Lycka!

Idag har jag sprungit runt genom lägenheten ännu en gång!

Vill att  lägenheten ska se tipp topp idag.

Idag kommer nämligen min mamma & mina två småsyskon, hit och ska stanna över helgen. Det ska verkligen bli roligt!
Har inga planer för vad vi ska göra, men vi får se vad vi ska hitta på.
 
I övrigt så är det ganska bra med mig, mår lite illa, men det kan bero på att vi inte har ätit något idag än.

Hur ska ni spedera eran fredag?
Tell me!

#1 - - Evelina:

Jag ska plugga :p

#2 - - Mimmi:

svar: härligt härligt! även jag sov som en stock hela natten, skönt :)



Hm, jag är inte helt säker än. Åker pojken till sin pappa över helgen träffar jag en kompis ikväll, går på bio och fikar. Annars träffar jag troligtvis honom, så jag hoppas han stannar hemma så jag får träffa han mer under helgen :) Själv då?

Puss!

#3 - - Anonym:

du det tycker jag med

#4 - - Lovisa:

Okej. Ibland behöver man lugna helger också. Förra helgen var det festligheter och jobb för mig, och praktik, så det var en del! Den här helgen är jag ledig från jobbet, men jag har fortfarande praktik på söndag.. Ikväll och imorgon ska jag träna lite, annars vet jag inte vad som händer! :) Vi får se helt enkelt!

#5 - - Anonym:

ja visst var dom

#6 - - sofi:

Åhh vad kul att du gillade ideén:D



haha jaa han är så ful snygg! asså han är ful så han blir riktigt snygg

#7 - - Sassy:

Kul med besök:)



Det är bara bra, ska iväg på after work!

#8 - - SARA:

Tack!! :) Jag ska hem till en kompis ikväll och äta pizza och kolla på film. Det blir en riktigt tjockiskväll helt enkelt för vår del! :) Vad ska du göra?

#9 - - Susie Kate Mela:

svar: absolut! det är den :)



ska till helsingborg, blir hämtat om en kvart ungefär ^^ själv?

#10 - - LIFE BY Marielle:

hemmakväll denna fredag:) puss!!

#11 - - Linda:

Ja skojar du helt underbart!min höll påatt rasa sönder o samman!

Annars allt bra med dig?

#12 - - Camilla:

Jag ska träffa kompisar. Fredag = bästa dagen på veckan! höhö, spana gärna in min och Lisas dubbelblogg om du har lust! Vi ska göra världen lite gladare med våra sköna inlägg ;)

#13 - - Matilda:

Kolla in min blogg!

Stödj insamlingen för världensbarn!

Gör ett inlägg och länka till min blogg eller skriv ett liknande själv!

Tillsammans blir vi starkare!

#14 - - Linda:

Lite vin & mys blir det för oss, var med i min nya tävling vettja!

#15 - - Louise:

vilken mysig fredag! :d

ja håller på o städar o tvättar en fre, men de är för ja får besök imorrn:P hihi

#16 - - Dilan Amin:

sötsöt

Ha en bra fredag & ta hand om dig!



/ www.mramin.blogg.se

#17 - - Caroline:

åh va mysigt, min mamma kommer nästa helg :)

#18 - - LIFE BY Marielle:

Ja visst är det! :) Det är helt fint med mig faktiskt, var ju sjuk i veckan! Självdå? pusspuss

#19 - - anastasia:

SV: nja inget, ska faktiskt bara slappa framför tv:n(a) är så himla trött ju;( sjdå?

#20 - - Mimmi:

svar: Åh så mysigt! :) för mig blev det bio, för pojken åkte iväg över helgen :/ usch, får träffa han på måndag igen :)



Hm, med mig är det toppen annars. Själv gumman?

Puss!

#21 - - H:

svar: jotack, det är bara bra med mig. :)



hur är det mig dig då, nu när det äntligen är helg?

#22 - - Anonym:

ja vist var dom snygga

Till top