Häktiskt dag

Ännu en gång ber jag om ursäkt för min taskiga uppdatering idag.
Idag började jag med att gå upp kl.04.45 för att hinna göra mig klar för jobbet kl. 05.30.
Idag var det en mer hekstik da, för många leveranser skulle iväg så det fanns arbete upp över öronen på oss.

Senare var jag hemma vid 15 tiden & då var det att kasta sig över och börja fixa med tidningar + reklam som skulle ut till 310 bostäder.

Blev klar vid 5 tiden och jag & tony var hungriga & trötta.
Det fick bli pizza för vi har massa disk & ingen ork till att göra någon mat.

För en stund sedan kollade vi på "The Love Guru", ganska dålig, men den hade sina hysterist roliga inslag.



Men vad har ni sötnosar hittat på imorgon?

Veckans blogg: Marielle
#1 - - Rebecca:

härligt :)

vart ute o så :) själv då?

#2 - - JONNA:

sv; okej vad bra :)



har inte hänt mkt alls, självdå?



puss

#3 - - zandraa:

Joo det är fiiint :D

#4 - - Jannie:

Ja då, trött och sover för lite så nu är det dags!



Vi hörs imorgon!

#5 - - Li:

Tack!



Det är en muntlig medicintenta i grupp man får ett fall och sedan ska man räkna ut vilken sjukdom det är behandling mm...

Lite mycket att plugga men annars är det bra med mig! Ser på din beskrivning att du har haft en hektiskt dag...



Sov gott!



Kram

#6 - - caroline:

nattinatt :)

#7 - - nosh:

jag är exalterad jag ska åka med prinsen till öland under lunch :) så himla mysigt det kommer att bli.

men vad har du för planer för halloween?

kram

#8 - - BJERNHAGEN:

Okej :) men tack så hemskt mycket! mår bättre nu. kram & sov gott

#9 - - fanny:

okej lät skönt!

imorgon ska jag vara med dennis, sjdå?

puss!

#10 - - felicia:

sv: härligt! :)

ska till stan, själv?

kram

#11 - - JOANNA:

sv: okej hihi. sov sött gums

#12 - - Jasmine:

sv; tkr jag med=)



Gjort denna tisdag då?

#13 - - Angelica L:

Ja det var det väl,men det kunde ha varit lite bättre ;)

Kram

#14 - - SARA:

Okej, samma här! Jo jag mår bra, jättehungrig bara, så ska äta frukost nu! :) Du då? Puss

#15 - - chelena - mitt liv, mina frågor.:

åh, vad heter dom då :)

#16 - - Dress Like a Princess:

Ååh hennes blogg är så bra :)

#17 - - josse =):

Idag blir det besök på sjukhuset, mer vet jag inte :) dudå? :D



kram.

#18 - - Alexandra:

Men så är det- ibland pallar man bara inte- och då är det så :)

sv: Haha, jo- de var ganska underhållande

#19 - - L I S E:

Svar: härligt! :) jag har precis vaknat, själv då?



kram.

#20 - - Sarah:

Hehe :) Inget typ, softar här...Va händer hos dig :) puss

#21 - - ' j ea nn y:

sv: jasså ?

hos mig ser den bra ut, & vissa ser inget fel på den :/

det kan vara din bildupplösning, min blogg funkar bäst i firefox.

#22 - - hayley:

Aah.. jo jag tyckte ochså det i början.. Jag jobbar inte. Är arbetslös och studerar engång i veckan. Läser till programmerar. Rena grekiskan just nu men det går framåt..



WOW, har aldrig fastnat för det spelet. :P Har iofs inga spel alls att spela för tillfället vilket är lite trist ;)

Vad jobbar du med?

#23 - - Marie:

godmorgon gumman!

verkar som du hade det du gjorde igår! hur är det idag då?

kram

#24 - - FEBB:

idag så ska jag till IKEA! IMORGON, NO IDEA!<33

#25 - - Ida Björck:

svar: okej :)

jo det är finfint med mig, lite trött bara :) hur är det själv? :) kram

#26 - - Nannaah:

- Inte mycket alls. har nyss vaknat upp. ^^

planer för dagen ? =)

kram

#27 - - melissa:

sv; ja :)

för det är bara det.

#28 - - Mia:

det är finfint här, hur står det till själv? kram

#29 - - Tina:

Sv. Absoluta favorit rummet i hela bostaden!

Kan hänga timtals där.

#30 - - Melina:

ska kolla in veckans blogg då :)

#31 - - N A T A S C H A:

söt du e :)

hmm idag har ja bara vaknat, har tvättat lite haha ska ner och fortsätta med det !

själv söt ?





puss puss

#32 - - Kim:

jatack allt är jättejättebra idag för det är min födelsedag :)

#33 - - ardiana:

sängen lockar alltid :)

själv har man bara tagit de lugnt :P



Göra idag?

Puss

#34 - - Li:

God morgon!



Ha en bra dag!



Kram

#35 - - Josefin:

svar: jobbigt jobbigt :P

jo det är väl bra, själv`? :)

#36 - - Liene:

sv: IDag är det riktigt bra med mig, igår inte så bra. Men idag är det som spelar nåt roll:)



JObbigt att vakna så tidigt, men men.

Idag har jag inga plner, är ensam hemma:)

#37 - - ERIK:

Alla tycker nog mörka ;D haha! Bäst till vintern liksom :)

#38 - - jenny:

sv: jo tack det är bra, känner mig också lite trött o krasslig bara. Men men! vad händer idag? jobb?= )

#39 - - Mimmi:

Godmorgon! :)

svar: Usch då, det kan jag förstå. Skönt med lite sömn då :)



Idag ska jag till skolan, sen jobba på en uppsats som ska in senaste klockan 17 och sen får vi se :) Själv då?

Puss!

#40 - - Veronica:

Vad du jobbar och står i!

Allt är bra med mig, min lediga dag idag :) Hur är det själv??

Kraaam

#41 - - Jonna:

svar: haha, ja de är underbara ;)

#42 - - linnea:

SV: Jaao :) <3

#43 - - Linnéa:

Sv; Jag skulle till london, men nu är jag hemma igen :) Kram

#44 - - Linda:

sv: precis. & det konstigaste av allt är att man ALDRIG slutas förvånas :/

#45 - - Ema:

Tusen tack i efterskott :)

#46 - - Marie:

Gött!

Nej, jag tycker inte heller att sprutor är roliga...

men det gick bra ändå! :)



#47 - - emma:

söt :)

#48 - - Linnéa:

jag har precis gått en promenad med mamma + hunden



vad jobbar du med så du måste gå upp så tidigt?

#49 - - alec:

hej älskade vännen åh bränn inte ut dig nu vän. ta det sakta..



Älskade vet du vet du va? idag är det en hyffsat bra dag. och jag är glad över det <3



det gjorde nog susen att du tänkte på mig så mycket :)



ÄLSKAR DIG

#50 - - Anonym:

Hej

Man får en injbudan av cosmo till sin mail, om man är medlem. Så kolla deras sida är väl vad jag kan föreslå :) Om du är sugen på att gå.



Puss

#51 - - SARA:

aa och kvinnan e ju bara 32, så skulle inte bli förvånad om hon ville ha ännu fler barn sen :O

shiit skulle verkligen aldrig klara av att tvinga upp mig själv så tidigt!!

#52 - - Lovisa:

Tack så mycket! :)



Vad ska du göra i veckan?

#53 - - Zarah:

okej, härligt:) Vet inte riktigt, måste nog ta mig lite tid till att plugga då:(, dudå?

kram

#54 - - HANNA:

jag är helt beroende av cola, suck!

"hejdå tänder".



ja precis, finns ju 1000 andra snygga designer

man kan vinna ;D



med mig är det bara bra, lite trött och seg bara.

hur är det själv?



PUSS

#55 - - Jack:

sv: Inte mycket, plugga främst, själv då ? ;) <3

#56 - - Elina:

Härligt :)

Jo igår hände massa skoj :P



Ska du göra idag då?

#57 - - Jenny:

hihi:) nae tack så mycket!:) allt bra med dig?

#58 - - Zäta:

Åh gott med pizza :D

#59 - - Anja:

Svar:

Vad kul! Det är bara bra med mig, hur är det själv?

#60 - - spiderchick:

the love guru var ganska seg tycker jag



=)

#61 - - mickii:

sv: tack stumpan. men jag tror jag blir mer och mer sjuk, vaknade i morse med världens hostattack :/ gör ont då jag hostar och det låter inte bra i halsen /: så det blir nog att packa ihop och åka hem till mig igen och be mamma ta hand om mig (a) hihi!



det låter bra det, hoppas att du slipper förskylningen :)



idag, jadu, jag har ingen aning vad jag ska göra idag. får se, vi har sagt att vi ska plugga alex och jag men han sitter bara vid datan och spelar så då passa jag på att kolla bloggen och så ^^ haha! blir nog en datadag idag igen ;p vad ska du göra gumman? vilken fin bild på dig :) gillar din hårfärg osså att du också har fräknar ser det ut som ^^ hihi! puss!

#62 - - Cajsa:

hello girl! :D

allt bra? :P

guud va jag har för mig mycke alltså! XD hahaha! :P

xx Cajsa

#63 - - Sessan:

Världens sötaste älsklingspärla, är vad du är!! Du får mig alltid att finna styrka, när jag har det som allra jobbigast!! Nu har jag mestadels kris med jobb!! Har noll kronor och behöver ge min kära mamsegull en hel del!! Hur finner du dina jobb stumpan!!



ÄLSKAR DIG

#64 - - Maja:

jo jah tycker dem blev bra:D

Har inget planerat under dagen, har just kandeat hemma så :D

#65 - - Josefine:

jag mår bra, hur mår du själv? :D

#66 - - Gurra:

Hahaha nyvaken eller vad på bilden alltså ??

Till top