Närmare och närmare

Vet ni en sak?
Jag fyller år om två dagar!

Nej, jag brukar inte se fram emot mina födelsedagar någon nämnvärt, men denna gång är det annorlunda.
För det första, jag kommer inte vara med min familj & släkt när jag fyller år.
För den andra, så har min älskling planerat något, som jag inte har en sussning om.
Allt jag vet är att jag ska packa och vi åker kl.02.30 någon gång och vi kommer vara borta i tre dagar. Undra vad det kan vara?

Vad ska ni göra denna söndag gott folk?
#1 - - josefina:

jo det rullar väll på, själv då?

puss!

#2 - - charlina:

sv: hon hyrde hairspray, juno och en annan som ja inte kommer ihåg va den heter :P hehe

#3 - - Filibabba:

mest plugga faktiskt.. o träna :) ha en bra dag!

#4 - - Cassandra:

Åh, jag fyller ju med år om två dagar :D Hur mycket fyller du? Hoppas det blir spännande vad ni än gör. Ni kanske ska resa någonstans? :)



Kram

#5 - - Therese:

Ja alltså hennes personlighet verkar så himla dryg.. typ "jag är störst, bäst och vackrast". Idag har det inte hänt nått alls ännu, varit i affären :D MEN ÅÅÅH VAD HAR HAN PLANERAT!!?? Nu blev jag nyfiken haha. Du måste säga sen vad det var han hade planerat :D

#6 - - Cajsa:

ja, det gick ganska fort med den roliga delen. har dock ingen större lust med hänga tvätt-delen.. :P men det ska göras det med.. XD

Lycka till gumman!

kramar! xx C...

#7 - - tove:

romantiskt! har du två hundar? puss tovi

#8 - - Carro:

sv: aa det är livsfarligt :P haha

så söta namn! idag ska jag bara ta de lugnt..du då?

#9 - - anna:

åh grattis i förskott :)



nej usch angelina gilla rjag inte hehe.

#10 - - Josefine:

SV: Jo verkligen. Det är ganska sjukt ändå.. Hur vill man vara en plastig sak?

Jaja, deras business :)



Jadu, det blir nog städa hela dagen, synd om mig va?:o

Själv då?:)



(Grattis i förskott :D)

#11 - - Madeleine:

svar: det är bra! hur är det själv? :)



#12 - - Erika:

sv: Imorron så blir det skolan ;P sjd?



Grattis i förskott :D

#13 - - tove:

jo men fan du har ju en till hund! satt och letade reda på det nu. jag vill också ha en pudel! o gud vad avundsjuk jag blev nu..!

#14 - - lisa:

ååh va nyfiken man blir på överaskningen! Berättar du sen?

Jag hade en "gå-på-stan-dag" men min pojkvän! Mycket bättre än att skriva pm!

#15 - - Rebecca:

hehe låter mysigt:) jag ska bara plugga heal dagen :(

#16 - - Johanna:

åh, överraskniiing! :D sånt är jättespännande & man kissar nästan på sig av nervositet! :)



jo, men jag förstod inte reglerna :p haha.



imorgon ska jag jobba igen.. måste redigera en film... tufft.

själv då? :)

pusspuss

#17 - - LIFE BY Marielle:

Idag har jag varit på kalas;) nu blir det att färga syrrans hår, plugga till ett prov & ta en prommis tänkte jag. sj?



ja verkligen. vilka brillor tycker du jag ska köpa? :) KRAM

#18 - - Anonym:

GRATTIS I FÖRSKOTT

#19 - - Stina:

Vad spännande med en överaskning :)



Det värsta jag varit med om var i sommras, då jag lyckades hamna i ett hörn i en lägenhet med en brukare som slängde glas och grejer överallt. det var bara att ducka och springa när chansen kom. Då är man inte så kaxig..

#20 - - Anonym:

Få gratis presentkort på SIBA :D (samma ägare som till gratismakeup) http://www.gratistvspel.se/Register.asp?r=121



Passa på nu när sidan är helt ny :D

#21 - - Mjke:

Okej! =) Har tvättat och sprungit jag.. Nyss varit ute med hunden på promenad och fotat.. Så nu blir det till att kika bilder! =)



Kram

#22 - - Tess:

Åh vad spännande det låter :) hoppas du får det fint!

#23 - - Matilda:

sv: idag är det plugg..plugg..plugg och träning! :) ska köra ett hårt konditionspass...



grattis i förskott! kram

#24 - - Lisa:

Tack massor du! :)

Idag händer det inte så mycket kan jag tro.. har tagit mig en promenad och så. Händer själv?



Söt bild!

#25 - - N A T A L I E:

Grattis i förskott! :D

#26 - - Lisa:

okej, mysigt=)

j0o de rullar väl på, självdå?=)

#27 - - Anna:

jora allt är bara bra, hur är det med dig?

Grattis i förskott.. hur ung blir du? :)

#28 - - Helena:

Va gulligt och omtänksamt av honom att arrangera en överraskningsutflykt/resa =)

Håll kvar i den killen! =P



Jag sitter och skriver på en uppsats i svenska b. Suger.

Annars håller jag på att sluta röka (första dagen i dag) så jag är lite lullig i skallen =P Så det blir en lugn söndag med massvis med godis =)

#29 - - Madde:

Sv: jo allt är toppen med mig :) hur är det själv?

Åh det låter super spännande ju, han har säkert planerat något riktigt romantiskt :D ! Grattis i förskott :)

#30 - - Anonym:

kommentera gärna mina foton på min blogg :)

#31 - - Jennifer:

Nej vad roligt. Grattis i förskott. Hur mycket fyller du?

#32 - - JOANNA:

sv: oh va mysigt:) jag mår bara bra, magen hålle rpå att släppa:) hur är det själv raring?

#33 - - Meg:

sv. Haha det kan jag förstå ;)

mja, fortfarande lite sjuk, men det går över!

Hur har din helg vart?



Kram

#34 - - Emma:

Spännande!

#35 - - jenny:

jag fyller år om 6 dagar ;)

#36 - - LOO- vill du bli veckansblogg?:

Hej, vill du ha chansen till att bli veckanblogg? Gå då in på min blogg, gå till inlägget "The winner of the week" och kommentera något (vad som helst). Inlägget finns i kategorin "veckansblogg".



Lycka till!

#37 - - Ellen:

Åh jag hade varit jättenervös! :) Hoppas ni får det romantiskt!

#38 - - manuela:

hur mkt fyller du:)???

#39 - - Nikolina:

Hej godis! "tar du folk för givet?" kika i min blogg och kommentera ditt svar, vore jätte snällt! tack & puss :)

#40 - - CAJSA:

Gud vad spännande! Jag vet inte om jag skulle klara av att nån sa sådär till mig.. Skulle dö av nyfikenhet :)

#41 - - fanny:

oki:)



nja vet inte kanske se film sjdå?!

<3

#42 - - Jannie:

Det tycker jag! Blir så himla glad då. Köp ett till digsjälv i födelsedagspresent! :D

#43 - - Mia:

sv: Jo den är säkert bra, baserad på ett tv-spel. Annars ska det gå någon film om nazismen nu men jag minns inte vad den heter.



Nää ett favoritband spelade på klubben i sthlm igår så vi drog dit, jag är sjukt omusikalisk :p

kram!

#44 - - Rockabilly babe:

Nej ingeting, dudå?

#45 - - H*:

- awh tack så jättemycket ;d haha awh okej fest blev det igår sen ikväll plugga och kolla på fotboll, du då ? pusspuss och snart rä det ju du som fyller år ;)

#46 - - Emmelie:

Till och med jag är ju nyfiken nu. ;P

#47 - - Mariah N:

Låter trevligt!,grattis!.blir någon promenad om vädret tillåter.

#48 - - Vanessa:

Det är jättebra med mej :)



Grattis i förskott!

#49 - - Hanna:

Kul med en överraskning :) Hoppas du får en rolig födelsedag!

#50 - - Petrich:

grattis i förskott. :) jag fyller år om tre veckor.. en fråga, hur ofta äter du godis?

#51 - - lisa:

sött , och grattis i förskott. ha en underbar födelsedag :D !

#52 - - Melina:

söt bild!

#53 - - nosh:

det blir förmodligen skola då! haha, själv då?

Svara gärna på dagens fråga om höstpromenaden!

kram

#54 - - katarina:

har inte gjort nåt idag faktist, har inte mått så bra, fick nån yrsel grej, typ gick runt & var jätteyr, men nu är det bra :) vad har du gjort sj ?



puss

#55 - - anna:

okej det låter skönt :) i morgon är ju idag haha. så idag har jag bara sovit & tagit det lugnt. Blir att slappa gärnet ikväll. Du själv? :)

#56 - - Frida:

jaa verkligen!



Jo med mig är det bra :) hur är det med dig då?



Taack! Din är också fin :)

#57 - - Anonym:

God kväll..Söt bild på er :) Haft en skön helg? kram på dig

#58 - - Carolina:

Var med och tävla om en parfym från DKNY i min blogg! :)

#59 - - Sessan:

Grattis i förskott! Hur mycket fyller du? Söta ni är på bilden =)



Denna söndag har det blivit en låång shoppingdag med min Prins =)

#60 - - Sessan:

Gud vad sööta ni är tillsammans - likt ett idealpar!!



Jag mår bra gumman, sjukt kul att din pojke skall överraska dig!! GRATTIS I FÖRSKOTT PUMPKIN!! Jag firar ett år med killen nu den 23 oxå ;)

#61 - - elin:

varsegod :) jo det blir skolan imorgon sj? puss

#62 - - Marie:

Jag har haft en superhelg i Sthlm :)

åh, vad spännade med överaskningen!! jag vill ju oxå veta :)

kram

#63 - - Helena:

Nja, känns inte så just nu haha.

Ojdå, jorå helt okej faktist :) själv?



Grattis i förskott också, puss!

#64 - - anneli:

å va fin bild :) grattis i förskott också.. :)



de e lite sådär, lite småbakis fortfarande men annars bra :)



puss gumman

#65 - - Nina:

svar: det låter skönt! :)



imorgon ska jag på praktik på en förskola! jätteskoj! :)

själv dÅ?





söt bild! :)

puss/nina

#66 - - Spiderchick:

grattis i förskott =)

#67 - - Alexandra:

Two more days to go alltså :) super

sv: nja.. jag fyllde år igår, men eftersom vi var full igång hela dagen, och alla var supertrötta, så tyckte vi att det var bättre att få alla paket idag ^^

#68 - - Carolina:

GRATTIS I FÖRSKOTT haha :) Jag brukar aldrig komma ihåg sådant, så det är bäst att jag grattar nu!

#69 - - Anonym:

Vem är vackrast av Marilyn Monroe, Jessica Alba och Prinsessan Madeleine? Säg din åsikt på dubbelbloggen! :)

#70 - - Sessan:

Jaa, hon är vackrast i världen i mina ögon.. hon har precis opererat bort en cysta i ena bröstet, som var stort som ett plommon, så nu var det min chans att kunna ställa upp..



<3<3<3<3

#71 - - Sessan:

Du måste berätta för oss sen, precis vad han tog med dig på... I DETALJ!! haha



Du förtjänar endast det bästa, och kommer att få det b ästa gumman - Du är världens bästa karma sötnnos!!

#72 - - Louisa:

SV: ALlt är bra med mig, hur är det med diG? =)



Grattis i förskott <33

#73 - - Your Dream Closet -,:

ja då förstår jag att du städar, alltid lite specielt när svärmor kommer och hälsar på :) Det där kommer man aldirg ifrån ordentligt.



tack det är bra har nyss komit hem fårn kusin, har färgat håret på henne och donat lite :) Nu är det snart dags att gå och sova, ska jobba 5 dagar framöver. Hm.



Vad har du gjort idag gumman?

#74 - - Shanelle:

SV; Ja, fruktansvärt! :D

ja, det hoppas jag! =)

Jodå, det rullar på. Självdå ? =)

Kram

#75 - - CAMILLA:

sv: jo det är bara bra :) själv då ?=)

#76 - - Liene:

LÅter som du kommer få en bra födelsedag:)



sv: Igår var jag med familjen, kollade på film och åt en massa gott. Idag har jag bara slappat.

Hur har din helg varit?

#77 - - N A T A S C H A:

haha okaj :D

den va suuuuuper truuuper ;P

nej men den va skit bra tvinga me din pojk vettja!!:D





puss sötan / N

#78 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

så fin bild :) kul att fylla år snart också!



med mig äre fint, med dig?

#79 - - En Älskarinnas Bekännelser:

Jättegrattis!!!!

#80 - - Rebecka:

shit va spännande, tänk om jag kunde få något sånt där någon gång! Fast jag fick ju en ros av min älskling av ingen anledning. han såg den och tänkte på mig, så jag får nöja mig med det. ha en riktigt bra födelsedag då!

#81 - - nadja:

Svar, ne jag ha ritne gjort så mkt idag, bara det vanliga hihih..



´Så mysigt din pojkvän är...hihih

#82 - - Rebecka:

jo allt är bara bra med mig, ska försöka sova snart. :)

#83 - - Jonna:

Åh, vad spännande ;> Hoppas du får en bra födelsedag!

#84 - - jenny:

hihi det har jag gjort =)

ja juste du ska iväg till hemlig destination=) vad spännande.. jag är nog nästan lika nyfiken som du, du klänner ju mig och vet hur nyfiken jag är av mig=)

jo det är mkt bättre med mig, medicinen hjälper och jag är åter på fötter och jobbet =)

puss<3<3

#85 - - mickii:

sv: hej stumpan,

jotack det är helt okej, trött bara :) själv? puss

#86 - - Jelda:

ååå vadmysigt!! Spännande för dig hihi du får berätta sen vad ni hittat på. Grattis i förskott!



Kram

#87 - - > M A N T H A <:

sött :D

#88 - - Sannah:

Sv; Inte mycket!

hoppas på lite hjälp med bloggen av en kompis, men jag får väl se! =P



Har bytt blogg, du skrev din förra kommentar till; shanellep.blogg.se Men var tvungen att byta eftersom en vän till mig itne kunde hålla min anonymitet så jag har fått börja om från ruta ett. =P Kika gärna in på min nya. ^^

#89 - - Louise:

följ gärna min blogg om mitt liv , mode , shopping, skolan mm

enjoy!:)

Till top