Herregud va dagen gick fort!

Oja, sådär såg jag ungefär ut idag!

Okej, mitt inre gjorde nog det mer än vad jag gjorde.
Plockade bort all skräp som vi hade överallt i lägenheten. Tog även vårat berg med disk som stank APA!

Okej ska förklara lite närmare;
Jag brukar fylla diskhon med vatten & diskmedel och lägger allt för att allt ska lösa upp sig.
Okej, jag gör det för att jag inte orkar ta det på en gång!
Men efter att ha tappat ur all vatten så ser jag att en köttbit låg mitt i besticken!

Hur fan hamna den där, undrade jag?
Varken jag eller sambon visste, så det var bara att ta tag i disken.
Varför gör jag detta då? Jo, svärmor kommer på besök! Då ska det vara fint här!

Sen unade jag mig själv ett bad och sedan kollade jag på Bridget Jones dagbok!
Älskar vekligen den filmen, båda för att vara exakt. Gillar både ettan & tvåan.
Till det hade jag även en B&J glass! hur gott som helst!

Nu sitter jag här och skriver och svara på alla era underbara kommentarer, blir verkligen glad att få höra om eran dag & åsikter!






Everyday I fight a war against the mirror
I can't take the person staring back at me
I'm a hazard to myself

#1 - - S o f i e:

usch för o diska ^^.

#2 - - Emma:

Bridget Jones är en sådan mysig film:)

#3 - - J0Z [JOZEFINNILSSON]:

Kolla runt lite i min blogg och säg vad du tycker :)

#4 - - Sanna:

Heej gumman.

Ja den gick över lika fort som den kom, ingen aning vad det var för nedra attack. Hoppas jag inte får fler. Hur är det med dig? puss

#5 - - Anna:

Jaa, vem vill höra att man är gammal? Haha, INGEN. Jag fyllde 18 i sommras, så nästa år bli jag 19 hehe :)..



<3

#6 - - Cajsa:

hm, antar att det va menat tills idag, hm.. Jo då!! Efter lunch idag är jag lednig och har därför bokat in en sånglektion med min sånglärare Susanne! :)

Måste också öva med Kalle, therese och hilda inför torsdag. :)

Ska du göra dåe?

xx Cajsa

#7 - - josse =):

Okej! Idag är det skola, dans och basketträning =D vad händer för dig då?



puss&kram!

#8 - - JOANNA:

sv: härligt:) jag har inga bestämada planer men antagligen stan..:) sj?

viken är din favorit b&j då?:) kram söt

#9 - - tess:

Oh idag ska jag bara jobba.:/ lite trist.

ska du göra något?



Mm gott med ben n jerrys ;)

#10 - - Hanna:

sv; hehe okej (:

kollade på bridget jones oxå igår ;D elr typ halva filmen :)



Jo annars är det bra, lite trött, kl. är ju övre 20 över 7 nu, ;p Hur är det med dig då? (:

<3

#11 - - SARA:

Svar: Tack! :) Jo jag jobbar på en frisörsalong, love it! :)

Gick det bra att städa då? :)

#12 - - HANNA:

SVAR (imorgon/idag)

vaknade för ett tag sedan, ska börja göra mig iordning för skolan nu :) själv?



PUSS

#13 - - carmen:

hej hej :)

sovit gott? :)



jag jobbar med telemarketing.. otroligt påfrestande :P haha

håller på att byta jobb nu :P



så idag ska jag bara jobba.. sen träffa pappa oc fixa ny mobil :D eller "ny" haha :P



själv då?



pusspuss

#14 - - Sadia:

haha duktigt att du städade i alla fall!

#15 - - Tina:

Låter som du haft fullt upp i helgen=)

#16 - - Erika:

sv: Jag mår bara bra, dudå? :D

#17 - - josefina:

jodå, jag ska till skolan snart.. måste vänta på bussen

sen ikväll ska jag nog ta det lugnt, bara slappa vid tv och dator. Sen måste jag göra lite läxa, själv då gumman?

puss!

#18 - - Lisa:

jadu, jag vet inte riktigt:) självdå?

#19 - - Dress Like a Princess:

Godmorgon gumman :)

#20 - - anna:

godmorgon. idag skulle jag ha jobbat men är sjuk =/

#21 - - zandraa:

En fin insidan är det vackraste en tjej kan ha !

#22 - - GM:

Jag har kommit på världens bästa idé, ja nästan iallafall. svarar på alla kommentarer i inläggen på bloggen =) Kommer såklart fortsätta kommentera och läsa dina inlägg =)



Kramar

#23 - - Ida Björck:

svar: kemi, har prov på torsdag :)

#24 - - Rebecca:

tack det gick sådär :) blir mer plugg idag hehe själv då?

#25 - - Linda:

sv: åh va mysigt :D



min karl heter Nicklas, din då? :)

#26 - - jenny:

sv: Gooodmorgon gumms =) hur e det idag?

Jag blir 20 =) dudå?

#27 - - Rockabilly babe:

Ooh gud vad mysigt!

Nej jag e hemma nu, börjar skolan 12:20, under dagen blir det nog slapp och plugg :)

#28 - - Stina:

haha... när svärmor kommer på besök då är det bäst att städa :P



Jag vet faktiskt itne varför han gjorde det. Det var nog itne mot mig igentligen. Ibland är det svårt att förstå dem när de mår som de gör!<

#29 - - melissa:

sv: hat till mitt liv. till mina föräldrar.

#30 - - Ardiana:

Låter bra:)

jodå de är bra tack:) sjdå?

#31 - - n´ en skön lirare:

Jadå :) De är bara toppen! Själv då? :D

#32 - - Nikolina:

Hej sötan! har frågestund på bloggen just nu, så du har chansen att fråga mig precis vad du vill! vore jätte snällt eftersom jag älskar frågor :D puss!



älska ben&jerry's!

#33 - - Ellen:

Tack!Såg också på Bridget Jones, så himla underbar!



Ja, allt är fint. sjukt trött bara! Sov ingeting inatt ;) Du då?



Kram!

#34 - - e m m a:

Svar: Hey goodie



Låter som om du va högt uppe på igår :) Jag mår så där nu, ligger hemma i soffan och myser med Nellie. Har haft flera febertoppar under natten och har ledvärk nu!



Va ska du göra idga då? Puss

#35 - - NatalieRantanen:

HejHej, så såg jag någ ut igår med xD.

#36 - - saraH:

Jo då är man ganska trött, men i lördags var jag faktiskt i köket och inte i baren, och då är man färdigt betydligt tidigare:)



Idag börjar mitt nya liv, så jag tror jag ska åka och handla hem lite nyttig mat, massa grönsaker;)

#37 - - Meg:

sv. Va härligt :)

Tjaa, den enda livade dagen var i fredags, sen dess har jag fått tampas med min onda hals, hah! ;p

#38 - - Lexie:

idag är det skola som gäller :) sj? :)



åh, strawberry cheesecake är så god :D

#39 - - J.:

Sv: hehe, jag tkr jag inte är tjock heller... :P

#40 - - Alexandra:

Duktigt av dig att städa och så mumsigt med lite B&J :)

#41 - - manuela:

hehe okej, jag blir fjorton:P

#42 - - Mimmi:

Godmorgon! :) sovit gott?

Svar: Ja, jag var på test helg inför lumpen under helgen. super kul men grymt tufft :)

vad har du gjort i helgen?

Puss!

#43 - - Fredrik *Frisören:

Ha en trevlig dag!

#44 - - Carmen:

sv VÄNNER:

nu har jag lagt upp resultatet i vem folk tycker bäst om i serien VÄNNER



Kram Carmen

#45 - - Carro:

Åh den där glassen är så god! :)

#46 - - Becca:

Ska träffa en vän sen,ta en fika eller nått..själv då?

Mmmmm,Ben&Jerry glass....must have....

#47 - - Therese:

Jadu jag mår fint, ska snart till jobbet... slutar 18:30 idag :) Sen efter det vet jag faktiskt inte :) Vad ska du göra idag?? Kramis

#48 - - Sandie:

Hoppas du får en underbar dag gumman! Vet inte riktigt vad som händer idag, får väl se =) Pusspuss

#49 - - L o t t i i i z z:

haha ;P hade oxå storstädning igår! Det behövdes! Så det känns så skönt idag när man gick upp och allt e så fint o rent =) thihi!!



Jodå, jag trivs väldigt brapå mitt jobb faktiskt :) Får träffa massa människor varje dag. Däremot så känner kroppen av att det inte är något bra arbete.. har problem med rygg och handleder.. så i sinom tid så måste jag nog skaffa något annat jobb. Men tillsvidare så trivs jag väldigt bra :D



Då är du på en massa olika ställen ? :) Eller du är på ett och samma ändå? Hoppas att du har haft en bra helg? Kram

#50 - - Sessan:

Du är världens gulligaste person, ,som verkligen kan få en på bra humör, trots att man mår sjukt dåligt!! Credit till dig tjejen!!



Det har varit slut mellan han & mig i 2 dagar nu, ,vi som skulle fira 1 år imorgon :'( Orkar inte mer..



Min dröm vore att man kunde ta reda på vad eller vem som skulle göra ens liv mycket bättre. Så att man vet om man är älskad!!

#51 - - Marie:

Oj, vad du stått i :)är så skönt när allt är bort städat!

#52 - - Anonym:

HEJ! är du intressera av en ny bloggdesign? var då med i mina utlottningar :)

#53 - - sara:

mmm ben å jerry!

#54 - - Mia:

ja har frågestund i min blogg!! ställ frågor om du vill!?



Kram // Mia

#55 - - emma:

mmh b&j :)

#56 - - alexandra:



åååh B&J mööööööms!





#57 - - LIFE BY Marielle:

(svar) Then i know :) vi färgade inte igår, vet inte riktigt varför men det kommer bli ljusbrunt tror jag, med ljusa nyanser eller slingor. Idag är jag ledig så har storhandlat med familjen& käkat mcdonkan :p själv?

KRAM!

#58 - - NIKKI:

jag älskar ben o jerrys =) mums

#59 - - Helena:

Om du är förlovad med honom så förstår jag att du vill göra din blivande svärmor nöjd =D Hoppas det blir ett angenämt återseende =) Själv ska jag iväg på fotboll om några timmar. Så min dag kommer i och med detta bli toppen =D



Jag har klarat mig drygt 1 ½ dygn utan cigg nu. Tycker själv att jag är oootroligt duktig =) Hihi



#60 - - Frida:

Vad bra :)

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer :p

Borde bädda i sängkläderna i sängen, men det känns så jobbigt :p haha! Kanske föjer med min bror hem eller något ikväll. Fast känns som att jag vill mysa ner mig i soffan ist :)

Vad skall du göra då?

Puss :)

#61 - - Carolina:

Sv: Tack du! :) jo, det är bara fint. Hur är det själv?

Föresten, var med och tävla om en parfym från DKNY i min blogg! :)

#62 - - Lia:

sötnos! :)

#63 - - Marie:

mat, vin och shopping :)



Jag har varit ledig idag så jag kom precis hem från en härlig prommis.

kram

#64 - - Melina:

åååååååååh Ben&jerry's!fuck att jag har slutat äta socker hahaha

#65 - - Ida:

Ja verkligen :)



Jo då det är bra här! hur är det med dig då ? =)

#66 - - Isabelle:

jaa, just nu gör jag inget speciellt :)

självdå?

kram

#67 - - andrea:

sv: det blev två faktiskt:D 21 och tracy hette dom, ha det bra:D

#68 - - Anonym:

sv: tack det är bra, själv? :D

#69 - - Stephy:

Jadå tack! Började dagen med fotokurs där jag blev klar med min uppgift så jag kan inte vara gladare:) Men ska sätta mig ner och skriva en jättejobbig BiA/Nka uppgifr:(

Hur har det varit annars då gumz?

puss

#70 - - fanny:

tack! du med!

ahha minns inte vilken film jag såg :]

vad som händer ikväll vet jag inte, kanske far ut, sjdå :)?



<3

#71 - - Olivia.:

Sv. Imorgon ska jag börja packa tills jag ska till stockholm , Sj då? :)

Jag tyckte din bild var jätte söt.<3.

Puss

#72 - - ERIK:

okejolkej. igår så slappade jag bara ;D



Vad hittar du på ikväll? :)

#73 - - N A T A S C H A:

det tycker ja verkligen sötan :D!

nu till helgen lr ?

haha ja äter godis :P ska göra fruktdrink nu ;P sj?





<3<3<3

#74 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

ska bara ta det lugnt.

åh älska ben&jerry!

#75 - - Alexandra:

sv: Ja just det :) du fyller ju år imorgon !!

Det är bra.. lite stressad bara. SJälv ?

#76 - - nadja:

Hej på dig tjejen!

Haha, verkar att du haft en tufft dag, men det givck bra till slut va?



Jag haft det bra idag...ska nu precis lägg apå lite peeling på ansitket =) ha det lyx hehe



Puss

#77 - - mimmi:

Gott med glass!:)

#78 - - Alexandra:

Haha duktig du är som gör det för svärmor ;)



allt är bra med mig, hur är det själv?

#79 - - Jenny:

haha ben o jerry glassen på bilden äter jag just nu =)

#80 - - Louise:

jaa, det är bra själv då? :) din blogg är med fin!!

Till top