Selena Gomez

Hittade denna bild på sockersöta Selena Gomez, som är en av många stjärnor som Disney verkar hitta!

Lite örvig fakta är att hon är tillsammans med Nick Jonas (från jonas-brothers).
Hon är även med i disney serien "Wizard of Waverly Place".

Men nu till det som jag ska fråga er:



Vad tycker ni om hennes outfit?







Personligen tycker jag att den är jättefin.
Men, den är nästan en aningens tråkig. Hade hon haft något stort smycke hängades runt halsen / öronen eller en färgstark kuvertväska så hade det var pricken över i:t!




Veckans blogg: Marielle
#1 - - ardiana:

i matsalen så stod alla och puttades, helt onödigt :/

trevligt:) var me hemma o tog det lugnt:)



puss

#2 - - alec:

god morgon baby..

vad hittar du på idag???

#3 - - SARA:

Aa det förstår jag! Jo jag mår bara bra! Hur mår du? Kram

#4 - - Liene:

sv: Ja, med mig är det bra:D HUr är det med dig?



Söt hon är, har dock aldrig hört talas om henne. Jag gillar hennes outfit mycket!

#5 - - HANNA:

Förstår det!

Skulle vara mysigt att åka på något sådant.



ja, jag ska njuta varje dag av det!

är ju pojkvännen min som spelar så jag ska vara en hejande flickvän som sitter där och fryser, haha :)



Ja, idag så ska jag kolla på hockey, det är väl bara det enda som jag vet om just nu! Själv då gumman?



Håller med dig det du skrev i ditt inlägg, var lite tråkig outfit hon hade - ett halsband och en kuvertväska hade gjort susen!



massa kramar

#6 - - Mimmi:

Godmorgon! :)

svar: Ja, Mirrors var bra. Väldigt läskig tycker jag dock, men jag är lite feg när det gäller skräck även om jag älskar att kolla på det och bli rädd :D haha. så den tycker jag att du ska se, fast med sällskap och vill inte pojken din se den kanske du hittar någon kompis som vill :)



Åh, vad mysigt.

Idag ska jag ner till gbg på en 18 timmars resa :D Själv då?

PUss!

#7 - - Hayley:

Najs! Tittar du på japanska eller dubbade? :)

#8 - - Marie:

Ja, det tycker jag med! :)

I helgen ska jag gå på stan och ta det lungt, och antagligen göra lite läxor också! Jag har ju lov nästa vecka så jag vill få bort alla läxor och måsten, :) sj då?



Puss!





#9 - - jenny:

sv: hihi okey!Jag fyller år idag så ska hem till mina föräldrar o bli uppvaktad o sånt sen ikväll blir det paarty =)

#10 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

håller med om att den är lite tråkig, men hon är väldigt söt!



jag har jobbat i en månad nu

#11 - - .Pjumas. ♥:

Jaadå! Allt är bra med mig :)

#12 - - emma:

ganska tråkig :/

#13 - - Josefine:

tycker den är stilren och enkel :D

#14 - - laijna:

Disney är helt otroligt på att hitta nya stor stjärnor... :)



Svar: tackså mycket :]

#15 - - melissa:

sv: haha åh tack :)

#16 - - HannahSthlm:

Ja! Armand och halsband i bronz eller guld hade passat fint till det där!

#17 - - Em:

ja den var helk okej men inte mer, hon kunde piffar upp den lite med ett färglatt brett skärp eller något ialla fall-.

#18 - - Cecilia:

Tack så mycket! :) Jag har gått på konsthögskola i 4 år, men annars har jag alltid gillat att måla sedan jag var liten. Ha en bra helg!

#19 - - sara.:

älskar hennes klder:)

svar: igår va jag med min kille bara vi hyrde film o beställde pizza:) dd?

#20 - - JOSEFINE:

godmorgon :D

#21 - - Zäta:

Hon är skit snygg!

#22 - - Dress Like a Princess:

Sicken sötnos

#23 - - Linda:

sv: läs lite längre ner i bloggen så vet du! :)

#24 - - Rebecca:

vad bra :) jo tack det är bara bra, hur är det själv ? puss

#25 - - Whitney:

sv: var i stockholm me klassen, shopping o studiebesök, mkt trevligt.. hehe

ja mår bra, lite fundersam men bra..

Hur är det själv?



Diggar selenas outfit väldigt mkt. svart kan aldrig bli fel:D



Kram

#26 - - zandraa:

Jaaa, jag hitta lite smått kolla i mina inlägg ;)



i dag får jag se sj då?

puss

#27 - - Sanna:

Jag förstår det, jag hade också blivit helt knäckt tror jag. Usch.



Vad ska du göra i helgen då?



Puss å Kram

#28 - - Linda:

SV: tackar! :D Din är också fin och jag gillar ditt hår som du har på profilbilden :)

#29 - - mimmi:

Okej=) ska äta med min mosters familj och mormor och morfar, mormor fyller år, själv?=) puss

#30 - - chelena - mitt liv, mina frågor.:

outfiten är väldigt stilig och fin, men ingenting jag skulle kunna tänka mig att bära :)

#31 - - e m m a:

Svar: Tack. Idag ska jag på barnkalas i Kullavik. Du då? Är ganska slö och borde egentligen redan ha gjort mig iordning, men va fan. Va ska ni göra idag då? Puss

#32 - - GM:

Håller med dig, lite färg hade inte varit fel =)



Kram

#33 - - emelie:

Outfiten var fin, men det hade varit snyggare med en färg :D

#34 - - sadia:

håller med dig om att något färgstarkt skulle ha piffat upp men annars var det supersnyggt ;)

#35 - - josefina:

svar: vadå? vad hände?... =/



okeej, låter kul=)

joo med mig äre strålande!

själv gumman?

puss!

#36 - - Lexie:

jag mår bra :D hur mår du själv? :)

jättefin outfit hade hon :)

#37 - - marie:

ja, huga stackarn!!

Nu gör jag inte så mycket men det är väl snart dags att börja förbereda sig för kvällens hallaballo :) har iofs tjuvbörjat med att måla naglarna :)



Hittar du på så gumman?



puss

#38 - - Nelli:

Yeah. vad bra då! ;)



Idag händer inte så mkt, ska nog softa för de mesta. Själver? :)



Damn you! Du skulle gått med ju! Du har ett unikt utseende, du ser ut som en skådespelerska typ ;o

Varför kan inte någon agentur kontakta mig någon gång? hahah...



Puss!

#39 - - NatalieRantanen:

- vad skönt att höra :D

jag gör inte mcyket är med min bästavän.

vad gör du då?

PoK!

#40 - - Mariah N:

Håller med!,en kuvertväska i en rolig utformning och pumps i en någon snygg färg,rött tex på skorna.

#41 - - manuela:

håller med dej, hon skulle haft någon accesoar:)



idag blir det nog film och mys som vanligt. sj?:)

kramiis

#42 - - SANIBO:

ingen hit den där outfiten.

och är det bara jag som börjar bli lite trött på "disney channel stjärnor"?

#43 - - Ellen:

Haha ja precis! Jag läser sam/sam :)Vad läste du själv?



Men usch! Stackare..



Ha en bra lördag! kram

#44 - - Anna:

Jag tyckte outfiten var fin men hon skulle haft några färgglada accessoarer till så hade det varit perfekt! :)



Kolla gärna in min blogg alla! Skriver om min vardag som är en vanlig 16-årings liv! Kompisar, mode, shopping och fester! Och en massa musik såklart! :)

aannapannas.blogg.se

#45 - - Sara:

joo det är bara bra tack, förutom att jag sitter och är jävligt hungrig sjdå? :)

hmm det e sant, den e lite för svart kanske, hon skulle behövt en liten färgklick nånstans haha ;D

#46 - - caroline:

fiin men som du säger, lite för säkert så den blir tråkig =)

#47 - - SARA:

Jo tack, jag mår bara bra, är jäkligt hungrig bara, men som tur är ska vi käka snart :) Hur mår du då? Puss

#48 - - Emma:

ja.. det var väl inget "wow vad SNYGGT", men det var fint! Absolut

#49 - - Melina:

vad söt hon är

#50 - - felicia:

Grattis, du har varit med och tävla om en design på min blogg, och du är vinnaren. Skicka 2 bilder, inte för små, ditt bloggnamn / namn, beskrivning eller annat om du vill, och sedan ditt lösenord och användarnamn så jag kan logga in och fixa designen på plats. skicka de till [email protected]. kolla på designen som finns på min blogg så du vet vilka bilder och så du vill ha. Grattis!

#51 - - Jelda:

Nja jag gillade den inte, linnet var fför långt och som du sa så var den tråkig också! Vad har du haft för dig idag då? =)

#52 - - RL:

jag gillade inte hennes kläder ;P



sv: Men ja.. jag får väl se hur det blir med henne.

jag är väldigt trött! hur äre själv?<3

Till top