Sorry!

Hej allihopa!
Förlåt för att jag inte har uppdaterat idag. Har jobbat sedan kl. 05.30 och slutade för någon timma sedan.. Är verkligen aptrött, men ska komma in lite senare idag & svara på alla era underbara kommentarer!

Puss på er så länge!

Veckans blogg: Marielle
#1 - - Anja:

Är det din riktiga hårfärg på profilbilden? Jättefint isåfall!

#2 - - Liene:

Vad lång dag, usch:/

#3 - - Fia&emelie:

hoppas att du piggnat till =)

#4 - - Lexie:

ja med mig är allt bra :D sj? :)

#5 - - emelie:

Du har blivit utmanad på min blogg :)

Ha det gott <3

#6 - - Helena:

Shit, visste inte att TH hade existerat så länge. Gick in på youtube och såg deras videos på tyska där de ser ut som riktgit små barn =O

Helt otroligt!



Förstår inte hur du kan övarleva när du börjar så tidigt. Jag skulle ha väldigt svårt för att palla med det. Men det är ju bra att du klarar det får man väl säga =P

#7 - - Jannie:

Du har blivit utmanad!

#8 - - Jannie:

Du har blivit utmanad! Check it out

#9 - - Mariah N:

Ta och koppla av med en kopp te.

#10 - - j:

Hejsan vad tycker du om min nya header?



PS: Hoppas du inte anser detta som reklam.

#11 - - Lovisa:

Jag har praktik på en dansskola och i en förskoleklass. :)

#12 - - Therése:

Jo den var bra ;)

#13 - - SARA:

Taack så mycket!! :) Jag har jobbat 10 - 18 idag och sedan varit på en Rosa bandet grej :) Vad har du gjort idag? Puss

#14 - - Spiderchick:

oj förstår om du är trött =)

#15 - - nadja:

du är inte ensam gumman.. jag jobbar som undersköterska.



du då? e det din nya jobb lr? puss

#16 - - delinda:

ha en nice kväll;)

#17 - - Zäta:

Vad jobbar du med?

#18 - - Lexie:

jag mår bara bra :)



åh, du började jobba en halvtimme innan mig, vi är nog lika trötta skulle jag tro :)

#19 - - Maria:

stackarn som började så tidigt! hoppas du fått vila ut!

#20 - - S o f i e:

kul o höra! :D tack så mkt! :)

#21 - - Josefin:

svar: okey, härlans!

jag har faktiskt inte gjort nånting. bara slappat. själv då? :)

#22 - - n' en skön lirare:

bara varit hemma :) sj?

#23 - - Nikolina:

nja inte det bästa, men det blir bättre! själv da? :) kramis

#24 - - Nikolina:

härligt :)

hm, inte så mycket. bara tråk fördetmesta :D själv? kramkram

#25 - - EN TJEJ I STORSTAN:

Fin blogg !



/ En tjej i storstan

#26 - - Neftaly:

haha, ok:) Jag har bara umgåtts med min syrra idag:) Du vet sister time xD Kul vad der iaf! Vad har du gjort idag? kram:)

Till top