Sur...

Vaknade upp ungefär så här glad..

Oja, har nog av sannolika själv lyckats dra på mig urinvägsinfektion.. IGEN!
Vete fasen vad jag gör för att lyckas med det. Efter mycket tjat på min sambo, travade han iväg och köpte juice åt mig.
Så idag blir det inte mycket att göra mer än att tycka synd om mig själv & ha ont..
#1 - - Millan:

vaah de har jag nog aldrig haft tror jag :o

#2 - - Mariah N:

krya på dig!

#3 - - Sessan:

Stackars lilla Louise, haha jag har åkt på urinvägsinfektion 5 gånger det senaste halvåret, snacka om badluck!! :P



Saknar dig min lilla glädjespridare <3<3<3<3<3

#4 - - Linda:

Neeej! Stackare!

Krya på dig!

#5 - - Linda:

Sv: Har en dålig dag, känner jag. Överreagerar över en småsak.



Har aldrig haft urinvägsinfektion, som tur är. hur längde brukar sånt hålla i sig?

#6 - - Linnea :>:

det har jag också haft.. jobbigt jobbigt :/

#7 - - sara B:

om du haft det mycket urinvägsinfektioner utan att ätit medicin så borde du gå till doktorn nästa gång du får det igen och kolla så det verkligen är urinvägsinfektion.

för jag har det besväret ofta och det följs av att jag tillslut kissar blod. Men går till läkaren varje gång jag får infektionen. Men senast hade jag åkt på något helt annat, kan inte riktigt föklara mer än att man kan få den infektionen om man haft mycket urinvägsinfektioner. Så kolla upp det :) för det känns precis som urinvägsinfektion, men var något helt annat.

Hoppas du är bättre nu, krya på dig om inte annat! :)

Till top