Bästa bloggare!

Bästa bloggare!

Blir så glad över att se att så många har engagerat sig i frågan angående Blogg Awards.

Ni är rikigt goa som faktiskt ställer upp och står för det ni säger, vilket är helt underbart att se!

Det finns rikitgt många smarta, duktiga & underbara här på bloggen, hade nästa glömnt bort att det finns så många starka själar kvar!



Bjudet på denna bild!
#1 - - anna:

jo det är bara bra med mig :) själv då?

#2 - - Marie:

fin bild!

Jag sitter och gruvar mig för packandet :) hänger vid datorn m andra ord.

gör du då gumman?

puss

#3 - - Milton:

Samma här =)

#4 - - josse:

Gud vad snygg blogg du har! :D

#5 - - .Pjumas.♥:

Imorgon är det nog bara skola... Har en kund, så jag måste klippa henne, kommer att bli kul, men annars är det väl inget xtra!

Har du några planer inför helgen ?



Puss!

#6 - - anneli:

Söt du e :) Det ska bli sjukt kul faktiskt..

Okej, gick det bra på jobbet då gumman?



pussis

#7 - - Linnea:

jag mår bra :) lite skoltrött bara. men det är väl vanligt såhär innan lovet.. hur är det själv?

#8 - - valentina:

ja verkligen!



tack så mycket :)

jo det är bra, hur är det med dig?

#9 - - Katarina:

jag mår så jäkla bra just nu, hoppas det håller i sig, har inte så många dagar då jag är glad :/ hur är det sj ? ;)



puss

#10 - - Your Dream Closet - ,:

tack så mycket :)



Det låter skönt. jag har nyss klivit ur duschen och nu väntar jag på lite kontakt från pojken haha :) Vad gör du ikväll då?

#11 - - Emma:

jo allt är bra med mig också =)

har du några planer för helgen o så där då? =)

kram

#12 - - HANNA:

SVAR



ja, skulle vara rätt roligt :D

allt är super med mig! :) själv? :D

#13 - - Sandie:

Jag jobbar idag, till kvart över nio.. vad gör du själv?



som vanligt har du jättefina bilder :) Puss

#14 - - Carro:

sv: Ja hon skriver om bra saker..allt man vill ska vara med i en blogg typ :) hon verkar så himla gullig också!

Jo det är bra med mej :D själv då?

#15 - - H*:

- haha awh okej well jag kom precis hem ;D haha du då ? pussssssssssssss

#16 - - Hanna:

sv; ah tack men det blev håltimma för mig så hade inget förhör ;D hihi

aha okej, skönt! vad jobbar du med? :)



Imorn ska jag på nån samhälls sak med klassen ;p efter det ska jag kanske vara med en kompis =)

Själv då? :)



Puss<3

#17 - - Rebecca:

hehe bar aen massa plugg själv då? puss

#18 - - clara:

Ha en jätte bra dag!<3

#19 - - LIFE BY Marielle:

Hehe ja jag också :) Härligt!! ikväll ska jag bara plugga matte, ska också försöka lägga mig tidigt. själv? PUSS

#20 - - N A T A S C H A:

VILL ÄTA DIG =)

vet du det ? :D

hur gör du tjock stil när du skriver?

alltid undrat det =/ .. :D



PUSS SÖÖÖÖTAN MIN MIN MIN :D <3 / N

#21 - - Anonym:

Yes, :)

#22 - - Alexandra:

USpersnygg pic !!



sv: Aww, du verkar vara en sådan varm person som verkligen bryr dig om folk :) I like that. Och ja, bortsett från allt så mår jag väl bra.. haha ^^

Hur är det själv ?

#23 - - Marie:

Sorry, råkade klicka på skicka fast jag inte var klar ;P



Jaa, det är bra med ambitioner, :)

Okej, det låter roligt! Det är roligt med inredning, och om man kan göra det funktionellt så är det ju ännu bättre!



Idag har jag spelat in en låt i en studio!

Vad har du själv gjort för roligt idag då? :)

#24 - - melissa:

sv; tack :)

#25 - - Angelica L:

Fin blogg :D

Ha en bra kväll!

Kram

#26 - - Melina:

de var en bra fråga (;



ha en bra kväll,ska du göra nått kul?:)

#27 - - ♥JuJu♥:

Jättefin bild :) Och snygg blogg!

#28 - - Ida:

Hej! Jag har nu en frågestund i min blogg som pågår från och med nu och i ca. ett dygn framåt! Ta chansen att fråga precis vad du vill!



MVH / Ida

#29 - - Stina:

Allt är bra med mig. Jag har en härlig slappkväll i soffan :)

Hur är det själv?

#30 - - Matilda:

Sv: Jodå.. jag lever, blir lite bättre nu :)

Hur är det med dig?



Kramar!

#31 - - Maja:

Jo det är bra, lite sönder stressad in för imon , men det löser sej. själv? :D

#32 - - Rockabilly babe:

jag pluggade Matte :)

Vad gör du?

Puss

#33 - - Cajsa:

haha ok! XD

Jo jag är konståkningstränare.. :P Men nu ska jag ut och leta andra jobb på birsta city.. ska bli spääännande och se om det är någon som ringer och vill ha en intervju med mig! :P

xx Cajsa

#34 - - GM:

=) Ja men eller hur för dte är väl ändå tack vare läsare som går in på deras bloggar som gör att dom tjänar pengar. men i och för sig ger dom oss redan mkt kan man tänka i form av bra läsning och så vidare men iallafall... Jag skulle göra det =)



Ha det så bra =)

#35 - - Lovisa:

Okej, det låter både kul och bra! :)

Vad har du gjort idag då? :)

Jag har varit på träning, praktik och jobbat. Nu ska jag duscha och göra mig i ordning, sen kanske jag ska iväg och träffa en kompis och kanske sova borta.. Jag är ju ledig alla fredagar, så himla skönt! Ha det bra! :)

#36 - - e:

ne mår inte så bra idag, huvudvärk osv.

ska äta middag snart me pojkvännen, tacos :D

va ska du göra? blog awards?

#37 - - › K a т т a:

Ih, imorgon ska jag springa upp till posten och hämta ut mina skor som jag beställt, snacka om råglad.

Får dock bara hoppas på att dom passar, annars ska jag ligga och gråta heeeela helgen, haha! :D



Själv då? =D

#38 - - anna:

har tvättat och pluggat men nu softar jag bara :) själv?

#39 - - Marie:

Vi är ett gäng kompisar som ska åka och hälsa på en annan kompis om bor där. ska bli jättemysigt!

kram

#40 - - Lisa:

fan vad härlig bild:)

#41 - - fanny:

haha!



nja sådär, sjdå :)?<3

#42 - - Lia:

hehe jo precis

jotack allt är bara fint med mig. med dig då? :)

#43 - - mimmi:

Tack du med!=)

Ska se på tv, och läsa en bok jag inte sätta ifrån mig, själv?(:

Puss

#44 - - nadja:

Heej gumman!



Ikväll är jag hos min pojkvän, vad gör du sj?? puss o kram

#45 - - lisa:

Jo tack, bara bra med mig. sitter och surfar efter inspiration till min halloweenfest! så himla kul! jag pratade precis med mamma och bestämde att jag ska dit imorn och rota på vinden efter utklädningslådan! weiii!!

tänker du fira halloween?! bästa högtiden efter jul jU!

#46 - - cammie:

kvällen blir att slappa. precis tryckt i mig en pizza ;)

#47 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

har bara tagit det lugnt, himla skönt. du då?

#48 - - Petrich:

tack vad snällt! :D svara gärna på min fråga om gummistövlar. :)

#49 - - linn:

bli medlem på http://pengargratis.se/?r=5022 så kan du tjänga pengar genom att klicka in på olika hmsidor! :)

#50 - - e m m a:

Svar: Idag har jag varit på den i särklass bästa föreläsningen någonsin, läs mer om den i min blogg.



Hur är de med dig då?

#51 - - stephiesmode:

självklart var jag på blogawarden!! va du där? puss!

#52 - - SaraH:

Jadu, just nu har jag precis kollat på Fringe,så himla bra är det:) Vad gör du?

Funderar på och ta en dusch nu.. Eller så väntar jag tills killen komemr hem från innebandyn:P

#53 - - valentina:

jag tar det bara lugnt ikväll, sitter och slökollar på TV och datan haha, du ? :)

#54 - - Olivia.:

Sv. Jaa som sagt .. dom gör som dom vill.

Ja tack, allt fint:) Själv då?

Puss !

#55 - - HANNA:

SVAR ja, visst är det! :)



imorgon så ska jag ju (tyvärr) först till skolan.

Efter det så ska jag bara ta det lugnt med min

underbara pojkvän. Vad ska du göra imorgon? :)



Puss gumman!

#56 - - clara:

Oh vabra !<3

Jodå det är okej iaf. sitter och gör engelska nu. Det är jäätte tråkigt DD:



<3

#57 - - Mimmi:

Svar: Sådär, då var jag hemma ikväll. Blog awards var super kul och mian fötter gör verkligen ont efter att ha gått i höga klackar hela tiden. Jag ska berätta allt i ett inlägg snart :)

Hur har du haft det ikväll?

#58 - - N A T A S C H A:

asso fyfan..

ja verkligen rodnar inombords av allt fint du säger.du fattar inte hur glad ja blir alltså på riktigt. Har kasst sjförtroende så det är såå sjukt snällt av dig, tusen tack!







<33

#59 - - micaela:

sv: Jo ja mår utmärkt ;D

Göra imorrn?

#60 - - josefina:

jag hade tänkt att bara ta det lugnt osv, men jag vaknade just.. mådde så illa att jag gick och la mig. Somnade vid fem sen sov jag till tio

själv?



puss

#61 - - Sandie:

Jo det gick bra, var lite körigt ett tag bara men men :)

Till helgen vet jag inte riktigt än, kanske ngn fest eller så.. Vad ska du själv hitta på?



Puss

#62 - - nosh:

jag har ingen aning, ska kanske ta och umgås med min pojkvän som jag knappt träffar!

själv då? kram!

#63 - - Alexandra:

sv: Du är för go'. I helgen :P ja, min helg startar imorgon faktiskt. Vi har DD-dag i skolan...

Fre: Klippning, jogg, tårtkalas med några vänner, plugga

Lör: Gekås (Känner du till detta, många säger också Ullared) och jag fyller år ;), plugga

Sön: dela ut reklam, plugga, få presenter (efter det blir fullt upp under lördagen firar vi mig på söndagen)



Vad hittar du själv på´´ ?

Kram på dig söt, sov så sött

#64 - - H*:

- haha oh yes dear ;d haha fest blir det själv dear ? pusspuss

#65 - - › K a т т a:

Aa hoppas jag också! :D



Grabben har precis bytat arbetsschema så han är ledig mitt i veckan istället för helgen, så han jobbar i helgen så jag funderar på att åka med honom och hålla sällskap :) Annars så har jag inte planerat nånting.



Åh, låter som ni kommer ha det riktigt mysigt ju ;)

#66 - - joss:

jag diggar bloggen och bilden!

#67 - - Söderlund:

Som de flesta av er förmodligen vet vid det här laget så utsågs tidigare under kvällen Kenzas blogg till "Årets blogg 2008" via blog awards som hölls ikväll i samarbetet med Ebba Von Sydow och Veckorevyn. Någonting som sågas i Söderlunds blogg till fullo. Enligt honom så finns det bara en vinnare, och det är självaste Bella @ Blondinbella. Hur tycker och tänker du i frågan? Jag skulle väldigt gärna vilja få ta del av just dina tankar i ämnet. Var det rätt att Kenza vann? Kanske har du också Bella som favorit, eller har du någon annan blogg som du skulle velat se som vinnare? Nu har du chansen att dela med dig av just dina tankar i en av de absolut störst växande bloggarna just nu.



Stort tack på förhand och varmt välkommen



Vill tillsist bara få fram att jag hoppas att du inte tar detta som någon reklam och är det så att du gör det så får jag be så mycket om ursäkt, men det är bara så att man helt enkelt är väldigt intresserad av att höra andra bloggares tankar och tycken. Hoppas du förstår och antar utmaningen att diskutera med alla andra i Söderlunds blogg. Tack!

#68 - - Marica Rödebäck - Fristående säljare via Lustjakt!:

GOkväll.

Nu är allt jättebra, lite trött bara men skall snart sova.. Hur är det själv?

Till top