I'm a Barbie girl

Nu har Angelina anledning att börja sjunga på den låten!

När jag läste på aftonbladet.se så kom jag över en bild på inte mindre än Angelina Jolie.

Vad är det för konstigt med det undrar du, kanske?

En bild då hon har blivit en barbie docka!
Är inte detta ironiskt?
Kändisar är redan som gudar. Vackraste gudar som dina ögon någonsin skådat.

Självklart blir Angelina en barbie docka!

Men jag måste ge credit till hantverkaren bakom denna docka, för det är verkligen slående lik!
Eller vad tycker du?

Undra hur jag skulle se ut som barbie docka?




 I'm a Barbie girl in a Barbie world
life in plastic, it's fantastic
You can brush my hair, undress me everywhere
Imagination, life is your creation

Come on Barbie, let's go party!


Detta sammanfattar hela Hollywood  vääääldigt bra, tycker jag!
#1 - - Anonym:

Få gratis presentkort på SIBA :D (samma ägare som till gratismakeup) http://www.gratistvspel.se/Register.asp?r=121



Passa på nu när sidan är helt ny :D

#2 - - JOANNA:

sv: ok härligt:) inte gjort något speciellt idag dudå?:)

#3 - - Lisa:

Det blev mörkbrunt :] mörkare än jag trodde, men bra! Kommer snart ut pics.



sv: Låter skönt det, jo jag mår bara bra!

#4 - - lisa:

fin blogg :)

#5 - - Therese:

Jag tycker inte att hon ser bra ut faktiskt :S .. Men ja, texten stämde verkligen in på hollywood. Jag somnade så det blev ingen film, ännu iaf. Och i morgon vet jag inte, försöker inte planera så långt :)

#6 - - Cajsa:

I morgon ska jag:

Hänga tvått.

Starta en ny maskin tvätt.

Sätta ihop en danskorrografi.

Göra klart svenska C-läxan (som skulle ha varit inne i fredags).

Kolla igenom planerna som jag satt ihop för den "elev" som jag kommer att ha 6 sex veckors tid och träna.

Lägga upp planer för mitt nya träningsprogram till mig.

Och försöka få tid att ta hand och pyssla om mig själv lite. :)



Ska du göra dåe? :)

xx Cajsa

#7 - - Josefine:

- hahahha.

Jag kollade först på den vänstra bilden och trodde först att det var hon, men sen såg jag hennes arm, jag ba wtf? sen läste jag.

ahahha. Jag tycker det är lite.. umh, wierd. o:

#8 - - Sessan:

Fett coolt om man skulle få vara en barbiedocka!! Undrar hur man skulle se ut och om det skulle vara en slående likhet... :)



SAKNAR DIG GUMMAN!! Vad gjorde ni för roligt i stan baabe?

#9 - - anna:

usch jag gillar inte henne alls :P



svar: jag jobbar extra med annonsundersökningar och marknadsföring. intervjuar folk och lite sådär :P

#10 - - Rebecca:

åh vad mysigt :) Angelina är så vacker!

jag ska bara plugga själv då? :) pussar

#11 - - jenny:

sv: haha ;)



jaa jättesöt. jag har ju själv en renrasig Papillon valp på 9 månader :)

#12 - - Helena:

Måste säga att jag håller med! Likheten är verklgien slående =O Fast jag skulle nog aldrig köpa min dotter en Angelina barbie tror jag, kör på dom klassiska istället =P



Imorgon ska jag städa och plugga. Kuuuul =/ Sen ska jag dessutom sluta röka imorgon så jag kommer nog vara halvdöd antagligen =P



Vad händer själv? =)

#13 - - anneli:

åh, älskar angelina så himlnas vacker..

hur e allt med dig gumman? :)



puss

#14 - - SARA:

Jag ska jobba idag, så har precis gått upp och ska äta frukost :) Vad gör du idag då? :) Kram

#15 - - Meg:

sv. Tack!

Hm idag ska jag nog chilla sönder, självdå? :)

Kram

#16 - - Mjke:

Tackar! =)

Vet inte riktigt vad som händer idag..

Själv då?

#17 - - alec:

hej baby.. jag kommer hem nästa måndag förhoppningsvis, jag vet inte riktigt, det beror på hur jag mår.. Hur mår du hjärtat? du vill inte hälsa på lilla mig??? <3

#18 - - Your dream closet -,:

Vad skötn =) jag sitter på jobbet, hatar att jobba på helger... men men inget att göra åt. Vill att kliockan ska bli 17.00 så jag frå gå heeem :D



vadgör du diag tjejen?



haha ilken sör barbie, om jag var liten flika skulle jag verkligen vilja ha den, jag som älskar Angelina jolie =)

#19 - - Maja:

Det är ju lite likt :P

Fin blogg du har!

#20 - - Louisa:

Haha, barbie dockan var ju faktiskt riktigt lik henne ;)

#21 - - En Älskarinnas Bekännelser:

Men gud. Hon ser ju sjukt ledsen ut för att vara barbiedocka.

#22 - - Ida Björck:

svar: låter bra det :)

idag blir det att plugga, själv? :)

#23 - - Alexandra:

LÄskigt likt O_O



sv: Ja.. man har precis ätit frulle och öppnat presenter :D

Självans ?

Allt bra idag ?

#24 - - Anonym:

verklig docka faktiskt

#25 - - melissa:

sv; fest ;D

#26 - - Linda:

Hehe vad bra=)

hoppas du får en bra dag i solen....åhhh världen e så sjuklig ingen ser så bra ut liksom naturligt!

#27 - - carmen:

sv:

hej tack för ditt svar :)

jag kommer skriva sen vem som fick flest röter och även vm jagsjälv föredrar :) hihi



barbie dockan är verkligen slående lik

creds! hahaha



det är bra med mig, lite sliten o trumpen över att et är jobb imorgon men annars så :)

sj då?



puss carmen

#28 - - sara:

Jätte likt! verkligen :)

Sv: mja, så bra det kan vara just nu...



kram

#29 - - Linda:

sv: i 3:an på våran skola har vi projektarbete och där ska vi starta ett eget företag!

#30 - - Sanna:

Jadå jag förstår, ska testa det :) Så tråkigt att aldrig få till det. Haha angelina som barbie, ja förvånad blir man väl inte precis. Har en dunderbar söndag gumman. Pussar å kramar

#31 - - my:

men gud va läskigt ja idag blir det att dra sin rumpa ditt gymmet förpower pilates och lite pluggande:).





Puss

#32 - - Em:

ja det är verkligen likt alltså. hon rä så snygg men nu får det vara nog, jag vill inte att mina barn ska leka med sånna barbies.

#33 - - RL:

har du iihh! jag visste inte att filmen och böckern var så stort för än igår typ :O xD jag är helt besatt!

#34 - - mickii:

hejhej =)

va gärna med i min sminktävling på bloggen =)

#35 - - Stephy:

Guud!! Vad dockan är lik Angelina Jolie! Tänk om man själv hade varit bra på att måla:)



pussar

#36 - - .Pjumas. ♥:

Inte något egentligen... Stred med en så kallad kompis igår.... :S

#37 - - SaraH:

Igår kväll jobbade jag på Harrys. Nu är jag rätt trött men ska ta mig en sväng ut till stallet så blir man pigg av all frisk luft:)

#38 - - Alexandra:

Precis :)



Ja idag ska jag ta en liten söndagspowerwalk och sedan bara vara hemma, själv då?

#39 - - Isabelle:

ska nog koppla av idag :D

har så ont i kroppen sen gårdagen.

vad ska du göra?

kram

#40 - - Marie:

Okej, härligt!



Idag blir det att plugga lite och kanske vara ute i det fina vädret, sj då?



Förresten, vet du vart man ska gå in för att se på dem som är mest aktiva och besökta, om man vill se listan som är längre än till 20, om det finns vill säga?





#41 - - ERIK:

Jag vet inte alls vad som händer idag :P själv?

#42 - - Lexie:

med mig är det bra :) sj? :)

haha ja det var väldigt likt :p

#43 - - Sadia:

jo, haha den var faktiskt väldigt lik!



sv. jo jag håller med dig, tycker att någon anann skulle ha vunnit, kanske blondinbella!

#44 - - andrea:

sv: jaha:) jag ska på bio sen ikväll:D själv?

#45 - - Jennifer:

svar: hemmagjord :D hihi Åhh vilken smak ? caramel chew chew är asgod !! ^^ fast har bara smakat den och baked alaska ;P



Idag blir det att fira min kusin som fyllde år förra helgen.. du då?

#46 - - Bea:

svar: jotack det är bara fint med mej :D sj då?

#47 - - Sofia:

Den var verkligen LIK!! =D

#48 - - HANNA:

SVAR: finns ingen vackrare än Angelina!



okej, det är en film som jag också skulle vilja se, bondrullen alltså :) okej! nej pengar styr ju rätt mycket, tyvärr :/



okej! min dag var också superslapp igår! har inte blivit många ryck den här helgen :p

#49 - - josse =):

sv: Ikväll ska jag till min mamma, dudå? =D



kram!

#50 - - Marica Rödebäck:

Jo, jag fann en del. Böcker, ett linne m.m.

#51 - - Ida:

grymt lika!

#52 - - › K a т т a:

Tack så jätte mycket :D



Ja. IKEA är riktigt najs att gå och frossa i :D

#53 - - Tösens M a m m a:

Igår kväll hade vi vänner på besök...hoppas du hade en bra lördagkväll=) Kram

#54 - - Becca:

jisses!väldigt lik!

idag ska man på dop!själv då?:)

#55 - - Nancy:

Jaa, det var väldigt likt haha.

Det klär henne att vara en barbie, hon är lika smal som en.

#56 - - J.:

Sv: Joo det är bra med mig, sj? Jag hatar barbrie dockor, dom är alltid sååå himla smala! Jag minns när min brors barn kom med en och sa "jag är tjock". På grund av dockan hon hade i handen! Inte bra..

#57 - - Ardiana:

haha sant:)

kolla du på tv ensam?

idag ska jag bara plugga, du?

#58 - - Patricia Klinteberg:

Angelina är vacker, så hon är en fin barbie! :D Hehe.

#59 - - Viola:

Ja för att vara en barbie var den ju väldigt snygg:)

#60 - - Anonym:

väldigt bra gjort tycker jag :D

#61 - - Josefine:

väldigt bra gjort tycker jag :D

#62 - - nadja:

Svar: Joda det e fint här..sj då?



shit..så vacker hon var på den bilden, vanligt fall tycker inte jag att hon e så värst vacker. men men,..dockan var väldigt lik henne ja





Puss

#63 - - Becca:

snygg docka!en sådan vill jag ha ;P

#64 - - Becca:

jupp!

#65 - - L I N A:

Älskar ANgelina OMG Pure perfection!!!!!

#66 - - e:

den va skrämmande lik!!!

Till top