Drinktips!

Nu kommer veckans drinktips! Denna vecka bli det; 
A Day In May

Denna till hör mina absolut top 5, av de godaste drinkarna!

Du behöver detta;
1 skiva vattenmelon
2-3 jordgubbar
4-5 hallon
1 klyfta röd grapefrukt
3 cl smultronvodka
2 cl limoncello
1 cl spansk vaniljlikör
6 cl apelsinjuice

+ Hurricaneglas och en mixer

Skala frukten och skär i bitar. Kör frukt och övriga ingredienser i en blender (utan is) till en krämig konsistens. Häll upp drinken i ett hurricaneglas fyllt med is. Garnera med frukt.

Vad tycker ni?
#1 - - Mimmi:

svar: ja, underbart!

vad mysigt, skönt att det är helg så kan vila upp dig iaf :)

Vi ska titta på eagle eye, får se om den är bra eller inte fast den verkar helt okej :)

Hoppas du får en mysig kväll!

Puss

#2 - - Nina:

ååh den där såg smarrig ut :)



svar: taaack sötnos! :)



på söndag ska jag på en mini-kryssning, så resten av helgen blir nog lugn.

äta god mat & mysa framför tv:n. :)

själv då?



kramar!!

#3 - - Liene:

sv: ska kolla på idol strax, annar har jag bara slappat hela dagen och sytt.



Vad gott det låter!

#4 - - zarah:

gott :)

#5 - - Sandra:

låter supergott ju!! :) får allt ta och prova..



tack :) gick väl sådär, förlust med 4-1 men det var trots allt spelare som spelar en division (minst) högre än hans lag så det var en bra insats!



I hockey då?



Jaha vad mysigt att familjen kommer förbi! :) ikväll är det mys med J som i princip sover, känner mig sååå intressant haha. imorgon ska jag träffa en vän. sen får vi se..



puss

#6 - - Victoria:

Vad god den såg ut :)

#7 - - HANNA:

svar får se om det blir någon, har inte en aning jut nu :p



okejokej, :) trevligt!!

#8 - - GM:

Tack allt är bara bra med mig =) Hur är det själv?



Ha det så bra.

#9 - - Evelina:

Låter himla gott :D

#10 - - Nosh:

hej på dig!

Tack så mycket. älskar färgen på den här drinken!



Jo tack det är hur fint som helst, själv då?

Kram!

#11 - - Caroline:

nu blev jag drink sugen :)

#12 - - Anonym:

yes kika gärna in igen

#13 - - Anonym:

okej va mysigt:)

#14 - - Alexandra:

Den såg god ut :)

#15 - - alec:

hej flickan har du och familjen det mys???

#16 - - Linda:

hm vad e limoncello?

Den verkar smasken men just nu sippas det vin o ses på idol=)

imorgon blir det hundkurs o hästkurs=)

#17 - - Ida Björck:

svar: tack :) det är finfint, själv? :) <3

#18 - - Caroline:

hittat på den själv?

#19 - - Cookie- Alexandra, KAKHUSET:

Åh gud så smarrigt. vill ha NU!

#20 - - HANNA:

SVAR inte speciellt mycket, häckar framför tv:n! dudå? :)

#21 - - Nina:

svar: den måste jag pröva göra nån gång :)

den såg väldigt somrig ut!



ja kryssning ska bli jätteskoj! det är student-kryssning. studenter från hela svergie kommer vara med. lär nog bli en hejdundrande fest! :D



hittade din familj dig tillslut?? :)

kram sötnos!

#22 - - Erika:

sv: Åhh, tack! Din blogg är också superduper fin :D

Allt är prima med mig, hur e det själv?

#23 - - Sofia K:

Ååh, den där drinken såg ju inte alls tokig ut!

#24 - - kausi:

gott! m,åste testas :) hoppas du haft en bra dag!

#25 - - Dress Like a Princess:

Aldrig druckit men den låter inte dum :) kram

#26 - - josefina:

svar :

jo allt är bra med mig denna fredag=)

själv då?

#27 - - www.jagarintesomdu.blogg.se:

Det såg inte lite läskande ut :O



www.jagarintesomdu.blogg.se

#28 - - Mimmi:

svar: Jadå, filmen var superbra! Den tycker jag att du ska se om du inte har gjort det :)

Hur har din kväll varit?

Puss!

#29 - - emelie:

oj vad gott :)

#30 - - Caroline:

okje. förresten hur kom du med på intervjun på blogg.se?

#31 - - Dress Like a Princess:

De låter bra :) ja de är kanon, börjar bli lite trött nu.. sj? kram

#32 - - emelie:

ja den ser verkligen smaskig ut. det är bara fint med mig. själv då? =)

#33 - - Sofia K:

Synd bara att det inte rär sommar.. det hade varit lättare med ingridienserna då.. Fast man kanske kan ta frysta bär? :P



Ha en fin dag!

#34 - - Evelina:

Åååh mums va gott det ser ut!!:D

#35 - - Your Dream Closet - ,:

Guud vad gott det där såg ut, nu blev jag jätte sugen =)

#36 - - MADDE:

YEES! Älskar dina drinktips :)

Kräftskivan blev det inte speciellt mycket av sedan :P Alla typ dissade den och åkte till Hugo i stan istället dit alla skulle denna helg. Johanna, jag och Lina hade i alla fall skoj och vi hälsar kräfthälsningar till dig :)

#37 - - hedda:

gud va god den ser ut, jättebra blogg förresten:)

#38 - - nadja:

oh så gott det låter,,måste testa , thanks

Till top