Det vankas bröllop

Det vankas bröllop!

Nej, det är inte jag som ska gifta mig. Utan vänner till mig och älskling. Ett bröllop kommer att ske i Tyskland när Tonys kusin gifter sig.
På tal om honom så kommer han även flytta hit till Sverige. Ska verkligen bli hur roligt som helst!

Och en annan vän till oss båda ska också gifta sig inom kort. 
Ska bli riktigt roligt!  Datumen är inte satta än, så vi väntar och se!

På tal om bröllop.
Vill du någon gång gifta dig?

Jag vill definitivt gifta mig någon dag.
Jag anser att det är det vackraste sättet att visa för världen att det är vi två. Dessutom, vem har inte drömt om sitt drömbröllop som liten?


Men som sagt
Vill du gifta dig när du blir äldre?
#1 - - Angelica:

tack sa mkt jag tycker den var riktigt fin =)

#2 - - Tessi:

jo med mig är det toppen. bara uttråkad

#3 - - Tessi:

händer idag då?:D

#4 - - Leyla:

hittar jag den rätta så vill jag gärna gifta mig. och du?

#5 - - Tessi:

njaa jag vet inte.. om jag hittar den rätta så vill jag väll de :D

#6 - - Tessi:

tråkigt att vara sjuk men mys de lät :D heh

#7 - - Eveline:

Ja det vill jag! Jag tycker precis som du! Man vill ha sitt lilla sagobröllop och har man någon som man vet är den rätta så kör! :) Det är något av det finaste som finns, när folk gifter sig.

#8 - - carro:

Kul med bröllop :)

#9 - - alec:

Jaaaaaaa jag vill vill vill gifta mig :)

det är ok med mig, trött, mormor och jag har städat HELA LÄGENHETEN, tvättat av dörrar skåp allt. haha vad gör du ängel=???

#10 - - Mimmi:

svar: De verkar vara bra det med :)

Usch, hoppas du blir bättre snart! Min dag har varit toppen,

#11 - - nadja:

jo jag vill gifa mig,har alltid varit en dröm

#12 - - Ida Björck:

ja, om jag hittar "the one" så skulle jag kunna tänka mig att gå upp för altaret :)

#13 - - mh:

vad fint med bröllop!

#14 - - Liene:

Beror på, men känns det inet rätt nån dag så kommer jag inte gifta mig. tycker ibland att bröllop är som trams, det är ändå inet det som är det viktigaste, enligt mig iaf.

Även om det är vackert:)

#15 - - Sara svarar:

Okejokej, infektioner kanske inte är så kul :/ Allt bra med dig annars?

#16 - - Cecilia Julin:

Jag vill absolut gifta mig när jag blir äldre :) Helst vill jag gifta mig när jag är 25 år på en strand i Karibien :)

#17 - - Nina:

Har hittat den rätta, förlovade oss efter 1½ år (snart 2½ år sedan), kommer gifta oss så fort vi har råd :) längtar

#18 - - Mariah N:

Jag vill gifta mig någon gång när jag hittat den mannen jag älskar.

#19 - - Ann:

Ja absolut, jag skulle gärna gifta mig. Synd bara att det alltid blir så dyrt.

#20 - - Evelina:

Jag vet inte ;p Hittar jag den rätte så varför inte :)

#21 - - Ida Björck:

svar: hihi ja :) kram

#22 - - Emelie:

Runt nio eller tio:D

va roligt att du e med:D

Kram<3

#23 - - Ida Björck:

svar: ja agyness är så snygg :D

#24 - - Emelie:

jag vet inte har inte kollat?:P

Men om du kommentarar lite till så tror jag att du leder:D

Kram:D:D<33

#25 - - Robin:

Lätt att jag vill gifta mig nån gång men inte på ett bra tag :)

#26 - - Emelie:

Eller jag tror att du leder men det är nog säkras om du kommenterar lite till! Då har du större chans att vinna!:D

Puss!:D

#27 - - Mimmi:

Kul med brölopp:)

#28 - - Spiderchick:

jag vill gifta mig!

#29 - - carolina:

jag vill gift mig men sen om det blir ett vanligt bröllop i kyrkan eller något lite annorlunda får tiden utvisa.

#30 - - josephine:

jag vill absolut gifta mig när jag blir äldre, det ska vara ett riktigt sagobröllop i kyrka med massa släkt och vänner och en fet bröllopstårta=)

vill du gifta dig?

#31 - - Malin:

jag vill inte gifta mig bara för att gifta mig, men nu när jag vet att jag har den rätta vill jag absolut att göra det en vacker dag. och det kommer jag att göra också=)

#32 - - Marina:

va kul!gillar bröllop.men känner mej inte tvungen till att gifta mej.men händer d så händer d:)

Till top