Twilight


Nu är det bokat & klart!
Nu på fredag har den premiär och självklart drar jag med mig Tony för att kolla på den!

Planerar en hel kväll med god mat & bio. Kommer åka in till stan för att kolla på den.
Klä sig fint & vara på topp!
Låter väl som en bra idé? Självklart kommer jag recensera filmen för er som inte tittat på filmen ännu och jag tänker inte avslöja för mkt för er heller!

Någon mer som ska se den på premiär dagen?
#1 - - sara:

Jag vill också se den, ska försöka få med någon med mig i helgen kanske ;)

#2 - - sara:

Sv: tackar ;)

jadå allt bara bra, sj?



kram

#3 - - Carmen:

sv:

jo då et är bara bra :) lekermed min nya dator för glatta livet ihih :D pussas

#4 - - Mama - K:

Sv: Jodå, allt är bara bra. Vad kul att du tycker att det jag skriver är tänkvärt. Det värmer :)

Kramar X 1 000 000!

#5 - - julia:

Uh ska också se den på premiären hade jag tänkt! :)

#6 - - manuela:

hejsan:) tack för att jag kan få prata ut.

Det är såhär, killen jag är kär i, gillar min kompis och det gör så jävla ont att se honom i skolan varje dag utan att börja gråta:(

#7 - - Jessie James:

hehe verkar som alla ska se den där =P om inte i kväll så i helgen. får väl se när vi själva har tid å se den :)

här e vi sjuka :( inge kul. men man får juh se lite filmer...tyvärr har vi råkat i någon film-svacka å allt e bara kasst :P hehe!



XXX Jessie James

#8 - - Sussi:

Då väntar jag tills efter premiären och hör efter om den är bra. :P Allt är bra med mig, hur är det själv?

#9 - - L o t t i i i z z:

Jotack, här e allt bra :) Har varit ledig idag.. så har varit hemma o myst med mamsen mysiga valpar! thihi! Hoppas att du har haft en bra dag :) ? Vad är det för film du ska se? Har nog inte ens någon aning om vad det är för någon ;) thihi? Några bra skådisar som är med? Kram

#10 - - Natalie:

Svar: Visst är de snygga?! Med mig är det jättebra, med dig då? :)

#11 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

vill se filmen och läsa böckerna!



yes bara bra, med dig?

#12 - - malin:

Hej!

Jo med mig e det bra. Jag o killen har kommit överens om nåt väldigt konstigt. Vi har gjort slut men vi vill båa ha barn så vi kör på. I januari ska vi till asien med hans familj så tills dess bor vi tillsammans sen får jag hitta nåt eget i närheten. Känns riktigt skumt men helr OK!



jag tror filmen e grym. Ända sen jag såg Into the wild e jag lite småkär i henne...vet int hennes namn men hon spelar huvudrollen.



puss

#13 - - jennifer:

det är bra med mig, själv? kram

#14 - - yasmine:

jo kanon bra. gör du idag då?

krams

#15 - - Mariah N:

trevligt!en bra ide.

#16 - - mathilda:

det är fin fint :) hur är det själv?

kramkram

#17 - - sara:

(svar)hahah grattis till att ha kommit så långt x)!



Jo allt är bra med mig,fast jag tror jag håller på att bli förkyld :/ själv?? :)kram!

#18 - - Marie:

låter som en jättebra idé, nu får det säkert jättemysigt!

#19 - - JOSEFINE:

jaa, allt är bra med mig. själv?

#20 - - Jenny:

hihi =) jo det är bra. hur är det själv?? har duhaft för dig på sista tiden? var ett tag sen man hörde något fårn dig =( puss<3

#21 - - e m m a:

- Ha ha underbara du! Spelar du verkligen sånt, på riktigt?



Med mig är de bara bra, har varit lite trött men de är inte så konstigt med tanke på hur mycke de är på jobbet hela tiden. Helgen har varit helt underbar.



Va ska du göra i morgon då? Kramar

#22 - - Petrich:

ja verkligen :D jadå allt är bra me mig, självdå?

#23 - - Maja:

SV: Med mig är det bra! Hur är det själv? :)



Jag ska nog se filmen men inte på premiären. Men det ska däremot min syster göra, hon verkligen älskar böckerna, filmen och paramore som har soundtracket.



/Maja

#24 - - SARA:

Jag ska se den på torsdag :) :) Har du läst böckerna? Kram

Till top