Drinktips!


Forest

Veckans drinktips är mycket simpel att göra, lika enkel som att göra en Redbull Vodka.
Ärlighetens namn har jag inte testat den själv, men detta är ett tips ifrån en kompis. Men visst ser den god ut?  

Du behöver;
4 cl persikovodka  
Active Noveau persika/passion
Jordgubbe, melon till garnering
Is
Highballglas

Gör såhär;
Bygg i ett isfyllt highballglas. Garnera med en jordgubbe och en melonskiva.
#1 - - josefina:

det låter ju kul:) vad ska ni göra för mysigt då?

jag ska nog vara med emma, sen kanske lite folk=)



puss!

#2 - - Ardiana:

haha ja :) hoppas din dag med är bra:P ska ut med flickor, dudå?

#3 - - Mimmi:

svar: Åh, vad mysigt :)

ikväll ska jag bara ta det lugnt, och packa för jag ska upp vid 05.00 imorgon. Själv då?

Puss!

#4 - - SARA - MISSCUPCAKE:

åh vilken härlig drink!



sv: ja, de är alldeles underbara! :)

jaaa, diskussioner är skit kul, iih!



jag är ju bra sugen på fest i helgen alltså.

men det blir som det blir,har inga större planer, hihi! ska du göra själv i helgen då?



puss på nosen!! :*

#5 - - Sandie:

Det har gått jättebra, han är född och allt nu så snart får jag väl se honom förhoppningsvis :D

Vad mysigt!! Ska ni göra ngt speciellt? Äta ute eller festa?



Puss

#6 - - jenny:

sv: Jo tack det är bra med mig :) Själv då gumms?



Härlig drink btw ;)

#7 - - clara:

På lördag blir det fest och på söndag höstmarknad :)

Själv då?



<3

#8 - - Lisa:

Ååh, men shit vad mumsig den såg ut! jisses ;)

#9 - - Alexandra:

sv: Jovars, lite trött.. men vi ska nog få igång endorfinerna senare ikväll då det blir löpning :)

Hur är det självans ?

#10 - - Olivia:

Sv. Ikväll ska jag ut och dansa med tjejerna :)

Sj? PUSS.

#11 - - Lisa:

jadu, jag antar at de blir kompisar, självdå sötnos?=)

#12 - - Stina:

Den ser riktigt god ut! I helgen blir det lugnt, IDOlkväll med vin idag. Sen träning med hästen i helgen och besök hos min söta syster. Vad händer hos dig? kram

#13 - - Stina:

Föresten jobbar jag på ett ´gruppboende inom psykiatrin :)

#14 - - H*:

- skolan : ) sen ska jag snart fixa mig och dra på fest du då dear ? puss

#15 - - Carolina:

Svar: TACK så mycket :)



Åh, så god de drinken lät. Hm, fast denna helgen får det räcka med mineralvatten och mjölk haha. Ha en bra helg!

#16 - - Ida Björck:

svar: ska fira en kompis, själv vännen? :D<3

#17 - - sara:

Vad mysigt.. Jag ska äta nu med familjen och sedan ska jag till en kompis och kolla på idol:P Helt okey fredag;)

#18 - - Johanna:

man måste vara en snäll flickvän ibland :)



haha, idag ska jag äta ost & kex & mysa :) vara sur på att jag inte är 18 & hata alla som är på krogen ;p haha. durå, söto? :)

pusspuss

#19 - - Mjke:

Nice! =)

Hoppas du får en bra kväll !=)

#20 - - HANNA:

SVAR (på båda kommentarerna)

Ja, precis! bort med vardagsbloggar på stora blogawards om det inte finns ngn kategori för dem!



Idag ska jag bara ta det lugnt, kolla på TV med min pojkvän och syster! kolla på idol :) vad ska du göra ikv? :)



åh, restaurang och bio - kan inte bli mer än lyckat! helgen ska bli en lugn en, med min pojkvän! har inga planer alls, är så skönt. Vad ska du göra i helgen? :)



PUSSPUSS

#21 - - laijna:

Svar: Jag har ingen aning, kanske vara med kompisar eller kanske fara upp till stallet, vi får väl se :)själv då, vad händer imorgon? :)

#22 - - Katarina:

hej, ska inte göra nåt ikväll faktist, bara sitta hemma & slappa ;D sj ?



puss

#23 - - Stephanie:

=)



ska ha lite myskväll! sj dÅ?

#24 - - Therese:

Den såg väldans god ut :D

#25 - - anna:

jag kollade på the notebook :) älskar den!

Puss på dig!

#26 - - Marie:

Bra det! :)



Ja, det gör jag också! Det känns alltid bra, :)

Jag har inte låten än, men när jag får den så kanske jag kan göra det, :)



I helgen ska jag träffa min syster som nyss har fyllt år, så det blir att fira henne, :) Sen blir det nog att plugga lite. sj då? :)

#27 - - Angelica L:

Imorgon ska jag bara ta det lugnt :D

Vad ska du hitta på ??

Drinken ser väldigt god ut!

Kram

#28 - - Nathalie:

Ohh det där såg ju inte lite friskt och smarrigt ut :D Vad händer i helgen då? :D

#29 - - › K a т т a:

Fått hem mina nya skor! <3

Varit på IKEA och inhandlat en ny badrumslampa.

Och ja, varit lite överallt, och nu blir det mys för hela slanten ^^

#30 - - Emma:

ja det var en bra idé, det ska jag göra ! :)

god den där drinken såg ut, hoppas du får en underbar helg också ! =)

#31 - - Liene:

Det där är säkert gott, men får inte dricka alkohol för min mamma så:P

men senare!

#32 - - Rebecca:

härligt:) plugg och sedan ska jag på tjejmiddag själv då?

#33 - - Mariah N:

god drink!

#34 - - Caroline:

idag har jag shoppat :)

#35 - - nosh:

gud va mysigt!

nej själv ska jag och pojkvännen dra och köpa lite mat för att kolla på film.

alltid mysigt och gå ut och gå på bio!

kram sötnos!

#36 - - Melina:

ser gott ut

sv:idag jobbade jag endast och så,sjävl?

#37 - - Nina:

svar: greys är braaa! jag gråter alltid när jag ser på det. haha! det är sorgligt ;)



imorgon blir det nog lugnt, måste plugga.

själv då? :)



kram kram!

#38 - - eelinjohansson:

åh! vet du hur sugen ja blir eller? kollar du idol eller? ha det bra!

#39 - - micaela:

sv: Mysigt! Haha ja men jag skrev ju det;)

#40 - - Cajsa:

hehe ja jag har varit aktiv sedan jag var 5 år i konståkning men nu är jag bara tränare.. XD hehehe

I morgon ska jag på birsta med en kompis, ringa min sånglärare Susanne och sen ska jag sötta mig vid TV:n och titta på Stjärnor på is.. ;-)

Ska du göra dåe? :)

xx C..

#41 - - GM:

Jag håller med dig helt! Både Stina och Kenza är ju värda priset =)



Kram

#42 - - Mimmi:

okej kul:D har du sett filmen eller?(:

#43 - - Isabelle:

ser jätte gott ut :D

#44 - - N A T A S C H A:

sötan ! <3

sitter här o lipar sönder mig..

ush vilken jävla dag! vad gör du sj?

TAAAACK BABE (L)(L)



<3333

#45 - - Viktoria:

Ser smaskig ut :D

#46 - - Sandie:

Tack :D

Har inte gjort så mkt faktiskt, bara hållit mig hemma och kollat en bra film och så :)

Vad kul att ni hade det mysigt, vad åt ni för ngt?

Puss

#47 - - emmich:

Törstig jag blev!:)

#48 - - Mia:

sv: Mysigt med hund! :)

Jag jobbar inom vården, fast som ledsagare så det blir inte alls mycket jobb :p



den där drinken ser riktigt smaskig ut! vad händer imorgon då? :) kram

#49 - - j:

Tjena sötnos vad tycker du om min nya header?

#50 - - Carro VIBED:

tjänar du pengar på din blogg?

#51 - - Madeleine:

Den skulle jag vilja smaka, såg god ut! :)

#52 - - manuela:

ser gott ut:)

#53 - - Mjke:

Tackar! =)

#54 - - e:

åh va mysigt :)

ja jobbar på salt :P

gu va go drinken verkar va!

#55 - - mercedes:

Det där såg jävligt gott ut 1!!

#56 - - Sessan:

Uuusch fick precis höra att man kan bli lam om man gör fel när man piercar naveln, fy vad läskigt :S



Jag festade igår hjärtegryn, vad gjorde du? <3<33

#57 - - Madde:

åh den låter supergod :) ska nog pröva den någon gång ! Trevlig kväll :)

#58 - - Shanelle:

Oh, Det lät inte helt fel! :D

#59 - - Fia:

Den ser svalkande och god ut:)

Hoppas du haft en bra dag!

Till top