You can stay under my umbrella

Oh herre, säger jag bara!

Hittade denna super läckra paraflax på internet & det är kärlek i första ögonkasten.
Är den inte superfin?

Okej, jag har en speciellt smak när det kommer till paraflaxer. Har alltid gillat denna typ av dom, vet inte varför but I just do!

Känslan av att befinna sig under ett tarnparent tak & regnet faller endast ett par cenimeter i från huvudet får mig att känna mig.. Jag vet inte. Mysigt är det i allafall.

Om jag inte kommer ihåg helt fel så har Carrie i Sex and the City ett liknade i ett av programen.
Visst är den super fin?

Hur som haver, jag vill ha denna!



Vad tycker du om den?
Fin eller Ful?
#1 - - Sessan:

Förutom att jag är proppmätt så är allting prima ballerina!! Jesss, den gillar jag skarpt, och den har verkligen kommit till användning!!



Vad gör du princess?

#2 - - Sessan:

Haha, lycka till! Hoppas att du går segrande därifrån!! ;) Jag är med uttråkad, som fan. Skall ut meed vovsingen snart bara, thats it!! Sen så blir det dött igen!!



PUSSSSSSSSSSSSS

#3 - - Sessan:

Jag vet hjärtat, känns som evigheter sen!! Jag söker jobb nu för full rulle och bara känner att jag inte orkar mer sen!! Behöver pengar, jobb allt det där, men får samtidigt ångest eftersom att ingenting går framåt eller som det skall för min del :(



<3 Hur går livet för dig snäckan?

#4 - - Bea :):

Super fint! Vart hittade du det? älskar paraply ju större desto finare :D

#5 - - Bea :):

Just det här som du skrev

''Känslan av att befinna sig under ett tarnparent tak & regnet faller endast ett par cenimeter i från huvudet får mig att känna mig.. Jag vet inte. Mysigt är det i allafall''

känner jag så väl igen mig själv älskar regn när det inte faller på en själv :)

Till top