Jamie Lynn

Oops, she didi it again!

Att Jamie Lynn är gravid - igen, har väl ingen missat?
Men idag för första gången läste jag hela artikeln.

Och hör och häpna!

Av någon korkad anledning, så fick hon för sig att man kunde ha sex och  inte kunde bli gravid under amnings perioden! 

Tog reda lite mer om det och hittade att man kunde ha sex under amningsperioden och att man inte kunde bli gravid. Klicka här- läs mer om det.
Det måste ha varit det mest korkade sak jag har hört.
Oavsett om man ammar eller inte, så ska man använda kondom/annat preventivmedel, om man inte vill bli gravid. That's it! 

Vad tror du om denna "amningsmetod?"


Jag tycker att det är det är en av de mest korkade metod jag har hört.
Lika dåligt som att ha sex och att killen sedan tar ut den innan han kommer... Om inte minst lika osäker metod.

 
#1 - - H:

Jag råkade ta bort din kommentar när jag tog bort ett inlägg som knasade sig.. osmidigt va..?

och jag läste det inte innan, ännu osmidigare x)



Haha, jag trodde inte att hon hade fått sitt första barn ännu, jag hänger inte med så mycket antar jag. Herregud, KONDOM säger jag bara!? Det kan väl inte vara så himla svårt att få på den :P

#2 - - julia:

haha amningsmetoden var den sämsta jag hört på länge!

#3 - - Louise- Födelsedagsbarn:

alltså, de är sjukt hur man kan tro att man är skyddad från o bli gravid bara för man ammar!!:O

#4 - - emma:

vad sjukt

#5 - - Christina:

Tyvärr korkad människa, sorgligt.

#6 - - SANIBO:

haha alltså det där är ju bara helstört. vad tänker tjejen göra med sitt liv?

#7 - - sofi:

Skyll henne själv;D Är hon så dum får hon skylla henne själv.

#8 - - Maja:

Ja ja

#9 - - Linda:

Oj, vad dum.

#10 - - idd:

nej men gud!

vilken korkad flicka!

#11 - - Linda:

Sv: Det är väl lite sådär med mig. Är förkyld.

Hur är det med dig?

#12 - - Jasmine:

Omg..är hon gravid IGEN?

#13 - - nadja:

håller med dig fullständigt..

#14 - - ♥ Evelina H:

Shit, att man kan vara så korkad! Hade ingen anning om att hon var gravid igen! Tyvärr så funkar inte länken, så jag kan inte gå in och läsa :(

#15 - - Viola:

Dumt att det står att man kan ha sex utan att bli gravid igen under amningsperioden när det inte är 100% säkert. Inte konstigt att Jamie Lynn trodde det när de ger ut sådan "fakta" .

Sen är ju USA en aning konservativt också och har inte samma information om sådan här saker för ungdomar.

Till top