Emma vs. Keira


Emma bräddar Keira.
Emma Watson kommer att ta över manteln som Chanels nya ansikte.

Bra eller dåligt?
För mig personligen spelar det absolut ingen roll!
Emma är super snygg och vacker kvinna och kommer helt klart kunna göra bra ifrån sig.

Båda är rikigt vackra


Vad tycker du om att Emma tar över Keira jobb?
Hiss? eller Diss?
#1 - - IZZAH SVARAR:

yes :D



nja det e sådär

själv ?

#2 - - Lexie:

hiss, eller a det spelar ingen roll eftersom båda är vackra :D

#3 - - sassy:

Keira är mycket vackrare!

#4 - - Mysan:

svar: ska hälsa på några kompisar! :) festa lite ;D



okej, det låter mysigt :)

#5 - - delinda:

båda är så fina ;)

#6 - - sheima:

tack så mycket! :D

#7 - - sofi:

sv.okej men det funkar ju alltid med ;)

puss

#8 - - IZZAH SVARAR:

ve ej vad som händer imorrn tar dagen som den kommer själv då ?

#9 - - IZZAH SVARAR:

aha trevligt trevligt :D

#10 - - › K a т т a:

Naww, stackars din sambo också då ju.

Som tur börjar min gubbe bli frisk nu också.



Ikväll har vi enbart legat och slappat framför tvn och kollat på film. Och nu ska jag snart hoppa ner i sängen och se på film och ZzzZZ :)

Några planer inför imorgon?

#11 - - natalie:

sv: mmm hoppas de vorre kul, vi får väl ta och se =) hoppas att din dag var bra

#12 - - sara:

Sv: Jag ska till skolan idag, du då?

ha det bra

#13 - - nicole:

jag har inga speciella planer för veckan, själv då? :)

#14 - - Dress Like a Princess:

har du gjort de gumman? Gud vad du är gullig :) Sötnos!! Hoppas Emma fixar det bra, dom är så söta båda två!



kram

#15 - - JESSICA:

haha ja :p



det spelar ingen roll för mig heller vem utav dem som är det, båda är vackra !

#16 - - sofi:

Jag ska försöka umgås så mycket som möjligt med min familj:)

själv då?

#17 - - N A T A S C H A:

Jo tack !

det är la bara bra just nu :P

lite sämre senare på dagen då ja slutar 19.00 skolan ='/ haha dudå?





PUSS /N

#18 - - Sassy:

Jadå, allt är lugnt med mig. Hur är det själv?

kram

#19 - - anastasia:

diss:D

#20 - - matilda:

tack! jodå min dag har varit bara bra, har mest tagit det lungt<3

#21 - - Mimmi:

svar: Godmorgon! :)

Vad underbart! jag sitter nui på lektion, inte allt för kul. Själv då?

#22 - - Mariah N:

God morgon!.Båda två är vackra!

#23 - - erika:

modell för en dag!!! kolla in min blogg

#24 - - Louise:

Båda är riktigt riktigt fina! :D

händer idag då?

#25 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

tror att hon kommer göra det jättebra :)

#26 - - HANNA:

sv heja emma, gillar inte keiras utseende ett dugg

#27 - - SARA:

Emma Watson är ju så otroligt söt tycker jag, så hon kan få ta över :)

#28 - - Sarah Giercksky:

SV: Tack så mycket :)

#29 - - alec:

disss. jag gullar kiara :)



HUR MÅR MIN ÄNGEL IDAG DÅ?

#30 - - anneli:

Keira är 100 ggr vackrare :)

Ja det var faktiskt jätte läskigt men han mådde ju inte så bra.



Ja, alltid skönt med lite träning på morgonen :)



pussisar

#31 - - ERIKA:

Vinn ett peace armband tävla i min bogg

#32 - - Evelina:

Diss!

#33 - - Emilie:

Härligt :) Jadu, skall jag vara ärlig vaknade jag nyss :P (Ledig idag) ;P Hihi, vad har du för dig då? :) Ha det fint! Kram

#34 - - Anonym:

HA en skön torsdag..Göra något skoj till helgen :)?

#35 - - IZZAH SVARAR:

hehe okej

#36 - - Natta:

sv: idag har jag inte gjort ett skit haha inge vettigt iallafall ska väl snart gå och fixa mat, sitter just nu vid datorn och sjunger lala

själv då?

#37 - - Josiee:

emma eller keira eller..hmm svårt:)allt bra annars fin?

#38 - - Nitania:

Spelar ingen roll för mig heller. Jag vet fan inte ens vilka de är ;)

---

Vill du vinna en GOODIEBAG VÄRD 2500 KRONOR? Delta i tävlingen på min blogg! http://nitania.blogg.se/2008/october/tavling-goodiebag-vard-2500-kronor.html

#39 - - Dress Like a Princess:

Åååh gud vad jag blir glad gumman! Du gör mig alltid glad :) Roligt att du gillar min blogg!



Kramar

#40 - - Anonym:

Ska också träffa när o kära i helgen..ha en skön dag.kram

#41 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

yes helt okej, med dig?

#42 - - Emilie:

Ja verkligen. Jadu, jag vet faktiskt inte, bara mysa runt i mina mjukisbrallor hela dagen tror jag :P Hihi :) Kram

#43 - - alec:

Jodå det är sådär.. vad gör min flickan då?

#44 - - Mysan:

svar: helt klart :)

#45 - - Mimmi:

svar: Aha, okej. Tvätta lät inte allt för kul.

Nu kom jag nyss hem, bäst att sätta igån att fixa lite hemma. Vi håller på att göra om i köket :) Själv då tjejen? Puss!

#46 - - sofi:

Det är så mysigt:) Familjen är alltid det bästa:)

#47 - - Nitania:

Svar: Tackar som frågar! Det är kanon med mig. Hur är det själv? :) Ska du inte delta i min tävling?

#48 - - Dress Like a Princess:

naaw sötnos :)

nu ska jag strax ner på stan å fika!!



kram

#49 - - sheima:

danke =)

#50 - - Sofia:

Engentligen bryr jag mig inte men Keria är helt klart snyggare ;)

#51 - - sessan:

Tack sötnos! Dino vill fan göra slut, han vill ha mer frihet och göra massa dumheter! Han är bara en äcklig finnig tonårspojke som inte vet vad kärlek är! ARG JAG ÄR JUST NU!! Vi måste träffas någon dag älskling, ta en fika och prata om hur allt är runt omkring oss. Kan vara skönt att prata ut med ngn som inte kan skvallra på en, och inte vet allt för mkt. Riight?



Är du ledig någon dag i veckan? Jag jobbar nämligen inte längre.. LOVE YOU

#52 - - H:

Jag tycker nog att Keira är vackrare, och ser mer mogen ut men Emma är absolut vacker hon också. Jag tror att det kommer att gå jättebra för henne.

#53 - - mimmi:

det ska vara keira=)

#54 - - Helena:

Keira är min absoluta favorit. Hon ser ut mer som en mystisk kvinna medan Emma ser ut som en söt liten flicka.

När jag tänker Chanel så tänker jag mystisk kvinna. men det är ju en smaksak =P

Till top