Bored..

Snart ska jag ta mig an striden mot den monsturösa stora diskhög som ligger i diskhon.

Usch, får alltid sådan ångest när det inte är diskat eller städat här hemma.
I know, something is wrong with me.
Nej, men det ska ju tas det också.

Idag har jag & Tony varit på lång promenad med min lilla voffsing & lagat förvånadsvärt god mat.
Juste, jag & Tony ska börja med en ny livsstil. Känns som det behövs nu inför julen å så.
Min älskade Tony som står ut med mina påhitt, det ska han ha credit för.

Juste!
Gjorde lite spännande saker idag på wow. Spelade bland annat in en film med min paladin. Haha, I love it!

Vad har ni gjort denna dag då?


 

#1 - - Sessan:

Vad för typ utav livsstil gumman? Låter spännande!! Otroligt vacker bild, när är den tagen?



Puss på söt

#2 - - MADDE:

Vad fin bloggen har blivit Louise! Är allt bra med dig? Vad gjorde ni över halloween sen då?

#3 - - MADDE:

skönt det lät :) fredagen busade jag bort med en gammal vän, och lördagen blev det sedan utgång med alla andra vikenbor. hur kul som helst!

#4 - - Sessan:

Gud vad du är sööt stumpan!! Vi tänker verkligen på samma sätt, och har liknande fantasier respektive drömmar!! Det är spännande att tv å så olika själar har så mycket gemensamt!! <3



Ooh, jag har fastnat inne på tradera :P

#5 - - [elina]:

SVAR; Får nog testa göra en sån någon fest framöver då :P

#6 - - Jenny:

okej.. det kan ju vara rätt gött ibalnd.. vi måste ses snart tycker jag! <3

#7 - - SARA - MISSCUPCAKE:

sv: det hade jag, hade du en bra helg?



jag mår bara bra, halsen är lite rosslig dock..

själv? :*

#8 - - Sessan:

Men har faktiskt för höga förväntningar på livet, jag tror att det är därför som man blir besviken hela tiden!!



Hur ser din dag ut älskling?

#9 - - Sassy:

Usch, diskberg är jobbiga att ta sig an.

Själv tvättar jag...urk!

#10 - - L o t t i i i z z:

Uuussch, har oxå disk som ligger o väntar på mig :S Trots att vi har diskmaskin så ligger där ändå disk i diskhon.. haha.. otroligt egentligen ;) Men så är det när man lever med en karr som inte orkar öppna diskmaskinen och sätta in sakerna.



Hoppas att allt e fint med dig idag? :) kram

#11 - - alec:

hej vännen.. idag blir det att hämta mediciner på psyk, sen ska jag gå lååååååånga promenader med hunden SÅÅÅ SKÖNT.. sen ska jag bara ta det lugnt.. vad ska du göra flickan???

#12 - - BJERNHAGEN:

Jo lite halvt :) ja nog går det bra.. fast i sakta mak kanske! haha

#13 - - Mariah N:

Har också disk,har pluggat idag.

#14 - - m a j a h q v i s t:

Åh, tack :)

#15 - - N A T A S C H A:

heh okay dude =)

låter super mysigt !

Idag mår jag / är jag TRÖTT som fan haha :(

själv sötis ?



<3<3

Till top