Tips!

Igår inhandlade jag ett nytt välbehövligt nagellack.
Självklart blev det i lila, finns inget finnare att ha på naglarna.
Tack vare den breda borsten lämnar det ett perfekt resultat med lagom mycket lack på naglarna.
En vacker frostig lila, ett bra val inför vintern.


Isadora Wonder Nail - 630 Sweet Violet




#1 - - Sanna:

Annars är allt på topp, fredagsstämning håller på att infinna sig. Jag har klarat av handlingen, träningen och duschen för idag, så nu är det bara det roliga kvar!



Själv?

#2 - - Erika:

Jag ska ha frågestund på min blogg, titta gärna in! Den börjar nu!

#3 - - Mariah N:

Snyggt lack!

#4 - - FEBB:

Tack :P Åh av roligt! Jo annars är det toppen, äter clementiner och äter lussekatter just nu, haha.



Har precis lagt in en tävling på min blogg där du kan vinna 300 kr på KICKS, var med om du vill. <3 KRAM!

#5 - - Cajsa:

hehe ok men det låter ju bra i alla fall..^^

nej det gjorde jag inte ? :O

xx Cajsa

#6 - - Your Dream Closet -,:

underbar färg :) ne såg aldrig ema galan, har jobbat dygnet runt nästan...

#7 - - Lisa:

Fint :D

#8 - - nosh:

En fråga, tittar du på Gossip girl, isf vad tycker du om det?

kram!

#9 - - Bea :):

svar : Killen kom nyss , vi skall väll se på film å så :) sj d?

#10 - - ewezi:

Sv; Okej va skönt :)

Nej va händer, jag ska vara med min pojkvän och ett till par tror jag :)

Sj?

#11 - - Anna:

Sv: det är bara bra! Lite smått höstdeppigt sådär.

Sj?

#12 - - J.:

Lila är en snygg färg på naglarna.. :)

#13 - - maja:

kasnke det kanske, ingen aning :D



vad tycker du om sjukdommar och så?

jag vet att det är en töntig fråga men jag har det nära nu och vill veta vad andra tycker..

#14 - - Dianad:

Tack för söt kommentar! =) Läs gärna mina två nya inlägg! Nu prenumererar jag på din blogg! Trevig fredagskväll! // Diana =)

#15 - - Anonym:

lila är såå fint!!:)

#16 - - Antonia:

sv: dom är verkligen det!



allt är bra med mig :) skönt med helg liksom :D

sj då?

#17 - - mathilda:

riktigt snygg färg på nagellacket!

#18 - - Åsa:

Jag är med en kompis, vi ska sätta på en skräckfilm snart, och sedan ska min mamma registrera sig så jag har chans om att vinna tokiohotel fan-party biljett (jag är under 16;) Men jag vet inte hur det blir med det för det står inget på tokiohotel.com. Ska ta reda på det nu =)



Själv då ? Fin blogg förrästen, kram!

#19 - - Hanna:

Nu är Veckans Blogg igång igen. Anmäl dig eller någon annan ! :) Kram H



#20 - - Nikki:

Vilken fin färg det var!



Va har du gjort ikväll? :)

#21 - - B R O W N S U G A R:

Lila är snyggt!

#22 - - erika:

Snygg färg.Jag har två lila nagellack,man skulle kanske införskaffa ett tredje?

#23 - - Emma:

jag skulle också vilja ha ett nytt nagellack :) men jag målar typ aldrig naglarna, haha.

#24 - - melisa:

nej jag kollade faktiskt inte på EMA, va det bra eller? :)

#25 - - Lilja:

Ohh, very nice ;) Vad kostade det?

#26 - - Louise:

vilken snygg lila färg de va!

#27 - - Natalie:

Jag gillar med lila nagellack, va kostade det där?

Haha jarå, det är inte så farligt. Mest irriterande, men nu ska jag sluta prata/skriva om det. Jag gillar inte själv när folk klagar och nu har det blivit lite för mycket sånt från min sida.



Förut ikväll var jag lite på en tjejförfest hos en kompis och nu har jag kollat på film. Va har du för dig ikväll då?

Kram

#28 - - Sofia K:

Finfint!

#29 - - C H E R R Y R A I I N . B L O G G . S E:

älskar lila lack :)

#30 - - L o t t i i i z z:

JOtack snäckan :) Här e allt bra! Äntligen helg.. så att man kan pusta ut och sova länge ;) Skönt! Fast det har jag i och för sig gjort i veckan oxå! hehe!



Hoppas att du har haft en bra dag? Kram

#31 - - Lilja:

Inte så farligt ju =) Supersnyggt också!



Jadå, det är jättebra med mig, hur är det själv? =D

#32 - - Marie:

verkar vara ett bra lack!

#33 - - Marie:

jag älskar ju nagelack så jag lär säkert testa :)

#34 - - Anonym:

mysig blogg, fint lack...!



Vad gör du ikväll??

#35 - - SANNA:

superfint!



sugen på att köpa en stor mysig halsduk eller kanske smycken i min blogg? (=

#36 - - Lilla Fröken:

Jag har också lila naglar nu. Fast plommonlila. :)



Ja 30 seconds to mars gjorde bra ifrån sig.

Idag har jag varit på promenad, varit en sväng på stan, ätit pizza med vän och sedan sett på tv. Du då?

#37 - - Anonym:

snyggt!! take care

#38 - - Clara:

Isadora nagellacken suger, torkar jättefort, o tar slut jättefort med...

Till top