Trött och kroppen hänger inte riktigt med

Opps!

Råkade visst sova lite länge idag. Vaknade för en 20 min sedan. Aja, inget man ska hänga läpp för. De är ju bra skönt att sova, men imorgon blir det att fortsätta jobba på AT, usch..

Vad händer idag då?
Hum, har många gånger sagt att jag ska städa, men det har icke blivit av.. Kanse ska passa på att göra det?
Och sedan kolla efter present till min storebror som fyller år imorgon. Sounds lika a plan!


Hur mår ni idag då?

Veckans blogg: Marielle
#1 - - Helena:

Äh, det är okej att sova lite länge ibland. Du gick ju upp så helvetiskt tidigt igår så =)



Tycker också att TH:s musik är bättre på tyska. Det är mer självförtroende i rösten.



Allt är bra med mig, utöver huvudvärken och nack-ontet men det är ju inget nytt =P

Har bara en massa plugg att göra idag.



Utöver städningen, vad ska du hitta på? =)

#2 - - Anna:

tack snälla du! gu va jag älskar din hårfärg, har alltid velat ha sån färg!

#3 - - SARA - MISSCUPCAKE:

sv: nämen vad härligt!! :)



jag ska semestra i San Francisco i 10 dagar :)

längtar så himla mycket! :D



hur mår du? ;*

#4 - - RL:

Själv har jag precis gått upp haha. lite sent kanske men men ;D Och jag ska ääntligen klippa mig det var så länge sen.



själv då? :)

kramar

#5 - - Madeleine:

Va skönt och höra!

Idag har jag bara kollat på DH än så länge! Själv då:)

#6 - - Jasmine:

sv; Okej:) lycka till med städningen!



Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, tips?XD

#7 - - emma:

du är utmanad!

#8 - - Isabelle:

jajamen :)

hur är det själv?

kram

#9 - - Li:

Tack för uppmuntran:)!



Jag pluggar men tog en paus innen för att titta på Våra bästa år? Vad hittar du på idag?



Kram

#10 - - Anonym:

haha. jag tycker inte att vi pratar roligt. :P töntigt snarare. tack o lov att man ä tvåspråkig. haha.



mår fint.. lite trött, sj?

#11 - - LIFE BY Marielle:

Ja den va snygg :)

Mår prima har äntligen fått mina nya brillor :) är jätte nöjd. va tkr du om dem?

Bara kolla runt kanske ta en fika för måste spara pengar till london. inte långt kvar nu :) KRAM

#12 - - Rebecca:

oh vad seegt. jag mår bra tack, hur mår du själv ? puss

#13 - - Anonym:

Vad bra ;)



Haha, de är längre nu!

Nej, de är inte alls jobbigt =)

Jag är van vid så långt..



Pussar!

#14 - - nelli:

Vad bra ;)



Haha, de är längre nu!

Nej, de är inte alls jobbigt =)

Jag är van vid så långt..



Pussar!

#15 - - Carro:

sv: Så synd :( bättre lycka nästa gång!

Det är bara bra här! Själv då?

#16 - - Anna:

:) Just nu är det jobb & skola på dagarna. Vad gör du själv? Kram

#17 - - elin:

jag mår bra, trött vaknade åtta idag.

åh, så jobbigt att man inte kan sova ut på loven

hur mår du själv? :D

#18 - - jeanny:

sv: hehe okej ;)

#19 - - Sessan is bride to be:

Det är inte alltid man orkar plugga direkt efter studenten. jag tog studenten 2001 och jobbade i tre år och sen började jag. När jag väl började hoppade av och började igen, visst einte riktigt vad jag ville bli tills nu... =)

#20 - - josefina&Emelie:

AA då har du sovigt gott =)

#21 - - Nikolina:

jag ska vara med en kompis ta det lugnt oså, själv da? kram :)

#22 - - Angelica:

verkligen :D ne jag jobbade inte , jag pluggade :D

men nu så är jag i sverige igen :D

#23 - - SANIBO:

låter bra med städning ;D

#24 - - hayley:

Damn det kallar jag att sova länge du ;) Själv kan jag inte sova längre än till tio typ. :P



Idag har jag inte gjort nånting alls. Var meningen att en vän skulle komma över men det blev inte som vi hade planerat.. Så jag har bara suttit på soffan. Håller på att bli sjukare tror jag :S

#25 - - josse =):

Sv: Det gick bra på sjukhuset :D och jag mår bara bra. Hur mår du då? =)



kram.

#26 - - Linnéa:

sv: Ja jag hade superkul :D

Till top