Brand new day

Har ni någon låt som man bara tjuter av?
Typ... Titanic-låten ? eller någon annan?


Hahaha, jag vet att det låter helt sjukt men, har ni det?
Berätta gärna vilken låt det är!

Min är denna;



Den här låten är med i Freaky Friday, helt klart en jättebra film!
Finns många bra låtar med i den filmen, kanske lägger upp fler under natten?
#1 - - L o t t i i i z z:

Va roligt att du gillade den :D Va inte säker på om jag skulle skriva en sån elle rinte.. har ju varit så många som har gjort det. Och vill ju inte vara en copycat! Men det slutade ju bra ändå :D hehe! Har fått mkt fin respons! thihi!



Med mig är det bara fint :D Tagit det otroligt lugnt nu ikväll, har varit underbart skönt! Imorron är det jobb som gäller :S suck! Hoppas att du har haft en riktigt bra kväll snäckan :) ? Kram

#2 - - JOANNA:

sov gott sötnos:)



puss JOANNA

#3 - - Therese:

Ja det var synd, jag älskar katter<3 !! Ja tack allt är bra. Hur är det med dej? Kram

#4 - - mimmi:

jag har läst den första på 4 dagar, kunde inte lägga ifrån mig den, ska låna den andra sen:) Jag tror inte filmen är lika bra som boken, kollade på några trailers, det var med en massa som inte var i boken haha;P tänker alltid så om det är en skitbra bok, inget slår böckerna:P Puss!

#5 - - Mia:

hej!

det är faktiskt sjukt kul och givande, inte världens bästa lön men det duger iallafall för jobbet jag gör :)



trevligt med bio! vilken film? fick höra att max payne skulle vara ruskigt bra. Imorgon ska jag iväg på en spelning och sen blir det utgång :D kram

#6 - - Sweet life style:

riktigt fin låt

#7 - - fanny:

okej trevligt:) <3

#8 - - Tess:

När filmen kom var jag besatt av "Take me away"-låten :)



#9 - - Elsa:

hejhej.

jag har utlottning av designer i min blogg.

intresserad?

fin blogg!

#10 - - Emma:

jag har typ hundra låtar som får mig att känna så eller börja gråta:

Massa Kent, beatles (minnen:P) och så vidare. Det är helt knas men dom flesta är pga dom påminner mig om människor jag saknar:P

#11 - - Sara:

Min är Jessica Simpson med Let Him Fly. Den låten får mig gråtfärdig varje gång jag hör den. Så fin! Den måste du lyssna på =)

#12 - - Evelina.:

Min är " There you´ll be" av Faity Hill.

Låten kommer ifrån filmen Pearl Harbor :)

Till top