"..utan jag tappar känseln i mina ben typ.."

Ja, ungefär såhär glad blev jag över att "tant röd" kom på sin regelbundna besök..

Jag var inte så glad över det kan ju de flest räkna ut.
Det konstiga är att jag får ingen vanlig mensvärk som det flesta tycks få, utan jag tappar känseln i mina ben typ..  

Jag vet, det låter helt wierd, men hur ofta snackar man om sin mens över huvudtaget? 
Haha. 

Sorry, men känner att jag måste skriva om det. Dela med mig av mina, kanske inte så värdefulla, erfarenheter till er. 

Har ni haft en bra dag?
#1 - - Bea :):

svar : Okej vad skönt , har med varit ledig idag :D

Har inte gjort så speciellt mycket idag heller

#2 - - FEBB:

Hihi :) Idag ha rjag varit sjuk! :( du..?

#3 - - Sandra:

sv: 5-6 år tror jag :)

#4 - - Mariah N:

den har varit bra,träffat en kompis.

#5 - - e m m a:

- jaha va de de du menade med elektronik :)



jag har kollat på greys, donat lite här hemma och myst med vovvsingen.



va ska du göra i morgon då? kram

#6 - - Nina:

fyyy för tant röd :P



hihi då lägger jag till dig nu också! <3

kramar/nina

#7 - - nosh:

Aha okej, men gud vad synd.

Men alltså det är lite stretch just in case ;)

kram!

#8 - - Sandie:

haha, ja man kan ju prova om inget annat.. Det är bra, hur är det själv? var er lilla tripp lyckad?





Hatar mens by the way... Fy fasen! Puss

#9 - - Bea :):

svar : jag kom faktiskt inte ihåg :/ tror inte det fanns någon riktig anledning varför.

#10 - - Bea :):

svar : håller med dig :) vad gör du uppe nu då?

#11 - - Bea :):

svar : jadu bra fråga haha är inte trött heller :D borde med sova som du sa hehe

#12 - - Bea :):

svar : Ja varför inte hehe! Ne ja kollar lite på tvn sen gör ja väll inte så mycket mer hehe, sj då?

#13 - - Eva Skullman:

Hej. Såg det där paraplyet och undrar vart du hittade det? Det var ju tufft och jag vill ha ett NU! :)

#14 - - G:

Hejsan! Intresserade av ny design till din blogg? Nu finns en fräsch bloggdesign på http://babbidesign.blogg.se Kika in, välkommen!

#15 - - Bea :):

svar : jaha vad bra! skall kika in där :D

#16 - - Junitjej:

Vilken snygg blogg du har!

#17 - - Mimmi:

Godmorgon! :)

svar: Haha, ja såklart jag gjorde. De har verkligen så mycket snyggt!

#18 - - SARA - MISSCUPCAKE:

sv: jaha! är det ett bra jobb då? :)

ookey, varför slutade du rida?

#19 - - ewezi:

SV: JO sant ;) såg just att hon fyller 23 i december ^^

#20 - - ewezi:

Haha, såg mitt skrivfel nu ^^ japp 22 mena ja ^^ inte 32^:P

#21 - - Nikolina:

jag ska iväg till skolan snart tyvärr..

#22 - - yasmine:

oki mysigt...

nu ska jag på promenad.pöss

#23 - - natalie:

sv: tack!



Du jag förstår dig, jag är döende när jag får min

#24 - - yasmine:

oki kul, jag ska bara ta det lungt trött o seg

#25 - - humorsajten:

Hejsan! Vad händer för kul till helgen då?

#26 - - Nina:

ja det är bara bra med mig :)

själv då?



har du nåt roligt planerat i helgen?

kram

#27 - - FEBB:

Åh va bra! ;) Jo jag mår bättre nu iallafall hehe-



Idag så ska jag plugga kemi och gå ut lite i höstvdret! Dudå? KRAM

#28 - - Bea :):

svar : jotack det är bara fint :D har hämtat hem mitt nya marsvin idag :)

#29 - - Sandra:

sv: jaadå :)

#30 - - FEBB:

Åh men gud av skönt! :) Hihi. KRAM

#31 - - FEBB:

Oj, hihi. I helgen blir det plugg! Själv?

#32 - - Nikolina:

tack sötnos :)

#33 - - alec:

åh hej gumman... jag hoppas jag får vara glad jag med snart... hur mår du? fått tillbaka känseln i benen :S??

#34 - - Dianad:

TACK rara du! Kolla gärna in mitt nya inlägg och skriv vad du tycker! ;) Förresten, ska vi prenumerera på varandras bloggar via bloggkoll?? =)

#35 - - Sessan:

Gumman jag fick jobbet :D Jag är så lycklig just nu!!!

#36 - - SARA - MISSCUPCAKE:

sv: okey! vad gör du om dagarna då på jobbet?



nä vad trist, men så är det ibland :/



allt är bara bra, sitter på jobbet fortfarande, blä!

vill hem :P



hur mår du själv? :*

#37 - - Mimmi:

svar: Ja gud ja, verkligen! :) Supermycket kul saker har de.



Med mig är det toppen, själv då?

#38 - - JOANNA:

sv: ja elr hur, fin men dyyr haha=)

#39 - - Sessan:

Jag kommer att sälja fast telefoni och bredband. Jag vet, jag kommer att vara en sån där jobbig jävel haha!! Men jag var i stort behov efter jobb, och dem ville verkligen anställa mig tihi.



Puss & Kram

Till top