Svar från frågestunden!

Favorit blogg?
Svar:
Finns många som jag följer, många "små" bloggar & en del större.
Men om jag ska välja blir det nog.. Blondinbella är nog den som jag följer mest.

Vilken är din högsta högsta dröm?
Svar: Min högsta dröm är att min familj & vänner ska ha ett lyckligt liv, det är min högsta dröm. Svår fråga det där faktiskt.

Drömjobb?
Svar: Att bli en stor inredningdesigner är nog mitt ultimata drömjobb! Älskar att inreda, fixa mer färger & detaljer.

Hallå!
Jag älskar din hårfärg, vilken är det?
Går du till frissan eller gör du det själv?
Eller har du sådan tur att det är din naturliga färg?
Anyway, Skitsnyggt!!!!!!

Svar: Haha, yes! Det är 100% min naturliga hårfärg. Har fått många komplimanger angående mitt hår, vilket är jätte roligt!  Detta har jag att tacka min pappa för. <3

kom på att du ågade ngt om modelling och så?
vart det av för dig ?
Svar:
För en tid sedan så var det en modelagentur som tog kontakta mig till deras people-avdelning. Jag tacka nej till det. Visst är det lite av en dröm för mig. Men jag bestämnde mig för att det bara få vara en dröm.

Varför började du blogga?
Svar: Jag började blogga mest för att det var en rolig grej. Sedan blev den större & mer uppskattad vilket är jätte skoj! Jag bloggar än för att jag tycker det är roligt!

Åh vilkem fin hårfärg du har, är det din riktiga eller är det färgat sådär ? verkligen jätte fint.
Svar
: Tack så jätte mycket! Värmer massor att höra det.  Ja, det är min natruliga hårfärg. Haft idér om att färga om det, men låter mitt hår förbli rött! 

 Är det där din naturliga hårfärg?
Svar: Yes, det är min naturliga hårfärg.

-Vad är din favoriträtt?
-Vad brukar du göra på din fritid?
-Vad vill du jobba med inom 10 år?

Svar:
- Min favoriträtt är kycklingspett m. tzatziki & klyftpotatis.
- På min fritid så är jag med min hund så mycket jag kan.
- Oj, jag har inget aning om vad jag vill jobba med om 10 år, men om jag fick bestämma helt själv så.. Vill jag jobba som inredningsdesigner. Det är drömjobbet ialla fall.

Hur sköter du ditt hår?
Svar:
Jag gör inget speciellt med det. Använder H&S shampoo & balsam, sedan låter jag det luft torkas. Det är allt jag gör med håret.




Jätteroligt att det var några stycken som var med och frågade!
Hopas ni fick svar på era frågor som ni ville & åter igen tack för att ni var med och ställde upp.


Puss på er mina sötnosar!
#1 - - Emma Härnqvist:

- Åh men hjärtat, du måste gå till läkaren vid första symptomet.. de kan vara jättefarligt om de går upp i njurarna vet du! Lova mig att göra de genast!!



Jo de går bra på jobbet nu, inte så många dagar kavr och de känns ju lite konstigt såklart!

Med mig är de bra annars, ska ha möte ikväll igen, yes.

Va ska du göra ikväll? Kramar

#2 - - andrea:

sv: hihi, det är hääääärligt =)

#3 - - Nikolina:

mys!



hm, idag ska jag på öppet hus

sen får jag gå raka vägen hem

och plugga, själv da? . kram

#4 - - nosh:

heej på dig! det var ett tag sen ju, hur mår du?



Har du köpt några julklappar än? Om inte, när ska du börja?

kram!

#5 - - Linda:

Jag missade att du hade frågestund :(



Är allt bra med dig?

#6 - - S O L I N:

Jaså okej hihi. Ska strax äta, är så hungrig! Hmm, jo det är fint men är lite förkyld, jag hoppas det går över snart. Hur är det med dig då söt?:)



PUSSS!

#7 - - Moni:

idag har jag bara tagit det lugnt, ska träna sen tänkte jag , danspass.. hihi ser fram emot de.. gjort annars idag då?

kramizz på dig med sötnöt

#8 - - Linnea :>:

okej, roligt att läsa svaren :)

#9 - - Sanna E - Tävla om högtalare till datorn!:

tack för svaret! :D

#10 - - louise:

Nä inget spec. Din hårfärg är verkligen grymt cool!! :P

#11 - - zarah:

härligt :) Inte så mycket, har varit med min kille:) dudå?



puss

#12 - - L O O:

Hej, minns du McHammer? ;D

#13 - - Gina:

haha vad kul att du tycker det :)

#14 - - Anna:

såg kommentaren nu så kompisar du?

#15 - - Lisa:

svar: jag ska plugga lite och kika på oc som jag har hyrt :) själv då?

#16 - - emeli:

glömde fråga, men vart bor du någonstans? :D



ok, kul med bio. Jag ska återigen plugga (som vanligt) o kanske gå ut en stund senare :) hur ser veckan ut? puss!

#17 - - Jenny:

så bra =)

ja du jag ska jobba snart.. eller jag börjar 21..

har du gjort idag då??

puss<3<3

#18 - - Angelica:

Ajdå, du får ta och krya på dig! :)



Kram!

#19 - - freja <3:

svar : tack så jätte mycket,jag gillar din blogg :)

KRAMAR <3

#20 - - Marie:

Okej okej, :)

Vad är det du jobbar med? Jag vet att jag har frågat förut, men jag har glömt bort det. :$ Sorrt.



Jodå, det är bra med mig idag!

Ät trött och så bara. Hur är det själv? :)



#21 - - joanniis:

åhhh guu vilken snygg blogg!!!!

#22 - - Jessica:

Sv: ja visst är det :)

#23 - - ANGELICA:

sv: haha okej okej :D

ska faktiskt med börja kolla på det nu!

okej vad finfint :) nej här händer väl inte mer så mycket idag. det ska kolla på tvn från klockan 8 tills jag ska lägga mig. hos dig då? :D

#24 - - Your Dream Closet -,:

tack så mycket tjejen :) de är bra me dmig, har nyss kommit hem från en kväll på stan i snön. Hur är det själv?

#25 - - micaela:

sv: Vad skönt! :D

Idag så mår jag faktiskt rätt bra ;d dd?

#26 - - alecc:

men älskling då... uscha hoppas verkligen inte att det spridit sig..



det är bra med mig, börjar få resfeber hahaha



PUSS LOVE

#27 - - Sofia:

ja jag menar det. Nej den fick åka tillbaka direkt. Ville inte ha en ny. Var så himla besviken :/

Allt bra med dig annars idag?

#28 - - Anonym:

sv. okej :) haft en bra dag? :)

#29 - - JESSICA:

Just nu pluggar jag fotografisk bild..

Okej okej, jag mår bra, dudå :)?

kram

#30 - - sofie:

haha okej, kämpa på !



jag ska kolla om jag är allergisk mot penicilin och sen ska jag prata om min astma och min allergi mot katt och gräs.

Vad ska du göra på vårdcentralen då ? :O



Puss !

#31 - - Jacqueline:

åååh det är typ mysigt med frågestunder :)

#32 - - Sassy:

Kul att läsa svaren:)

#33 - - Liene:

Synd att jag missade, men får iaf lite läsning nu:)



Ditt hår är verkligen fint!

#34 - - Liene:

sv: Förresten så mår jag toppen, extra pigg på kvällarna:P haha. Hoppas det är bra med dig med?

#35 - - Mama K:

Sv:

Vad avis jag blir...

Kram!

#36 - - L o t t i i i z z:

Va roligt med lite frågestund :) Kanske jag oxå skulle ha! thihi!



Jotack här e allting bra :) Har ju varit ute o myst med mamsens små underbara valpar, så man kan ju inte bli något annat än glad! konstigt hur såna små liv kan göra hela ens dag asså ;) thihi!



Hoppas att du mår bra idag? Kram

#37 - - malin:

mmm,gillar djur,har en liten kattunge hemma =)

#38 - - Stephanie:

Heej!

Okej, tack så jättemycket=)



Jao, jag vet inte.. Det beror ju på, först o främst om jag kan göra det du/personen vill ha. O eftersom så många har ändrat sig hit o dit,, så gör jag inte om hur många gånger som helst.. annars har ja väl inga villkor oså direkt :)



Puss!

#39 - - Sandra:

Alltid kul att läsa svar från frågestunder! :)



Jag ska allt försöka mig på att lura honom nu på fredag, borde inte vara så svårt för då går han på en månads semester och bör vara go och glad :) Haha ja man får ta sånt.. dom är inte alltid lätta dom där gubbarna.



Låter ju som en helt okej vecka :)

Puss

#40 - - Becca:

kul att veta :D

#41 - - Sessan is bride to be:

Hm.. ska jag överväga en frågestund? Ibland börjar jag undra, vill folk verkligen veta nåt om mig... hm...

#42 - - evelina:

sv: åh så kul.

Så fuskigt, tycker du inte ska färga ditt hår. låt det vara som det är :)

#43 - - alecc:

heeeeeeeej darlingen min....

varför är du inte innnnneeeee????

#44 - - tezza:

härligt! :)

de blir skola.. dudå? :)

puss!

#45 - - Vanadesse.:

Tack så mycket <3



Håller med ovanstående. Du har grymt snygg hårfärg:)

#46 - - Melina:

kul :)

#47 - - Amanda:

Roligt att veta :)

Haha ja jag spelar men nu var det jätte länge sen jag spelade faktiskt.

#48 - - Emms:

Haha, roligt! ;)

Till top