Aishwarya Rai



Enligt mig så är Aishwarya Rai den absolut vackraste kvinnan på jorden just nu!

Hon är verkligen sjukt vacker!
Om jag hade velat se ut som någon annan så hade jag velat se ut som hon.

Om du fick byta utseende med en kändis, vilken kändis hade du valt att byta med?
#1 - - natta:

Hej L va kul att du fick svara på frågorna på blogg.se =) fick du ett mail om det eller?

#2 - - sofia:

Har aldrig hört talas om henne förr, vad gör hon? men jag skulle kanske välja.. Ashley Tisdale.. ! )

#3 - - H*:

- YES ;D jofan det går , själv då dear ? pusspuss

#4 - - JESSICA:

jag har hunnit varit i skolan och en sväng till tågstationen :p

#5 - - JESSICA:

själv då :) ?

#6 - - rebecka:

sv. vad roligt! allt är bara bra med mig tack!



jag tycker att engelina jolie är sjukt vacker så jag hade nog valt henne

#7 - - Ida Björck:

svar: härligt :)

ska nog plugga och ta det lugnt, själv? :)

#8 - - rebecka:

sv. ikväll blir det fest! vad ska du hitta på?

#9 - - Ida Björck:

svar: hihi okej :)



fin hon är :D

#10 - - Sofia:

Jo tack bara bra ;) dusj?=)

#11 - - matilda:

Jesica Alba tycker jag är så vacker, om jag skulle byta utseende med någon hade det varit henne! Hur har din dag varit?

#12 - - Nina:

ja hon är jättevacker!

hon är väl med i stolthet och fördom?

#13 - - Robert Nehmé:

Hej...

Jag har en liten fråga som handlar om mode och stil. På min blogg hittar du fem olika kläduppsättningar och jag undrar vilken utav dessa fem uppsättningar du skulle välja?



Tack på förhand. Robert

#14 - - Therése:

Mischa Barton tror jag :P

#15 - - Dani:

Nån modell jag såg på en poster, för Lancome Terracota solpuder reklamen. Hon är ganska aktuell just nu, fast jag vet inte vad hon heter. hon är iaf sjukt vacker

#16 - - Emilie:

Vilket hår! Vill ha

#17 - - Emmelie:

Jag tycker att Katherine Heigl är bland de absolut vackraste kvinnorna på denna jord. Även Kat Von D är sjukt snygg, enligt mig. Två vitt skilda människor, men men... :)

#18 - - Emilie:

verkligen! :) tack så mycket, din blogg ät också jätte fin! :) Allt är bara fint med mig, hur är det själv? :) Kram

#19 - - Adam:

Ja visst är hon vacker!

#20 - - Alexandra:

Väldigt vacker.



Jag skulle inte tacka nej till att se ut som Ashley Olsen :)

#21 - - sessan:

Du har så rätt älskling!! Hon är sjukt vacker! Är inte hon arab?



PUSSSSSSSSSSSSSSSS

#22 - - H:

Jag har verkligen ingen aning. Det skulle ha varit underbart om man hade kunnat se ut på ett sätt en dag och nästa dag se ut nå något annat sätt. Då skulle jag ha ändrat utseende hela tiden. :)

#23 - - Patricia:

ingen faktiskt hehe

#24 - - Anonym:

absolut Kristin Kreuk

Till top