :)

#13 - - Neftaly:

okej:) kram

#14 - - Manda <3:

Sv: Idag har man varit i H-holm, själv ? :)

#15 - - MADDE:

Hejsan!

Vill passa på att gratta i efterskott och hoppas ni hade en toppentripp! Vart nyfiken nu, vad är det som hände dig när du var liten? :O

#16 - - zarah:

okej :) jag har faktiskt inte pluggat, ska göra det. Det är bara bra med mig,hur är det själv? :)

kram

#17 - - HANNA:

okej, vad bra! :)



oj, idag har det varit en riktigt slappdag, som vanligt! har bara varit hemma med min pojkvän, har inte ens varit utanför dörren! vad har du gjort idag?

#18 - - Stephanie:

sv: nej jag har inte heller gjort det men funderar på det :) du får säga till om de är bra eler dåliga om du testar dem

#19 - - Mimmi:

svar: Åh, skönt även om det inte lät allt för kul att städa ^^



Jag mår väl helt okej, lite mycket just nu bara. Själv då?

#20 - - Nannaah:

- härligt.

Har vart med en kompis. ^

kram

#21 - - L I S E:

Svar: jo, jag mår bara bra! och själv då? :) puss&kraam

#22 - - emelie:

Trean och sexan! Jag håller med dig! :)

Kram

#23 - - Carita:

Oj, nära på att dö? o; Hur gick det till, om du känner att du vill berätta det? <3

Till top