Höst

Hösten är här nu.
Oja, den är verkligen här! Förkylningar härjar nu över Sverige och min håller på att släppa!

Hösten är min favorit årstid!
Älskar den kalla luften, alla färgerna som träder skiftar till och framför allt: mörkret!

Hösten är verkligen min årstid.
Den klär mig bäst i mitt kopparröda hår. 
Nu har vi även kommit så långt som till Oktober månad. Det är min månad. Javisst, jag fyller år i Oktober.

Vilken är din årstid?



 Får även passa på att säga Grattis till Olle & Jenny som har sin namnsdag! Grattis på er flickor!

#1 - - manuela:

min är också hösten. Jag fyller år 31 oktober.. du då?



tack sötnos(L):)!

#2 - - Evelina:

Jag fyller i september så hösten är min årstid också :)

#3 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

många som fyller år denna månad känns de som.. barnet jag passar fyller år idag och min pojkvän nästa vecka :)

#4 - - alec:

okej.. Hur går det jobb sökandet då?

PUSS LOVE

#5 - - Carro VIBED:

aaah härlig bild.



jag fyller år i november! det är min månad. nästan lika höstig som oktober. lite mer vintrig men det är underbart iaf! kram

#6 - - Caroline:

den frågan var svår... uppehåll sol sen spelar det ingen roll om det är höst, vår sommare eller vinter :)

#7 - - jeanny delacruz:

sv: aha okej, hur får du utbetalningen, genom check eller ?



Hösten är min ^^

#8 - - Aho:

Jag älskar sommaren, det enda som förstör för mig är alla kryp och insekter, annars så är det lovely! :D

#9 - - Anonym:

Vacker höst bild :)

#10 - - JESSICA:

lägger gärna upp när allt är klart =) med inredningen och sånt ! :)



jag har bara hunnit varit i skolan :) Dudå?

#11 - - Anonym:

sommar 50 % på glitter till alla kolla in min blogg!!! !!!!

#12 - - Mimmi:

svar: Vad härligt! :) med mig är det toppen, hur är det själv?

Hm, våren.. eller sommaren är nog min favorit :)

#13 - - ulrika:

sv: skola som vanligt blir det väl :( självdå? :)

#14 - - isabellaaa:D:

vilken snygg blogg du har !

#15 - - melissa:

jag gillar hösten, förutom när det regnar ( om man är utomhus ;p )

#16 - - eveline:

Sv; okej vilken himla tur för det är många som har sagt att det börjar bli kallt där nu, men jag hoppas på det bästa :D

#17 - - eveline:

sv; jo min har varoit bra, lite seg bara

#18 - - Maria:

Du är med söt:)

Jodå allt är bra med mig, själv då:)

#19 - - manuela:

då ska jag inte glömma och gratta dej:)



nu hade jag tänkt och pallra ner mej till vardagsrummet och titta på lite TV du då?

#20 - - cammie:

tycker alla årstider har sin charm, men gillar nog våren/sommaren bäst =)

#21 - - dreamdoll:

jag älskar sommar, fyller även år då =) grattis i förskott !

#22 - - Anonym:

Hemma o försöker bli frisk från förkylningen o febern...

#23 - - melinda:

javisst!

#24 - - GM:

Okej så bra ja då ska jag ta och försöka komma ihåg och kolla då istället :)



Min favoritårstid är sommaren.



Tack allt är bara bra med mig. Hur är det själv?



Kram

#25 - - Junitjej [Bloggarnas stegrace]:

Min favoritårstid är helt klart sommaren!!

#26 - - jeanny delacruz:

sv: aha okej :)

måste man ange kontonummer då också eller ?

#27 - - Carro VIBED:

visst är det så! men oktober är en härlig månad det med!



vilket datum fyller du år då? kramen!

#28 - - melissa:

sv: det är bra :)

#29 - - Mimmi:

svar: Vad härligt! :) Med mig är det toppen, underbart :)

#30 - - JESSICA:

aha okej :)

Jag ska bara plugga, har provvecka som börjar på fredag, själv ? :)

#31 - - cammie:

ja,verkligen! kläder går att ersätta..men inte foton. glad dom lämna dem..men fattar inte heller vad dom ska med mina underkläder till?..finns folk till allt !..



jo,det är bra med mig, lite snuvig och hostig. men överlevr'

#32 - - Louise:

ja nu är de verkligen höst, men de är fint när de är sol o massa löv på vägen:P

#33 - - melissa:

sv; mmh :) " forever young " :)

#34 - - isabelle:

fin fin bild!

#35 - - Nathalie:

sjukt härlig bild!

Till top