#1 - - alec:

hej vännen.. usch det känns som vi tappar det lilla vi har :S gör vi det?? åh saknar dina ord.. saknar att skriva till dig <3



det är sådär med mig, skyller på att jag är sjuk, när det är själsligt istället :S



KRAM

#2 - - ewezi:

Sv: okej nice :)

Jag mår sådär, förkyld :(

#3 - - Maja:

det är bäst :)

#4 - - Nella:

Jag har aldirg försått mig på hur man spelar, jag gör fel hela tiden!

#5 - - B R O W N S U G A R:

Sv: nej precis :)

#6 - - fia&emelie:

jag jobbar som bartender så det är ju nästan som att festa =)

#7 - - Katja:

Japp! allt bra me dig?



Hoppas du får en fin eftermiddag! :)

#8 - - Diana:

TACK för rösten på årets blogg! Vill du få fler röster på din blogg? Tips; skriv ett inlägg och uppmana dina läsare att rösta på dig! Fortätt nominera bloggar, det är 6 dagar kvar! =) Läs gärna mitt nya inlägg! =) Kram

#9 - - Malin:

Svar: Jag spelar innebandy :)

okej, två av mina favvoserier (;



puss

#10 - - söt asiat, kanske, ibland:

haha, där ser man.

SJälv kommer jag dra till nattöppningen i vår stad för att köpa TBC. Tog mig 3-4 nätter att få lvl 60, sen var det typ... fan....

#11 - - Jenny:

Sv: Jag jobbar i en butik som heter eurostore, egentligen vill jag studera vidare men har tagit sabbatsår. Vad jobbar du med:)?

#12 - - erika:

Jag har inget planert än för veckan faktiskt får se vad som händer.Sj då?Du kanske ska längta till wow släpps:)

#13 - - Zäta:

haft en bra dag?



är det en film?

#14 - - movemi:

Det verkar va inne med spel nu för tiden...

eller det där kanske var en film?

#15 - - isabelle:

svar: naj inte så mycke, min pappa har varit i indien och han kmr tillbaks på torsdag, ser faktiskt fram imot att träffa honom.. och plus att han har köpt massa fina saker till mej;)

durå sötnos ?<3

#16 - - Nikki:

DEtsamma du! :)

Hur firade ni?



Jora, är sjukt trött men :)

Självdå? Puss

#17 - - Bea:

wohooo :)

#18 - - ' j e a nn y:

spelar du det ?

#19 - - tezza:

spelaru wow? :)

Till top