Louise bekänner

Jag kan inte hålla det inom mig längre!
Har en sak som jag måste bekänna för er här på bloggen..

Jag OGILLAR Vannesa Hudgens - big time!
Kan inte säga att jag hatar henne, eftersom jag inte känner människan..
Jag älskar Disney och alla dessa stjärnor som dom bara kastar ut varannan dag!

Men när det kommer till Vannesa...
Hela hennes image kan inte kännas mer falsk.. Hennes musik.. snälla skjut mig i huvudet! Jag gör vad som helst, men lyssnar aldrig på hennes musik igen.. 

Kan ju säga att den kvinnan kommer aldrig att kunna sudda ut sin High School Musical - förflutna lika lite som Joey från Vänner kommer att kunna det..

Den dagen hon lyckas med det, kommer jag att ändra min åsikt!

 

Vad tycker du?
Snälla låt mig veta vad DU tycker!
#1 - - Sanna:

Åhh jag blir verklien jätte glad. Hmm haha inte ens en aning vem hon är, hört namnet men mer är det inte, snacka om dålig koll :/

#2 - - Evelina:

Vet knappt vem hon är, så jag har ingen åsikt :p

#3 - - Sanna:

Jaa hon ser lite tråkig ut haha :P

#4 - - josephine:

ahokey!:)

hoppas du får en bra torsdag!:)

#5 - - carro:

Har inte fått någon direkt uppfattning om henne...

Ha en fin torsdag :)

#6 - - natalie:

nja efter hennes naken chock så vette fan

#7 - - Lia:

hon e söt! :)

jotack allt är bara bra, med dig då?

#8 - - Dennis:

Ja, precis! och om det är riktig fest så kan man kanske våga ta på sig de. :P Haha!



Allt bra med dig idag då? ^^

#9 - - Dennis:

Ja, självklart vill jag gifta mig i framtiden. :)

#10 - - Caroline:

god dag :)

#11 - - LITTLE MISS LOUISE:

Nej men gud, haha verkligen inte, vet bara hur jobbigt det är när man själv ser att det är ok i sin webbläsare, så säger ingen ngt!.. Ja nu t'cker de bara 2 cm typ. Puss! :)

#12 - - natalie:

sv: härligt där ser man äntligen nån som bor här :)

vart någonstans?

Det är bara okej med mig skit ont i magen

#13 - - Lia:

ush krya på dig! :)

jodå det är bara bra med mig faktiskt hihi

#14 - - Sanna:

Jaa det var jätte gott ;)

#15 - - Evelina:

Svar: Okej ;p

#16 - - Mimmi:

jaha okej kul!=)

#17 - - natalie:

sv: men usch e du också sjuk? :(

varför är du sjuk?

#18 - - Eveline:

Ja de är jättebra med mej :) Sjdå?



Jag tycker hennes röst är barnslig men jag tycker hon är jättefin!

#19 - - Lia:

Så lite så! :)

nej jag gör inte så mkt, du då sötis+

#20 - - Mimmi:

jo bra själV?=)

#21 - - Lia:

vad roligt älskar satc! :D:D<3

hm iag har jag bara pluggat faktiskt du då?

#22 - - rebecca:

Tack detsamma sötnos, haft en bra dag? puss

#23 - - emma:

svar, nej eller hur, det var därför han hoppade, eller alltså, du fattar

#24 - - emma:

svar, ja usch :(

#25 - - Lia:

ah gud vad snällt av honom! :)

hehe.. jag har pluggat karaktär ^^

ush kräks inte :O

#26 - - Mimmi:

okej krya på dig!=) Ska snart fara iväg till skolan, det är öppethus så min grupp håller i en modevisning, ska vara fotograf då=) hiih

#27 - - rebecca:

hääärligt :) jo tack det är bara bra, skola och kom hem för en stund sedan :) puss

#28 - - rebecca:

jaha okej :) ska bara ta det lugnt hemma tror jag, dudå? puss

#29 - - Evelina:

Hon hade fina skor iaf :)

#30 - - Lia:

hahha det är psykologi :)

haha^^

#31 - - elvira:

åh, din blogg är så fin! älskar den =D <3

#32 - - cammie:

sv: det är underbart att vara gravid! =). men som du sa, även solen har sina fläckar ;) hehe

#33 - - Linda:

Tack!

Eller va man ska säga :)

#34 - - Robin:

Haha aa... jag måste ju fortfarande hitta min brud först så d lär dröja tills d e dags ;)

#35 - - Julia:

jag gillar henne, fast inte den musik hon gör utanför HSM



Har frågestund i bloggen så hade vart kul om du ställde någon intressant fråga, fråga exakt vad som helst!



#36 - - Lia:

jag läser omvårdnad! :D men karaktär är inte bara psykolog, det är medicin och vård&omsorg också! hehe

#37 - - cammie:

han är planerad den 12/12 =)

#38 - - Katarina:

håller helt med dig! hon är säkert en trevlig tjej men utifrån den bild hon fått i media kan man bara inte gilla henne!

#39 - - Sanna:

Ja med mig är det bara bra, sovit en stund, så nu är jag pigg igen. Hur är det med dig? Kramar

#40 - - anneli:

tycker ingenting om henne :)

#41 - - carro:

eller hur :)

#42 - - Sanna:

Åh hoppas du blir bättre snart då, jag vet inte riktigt, tänkte väcka min man och försöka lura med han ut på promenad nu. Fast egentligen borde jag laga mat. Vad ska du göra? Kramar

#43 - - J.:

Hon är så grymt söt!

#44 - - Christina:

Svar: Japp, såg henne i stockholm i mars. :)

#45 - - Rebecca:

Hej! Jag ställer en fråga idag i min blogg om det är okej att ladda ner musik från nätet. Lämna gärna en kommentar om vad du tycker och tänker. ;)

Ha de bra! =)

#46 - - carro:

Tack sötis!

#47 - - Sanna:

Bad och the är nog bra om du inte är helt hundra, fast frisk luft är kanske med bra. Usch det är så segt när man inte är helt hundra alltså.

#48 - - N A T A S C H A:

tack=)

inte jag som gjort den hihi



puss / N

#49 - - Rebecca:

Svar; Okej ;) Tack för din åsikt =)

#50 - - Linda:

Jajjemän, själv?

#51 - - J.:

Sv: Jag tkr hon är himla söt iaf! Joo det är bra med mig sj?

#52 - - Angelica:

sv ja jag vill absolut gifta mkg ngn gang !men Inte for tidigt.

#53 - - N A T A S C H A:

tack =) det är din med!

#54 - - N A T A S C H A:

så lite så :)

#55 - - emeliemelie:

tyävr vet jag inte vad jag ska tycka är inte så insatt i den filmen eller vad man nu ska kalla de :)

#56 - - natalie:

sv: usch typ alla e sjuka..

#57 - - Carro:

haha håller med dig :P

#58 - - queenpeach:

vet inte ens vem hon är, pinsamt va?Kolla gärna in min blogg, vinn fin klänning och följ min flytt mot Asien :D

#59 - - natalie:

sv: mmm vad gör du da?

#60 - - Mimmi:

Det ska jag göra;)

#61 - - cornelia:

jag tycker heller inte om henne . håller med dig att hon känns falsk. sen tror jag hon är diva och världens jävla bitch !

#62 - - Carro:

På lördag är det party för en vän som fyller och söndag blir det tjejgruppen igen. själv då? :)

#63 - - Linda:

Har tittat på idol och Lyxfällan :)

#64 - - Erica:

Men guuud lousie vad ja håller med dej! På pricken!

#65 - - Mimmi:

Tycker VERKLIGEN inte om henne !!! =)

#66 - - gisela:

hon verkar falsk som sagt! fast hon är jävligt snygg iallafall :D

Till top