Släng dig i väggen!

Idag blev det en redig sovmorgon.

Men jag är sjuk och det är till min fulla rätt att få sova till 14 då, utan att någon ska tycka att jag är konstig.
Haft svårt att sova i fler nätter i rad nu, konstigt, jag som alltid är en riktig hejjare på att sova i vanliga fall.
Om ni inte tror mig så vill jag hänvisa er till mina vänner Olle, Millan & Jenny om detta. Dom vet nämligen hur duktig jag är på att sova!

Igår på min rastlöshet så tittade jag klart Sex and the City, hela serien!
Blir alltid lika glad när Big kommer till Frankrike och ska "kick som russian ass!"

Har även målat om naglarna big time!
Den franska manikyren, släng dig i väggen! För nu träder mina lila naglar fram och dom är här för att stanna!
Ialla ett tag nu.



Vad tycks?

Vad ska ni göra denna fredag?
#1 - - Mimmi:

haha okej=) jag tycker inte alls om hon, hon är så smörig om man säger så haha

Till top