Sprang och slickade på marken..


Nu har min lilla Kiwilooo fått uppleva sin första snö!
Sist då det kom så hann det smälta bort, men idag såg jag till att hon fick vara med om det.
Gissa vad lycklig hon blev! Sprang och slickade på marken, fräscht? No..
Men hon gillade det!

#1 - - L o t t i i i z z:

Vilken söt vovve :) Är det din?

Ok, kollade trailerna och den verkar vara helt i min smak asså :D Ska lätt se den! thihi! KRAM KRAM!

#2 - - sara:

(svar)Jag praoar på en resturang :) god mat höhö!



Ursöt hund! Hur gammal är hon?:)

#3 - - ANGELICA:

sv: m! :)

jo med mig är det bra, med dig själv?

#4 - - SARA:

Jaa, böckerna är de bästa jag någonsin har läst! :) Har läst alla fyra flera gånger om :)

Jo tack, allt är bara bra med mig! :) Hur är det själv?

Kram söt

#5 - - Anonym:

okej :) vilken söt hund, kram

#6 - - JESSICA:

okej :) vilken söt hund, kram

#7 - - Vanadesse:

gud vilken sötnos :D

#8 - - Sessan is bride to be:

Men åh sötaste ju =)



Men wow, är ni bereonde som vissa av mina bekanta? vissa har förlorat både jobb och flickvänner... ushi! Är det så roligt?



haha, estelles klänning, ja, hon såg ut som en gående korg!!!!



Jag har haft sjukt mkt att göra i skolan denhär veckan... det kommer bara bli mer och mer =( Hur är det själv, görs i helgen då?

#9 - - Liene:

Hehe, hundar är söta när de får se första snön:)



sv: Det är prima med mig, fast är lite trött och mest på skolan. HUr är det emd dig?

#10 - - Anna:

sv: jag ska försöka gå på premiären i alla fall :) du då?

#11 - - Johanna Evah:

Så söt vovve=)

#12 - - mathilda:

okej, det blev det för mig också :D

vad kollade du på för något?

#13 - - Anonym:

Men vad sött ;-D Hon kommer att älska snön då den ligger kvar. Må så gott

#14 - - Elina:

Haha ja hittar man på någonting att fördriva tiden me så :P Men drygt ändå, man kan ju ha annat för sig!

#15 - - anna:

tack!



åh härligt för henne :)

#16 - - i'josefin engdahl:

god morgon :)

#17 - - Linda:

Men guuud vilken söt hund!



Sv: Haha, nej jag önskar att jag hade deras autografer, men nope.. Bild från google :P

#18 - - ❤DENISE DORNELL❤:

yes de e de:D ska bli skitkul, händer för dig i helgen då+

#19 - - louise:

Va gulligt!!

Näe inget spec. händer med dig?? :P

#20 - - manuela:

aawh va söt!:)



jo det är la bra med mej, själv då sötan?:)

#21 - - Ida Björck:

inte mycket, själv? :)



åh vad söt :D

#22 - - Moni:

sååå underbart söt hhehe.. joho allt är ba med mig med.. händer idag då? kramizz

#23 - - sara:

(svar)verkligen jättesöt:) vill också ha en hund men vi har ingen plats eller tid :/

#24 - - Dress Like a Princess:

Ååh så söt!

#25 - - yasmine:

yes hihi nu måste jag springa ner i tvättstugan igen krams

#26 - - natta:

sv: härligt idag är jag ledig och jag njuter var tvungen att gå ut med Daisy tidigare och här sitter jag vid soffan är trött men vill inte sova bort dagen

#27 - - Zarah:

oj då, då blir det rätt lite sömn för din del.



Jag har ett jätte stort arbeta i religion.



puss

#28 - - Jenny:

Haha vad gulligt :)

kramar pennypie

#29 - - SARA - MISSCUPCAKE:

sv: hihi! de är råsnygga!

#30 - - Zäta:

ååh så söt :D

#31 - - Petrich:

jag ska vara med pojkvännen min imorgon, härligt! dudå?

#32 - - Sandra:

Hihi så sött! :) Dom brukar ju älska snön dom små djuren..



Matchen var inget vidare faktiskt. Holland var mycket bättre. Ända som var kul var debuten från Rasmus.. annars föll det ganska platt.



Inte så mycket. Ska ta tag i lite saker här hemma. Men ja, inte så mycket idag. Vad gör du?



Puss

#33 - - Anonym:

Världens sötaste hund?

#34 - - fanny:

naw så söt:)

#35 - - alec:

naaaaaaaaaaaaaaaaw första snön.. lyckan hos er eller vadå :P



det är bra med mig gumman. hur är det själv? berätta lite :)



PUSSA DIG

#36 - - Nikolina:

säger desamma, fy o blä.



hm, idag blir det ut en stund

sedan plugga tyvärr, sj ? kram

#37 - - emeli:

åh :) här snöade det också. Sjukt mysigt, fast synd att det försvann så fort. Jodå. allt är bra här ;) plugg som vanligt men det rullar på. vad jobbar du med? :) kram

#38 - - moni:

hej hej, händer det nått skoj i helgen? kramizz

#39 - - frida:

nåå vad söt . :P

#40 - - frida:

ja det är bra med mej .

Till top