Rihanna

Rihanna, vars namn bara blir större och större i musikbraschen.

Kommer ihåg när jag satt i studetrummet och såg henne sjunga "Pon De Replay" för över 3 år sedan.
Hennes låtar sätter sig verklign i huvudet på en.

Men ni ska veta att ja är igentligen inget större fan av just henne som person..
Enbart hennes musik.

I början tyckte jag att hon enbart kopierade Beyonce. Allt hon gjorde, gjorde Rihanna också.
Visst hon var hennes idol. Men Rihanna satte inte sitt namn i branschen. 
Dessutom ryktades det om att hon även hade crush på Beyonce karl Jay-Z?

Men sen åkte hennes välkända hårsvall av och ersattes av denna korta supersnygga frisyr!
Jag kan säga att förens då, började jag kunna respektera henne som artist.

Efter sin braksuccsé med "Umbrella" så har hennes låtar letat sig in i min Mp3.



Tänkte förgylla er höstkväll med hennes bästa låt hittils (enligt mig)




Vad tycker du om Rihanna?
Let me know!
#1 - - Emelie:

Jag gillar rihanna!:D eller mest henne låtar:P

Å sen vill jag säga att jag tycker det e jätteroligt att du e med och tävlar:D<3

#2 - - Caroline:

okej, rihanna e så läcker..

#3 - - Linda:

Rihanna är grymt bra, jaaa visst är det smart av mig,,har nu utsett en vinnare av parfymen=)

#4 - - Sofia:

Rihanna är superbra! Och jag tycker att det korta håret passar hennes lite hårdare look bättre! Däremot tycker jag att hon var jätte söt i långt lockigt!

#5 - - Sofia:

'Snygg bloggdesign du har :D*

#6 - - Spiderchick:

hon e grym!!

#7 - - Emelie:

Louise louise ! Nu har någon varvat dig med kommentarer!!

Kram<33

#8 - - Emelie:

Ville bara säga det:P

kram<3

#9 - - Josiee:

ååh hon är så vacker:D

#10 - - Caroline:

ja och hennes kroppp....shit.

#11 - - Cecilia Julin:

Svar: Ja visst låter det bra :) Bara man hittar den rätta!



jo tack, det är bara fint :) hur är det själv?

#12 - - Eveline:

i like her. :)



sv;aa tycker jag med! :)

#13 - - Erika:

jag har lite både ock syn på henne, hon är ju grymt snygg och en cool röst för den musiken. Sen vet man at hon har jävligt mycket hjälp för att gå så långt, hennes utseende har tagit henne långt inte så mkt hennes musik, skulle ja tro!

#14 - - emeliemelie:

jag är inte så förtjust i hennes låtar :S

#15 - - Mimmi:

jodå om jag hittar den rätte så=) du då?

#16 - - alec:

nej jag gör inget speciellt, mår inte så bra :(

#17 - - Evelina:

Hon sjunger bra och är fin :)

#18 - - Sofia:

Svar: då skriver jag upp dig på min tävlingslista :D

#19 - - Ida Björck:

tycker om rihanna :D

#20 - - Lisa:

Vad bra då :) jag tycker Rihanna har en grymt bra och utåtstickande stil i R'n'B världen!

Jag sitter bara och softar här, du själv då?

#21 - - Sofia:

Svar: Jo tack det är bara bra:)

Själv också?:D

#22 - - Ida Björck:

svar: ja grymt bra :)

#23 - - Sofia:

Svar: jag gör faktiskt inte så mycket. Sitter och svarar på lite kommentarer.

Du då?:)

#24 - - josephine:

jaa faktiskt, det verkar så mysigt att gifta sig=)

#25 - - Ida Björck:

svar: yeah :D hah

#26 - - wallentinaa:

sV: hehe DH e för kortning av desperate housewifes ;p orkade inte skriva ut det hela ;p .







jag tycker hon har vissa bra låtar! :)

#27 - - josephine:

ja verkligen(:

jag tycker om en del av hennes låtar men inget mer än det, vad tkr du?=)

#28 - - LITTLE MISS LOUISE:

Yes, jag vet! Argh snyggt snyuggt, dock är hon otroligt ljus i asniktet.. kanske glömt att soldusha där , haha.. Du vet att din reklam tar över så man ser typ halva inläggen? Eller kanske mitt internet som cp,ar sig, puss

#29 - - Christina:

Rihanna är så himla bra och bäst live! :)

#30 - - Sofia:

e inget större fan av henne men disturbia e bra tkr jag (:

Till top