Perez Hilton

Har läst på flera bloggar angående Perez Hiltons kommentar om Tokio Hotel.

Han ska ha sagt att han tyckte att Tokio Hotel 'sucks'...

Till Anastacia sa han  "alltså, är inte Metallica bättre än Tokio Hotel!!?" och fortsätter.. "Du förresten, är inte sångaren i bandet gay? Han har ju på sig mer smink än Boy George!"

Anastacia svarade: "Nej det tror jag inte.. Men du kan ju inte döma honom efter sminket, kolla bara på Kiss!"

Perez Hilton är en karl vars jobb (kort sagt) går ut på att skvallra & dissa kändisar så mycket han bara kan.
Man kan tycka att det är oproffisionellt eller att han är en jävla idiot. You name it!
Antingen älskar man honom eller hatar honom.
Jag måste erkänna att jag kan inget annat än älska honom. Visst, jag tycker att han kan gå för långt med vissa åsikter han har, men jag kan inget annat än skratta åt det.

Han är väl den amrikanska varianten av Katrin Schulman?

Tänkte även på det Anastacia sa "Men du kan inte döma honom efter sminket, kolla bara på Kiss". Man kan inte jämföra Tokio Hotel & Kiss på det viset.
Jag menar, Kiss image är ju maskerad liknande sminkning.

Hur som helst.
Perez Hilton är en kontroversiell bloggare. Allt han säger får man ju faktiskt ta en rejälskopa med salt.
Vi får inte glömma bort att bloggen är ett sätt för vissa att uttrycka sina åsikter om olika personer eller saker.

Kommer nog få en massa skit för detta. Men  tänk, han dissar kändisar som vissa av oss dissar olika kändisars outfits. Vart går gränsen igentligen?  

Vad tycker dom om Perez Hilton?
Älskar eller hatar du honom?
#1 - - Maja:

haha, ingen aning faktist :P

#2 - - baby loonia - mode och skönhet:

hahah säkert sant, den amerikanska versionen av katrin

#3 - - Zäta:

jag tycker han får göra vad han vill för uppmärksamheten :P

#4 - - angelica:

Jag vet inte riktigt, han vågar stå för vad han tycker och det är bra, och sen håller jag faktist med honom lite, för metallica är bättre än tokio ;o

#5 - - C H E R R Y R A I I N . B L O G G . S E:

Det är superhett ;) Det är så bra så :D själv?

#6 - - melisa:

svar; jodå det är bara bra, sj? :)

#7 - - sara:

(svar)Aa den kategori de verkligen förtjäna var "album of the year" , så himla dåligt att Britney vann!



Jo allt är bra med mig,det är så himla skönt att den äntligen är helg! Hur är det själv?



Om Perez Hilton måste jag säga att jag har nån slagt hatkärlek till honom.Visst är vissa av hans inlägg jätteroligt men ibland går han för långt.Jag tycker det han sa om TH var väldigt lågt, speciellt att han går runt och pratar med andra arister om det.Han borde istället säga det direkt till de :/

#8 - - SABINA:

SV: Ja allt är bra med mig annars, själv då?

#9 - - Diana:

Känner inte till honom faktiskt! =P "Godmorgon"! =) Tack för ditt söta inlägg! Har precis uppdaterat, kika gärna in! Var vill du helst bo - landet eller stan? =) Gå in och kommentera!

#10 - - Sassy:

Jag gillar honom!

#11 - - erika:

Sv:Lila är nog min favvofärg så det får nog bli ett tredje nagellack för mig:)

Allt är bra med mig,Sj då?

#12 - - Fia&emelie:

aa det är jätte roligt , vad gör du ?

#13 - - Nina:

jaha vad roligt! :) hur träffades du & din kille dÅ?





ha en bra dag gullet!

puss

#14 - - alec:

hahaha det va den skönaste kommentaren EVER, tycker verklkigen inte om tokio hotel... vad tycker du???



HUr mår du älskade??? PUSS

#15 - - B R O W N S U G A R:

Svar: jo de e okej :) hur är det själv?

#16 - - Linnea:

Hejsan! Gud vilken mysig och välorganiserad blogg!

Du var mig allt en duktig bloggerska! ;)

Fortsätt sådär, så kommer jag tillbaka <3

Kolla gärna in på min blogg!

Kram /L

#17 - - Jenny:

Sv: Ja, den var skitsnygg! Väldigt fantasifyllda outfits i alla fall, i like it:).

#18 - - Sandra:

Det är väl att han är just kontroversiell som gör honom så stor. Han fångar ju uppmärksamheten iaf.



Nja jag tycker inte heller det, inte riktigt.



Vad roligt. Vi tog det ganska lungt igår mat, vin och Idol. Mysigt.



Puss

#19 - - nosh:

Hej!

ja jag kan inget annat än att hålla med, liksom serena och blairs kläder är ju hur läckra som helst, till och med deras casual outfits, ssjukt snyggt!



Jag har aldrig läst hans blogg, man kankse ska ta och göra det och få sig ett gott skratt! haha



kram

#20 - - Sessan is bride to be:

Vet faktiskt inte, men roligt att det finns såna som han )=)



Du gillar lila ju =) och jag älskar rosa =)

#21 - - Natalie:

Okej :)

Jag såg på Och så kom Polly, den gick på tv. Trevligt med familjen. Va gör ni då?

Ikväll ska jag nog bara träffa en killkompis och se på film igen. Det blir en lugn helg det här. Va ska du göra, fortsätta vara med familjen?

#22 - - Sofia K:

Har noll koll på honom faktiskt :P

#23 - - ' j e a nn y:

ser att du har bytt deisgn.

#24 - - Katja:

Ja typ! Dumma amerikaner!

#25 - - Liene:

Jag älskar iaf inte honom. Så fult att prata skit om andra liksom!

#26 - - - H O D A *:

- ja jag dör för dem , så bäst de är <3

#27 - - Louise:

ja, verkligen en mysig färg! :D

har du en bra lördag?

#28 - - pelle:

Perez är en tönt som lever på att förlöjliga folk!

#29 - - SARA - MISSCUPCAKE:

sv: vad bra att du mår bra!

min fredag bestod av bara massa mys i soffan:)

själv då? :*

#30 - - LIFE BY Marielle:

Tycker också han är en idiot faktiskt..



Ja verkligen =) hur firar du farsdag idag gumman? KRAM



#31 - - G:

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in hos mig, http://babbidesign.blogg.se välkommen!

#32 - - Jonna:

Ska ju på spa :D



Klockan 3 så sitter jag i varma källor :)

#33 - - Emilie:

Det var helt underbart :O Mina kompisar var helt sålda och grät efteråt i strida strömmar. Inte sådär fjortisbuhuuu utan riktigt ja jag vet inte vad man kan kalla det :P



Jag ska spela och skriva, själv då? :P

#34 - - Viktoria:

Jo:) Allt är fint. Hur är det med dig då?

#35 - - Rose:

I'm gooood, själv då?

den där snubben verkar rolig ju xD

#36 - - SANNA:

sv: nejnej. Alla tycker som dom vill! (=

Jag mår finfint! Hur mår du?

Förresten, är du sugen på att köpa en stor mysig halsbuk i valfri färg. 149 :-

#37 - - sara:

(svar) Inget speciellt, sov över hos en kompis igår så idag ska jag bara plugga antar jag -.- själv ? :)

#38 - - emeli:

jag har inte hittat till hans blogg någongång, för han har väl en sån? det är de jag hört om perez (förutom de du nyss skrev:))i alla fall.



Söndag består av att försöka komma igång med plugg, fast det går inge vidare :b Vad mysigt att vara samlad i familjen. det händer inte så ofta här, även om vi inte bor långt i från varandra :)

hur såg din söndag ut? :) puss

#39 - - maja:

ja, tid är läskigt :P

KRAM

#40 - - Emma:

haha,

idag har jag varit med min bästa vän felicia :)

sjd ?

#41 - - Melina:

sv:allt är väl bra här,själv?:)

#42 - - angelica:

absolut!



Jorå det är bara bra ^^ Sjdå? :)

Kram!

#43 - - C H E R R Y R A I I N . B L O G G . S E:

Ikväll ska jag bara tre lungt :) sj?

#44 - - sofia:

hm, jag har samma åsikter som han i alla fall ;) men man beter sig inte så som han gjorde. faktiskt.



sv: ja, 30 stm va mkt bättre än henne. och de är fint med mig! själv? pussi

#45 - - Mariah N:

Jag gillar inte honom!

#46 - - sophie:

#47 - - sophie:

Har blandade känslor för den "mannen"!



Yeaah t.i äger :D

Det är bara bra med mig, hur är de själv`?

#48 - - erika:

Låter bra.Hos mig händer det ingenting,ska va hemma.Vad händer hos dig då??

Puss & kram

#49 - - Sara.:

ha en kanon fin dag:)

kolla gärna in min blogg:)

#50 - - ewezi:

Sv: Tack så mycket, gillar den också.

Jo det är bra med mig, sj?

#51 - - Becca:

Jobbar på McDonalds :P hehehe ( I need a new job!!)

#52 - - mathilda:

jaha okej, kanske ska ta och testa det då? har ju sett att det finns i många fina färger, så ja det får bli så :D



säger samma som dig, härligt att höra!

ikväll blir det nog tv. sanningens ögonblick börjar ju igen :D

kram

#53 - - Cajsa:

hehe ja det brukar göra det.. tycker att det är svårast att komma på hur man vill att det ska se ut. Sen går det som på räls! :)

xx Cajsa

#54 - - frida:

Tack för kommentaren :) nej jag såg faktiskt inte EMA men vad jag hört av andra och tidigare erfaranhet så kan jag säga att jag inte gillar verken katy perry eller hennes musik.

Jo tack det e bara bra med mig hur e det själv? jag måste berömma dig för din blogg! Den är väldigt trevlig att läsa :)

#55 - - frida:

Ps. Detta inlägg är riktigt bra ;) härliga åsikter du har

#56 - - louise:

han får väl säga vad han vill, vem bryr sig?? Fast.. jag gillar Th så han kanske inte ligger högst på min "lista" xD

#57 - - movemi:

Han är så ful och tror att han är sörre än vad han är.

Men grya blogg har han!

#58 - - Anna:

Sv: med mig är det prima :) sj?



Angående perez känns han enligt mig smått överdriven, kändisvärlden har aldrig fascinerat mig överhuvudtaget.

Men det klart, det är ju en miljardindustri så hans "jobb" är nog inte så tråkigt.

#59 - - SABINA:

SV: Ikväll händer inte mycket, ska se gå gosip girl, själv då?

#60 - - Emma:

Jag har frågestund i bloggen förtillfället, fråga gärna en fråga :D

#61 - - Mama - K:

Tackar!

gillar din blogg också :)

#62 - - Bea :):

Hejhej! Hur är det idag?

#63 - - Zäta:

ja de e jättebra me dmig taCK, själv? :)

#64 - - Vivi:

Jag vet inte men ha en bra dag i alla fall

#65 - - Nina:

nämen, vad roligt! :) internet är bra grejer!



jag gled fram till min karl på krogen & sa att han var snygg & på den vägen är det. HAHA! :)



puss sötis!

#66 - - Jenny:

jag vet faktiskt inte. har inte läst eller hört så mycket om honom om jag ska vara ärlig. men alla kritiserar ju hela tiden så sjukt mycket så varför ska det behöva bli en stor grej för att man får det publicerat typ. :) alla går väl runt och kommenterar folks klädsel eller liknande. sånt hör till vardagen så att man ska bli arga på folk som kritiserar känns ju bara onödigt :)

#67 - - ' j e a nn y:

sv: det blir bra ju ;)



din design försvann från min dator för att jag var tvungen att formatera om den & nu har jag inte photoshop, men jag fixar det så fort jag fått det.

#68 - - Johanna:

Det är ju farsdag idag så jag har väl ätit mat med ett par stycken. Sen har datan musik och bloggar gjort min dag. Hur har din dag sett ut då?



Kram

#69 - - Sassy:

Håller med dig! Han är så uppriktig och bitsk!

#70 - - * Louise * - Frågestund:

jag har haft en toppen helg! :D



bara en halvtimme kvar på min frågestund, passa på! :)

#71 - - Zarah:

hejhej med mig är allt bra, hur är det med dig? :)

puss

#72 - - Jenny:

Sv: Jo allt är bra, hur är det själv?:)

#73 - - Liene:

sv: Förstår att det kan va så:) Iadg har jag sjungit, bloggat, lagat mat och slappat.

du då?

#74 - - Sara.:

Tack:)de är bara bra här tacK:) själv?

#75 - - F E L I C I A:

JAG HATAR HONOM, HAN GÖR BARA SÅ FÖR ATT FÅ UPPMÄRKSAMHET OCH TROR HAN ÄR NÅTT!

#76 - - isabelle:

aa, allt e jätte bra me mej, hade nyss en mysig kväll med film o sånt , durå? föresten tykr jag att perez kan vara jobbig.. Ibland är han rolig men han är för ego för att vara kompis me:P och taskig till vissa kändisar som han inte gillar..

puss<3

#77 - - F E L I C I A:

han finns bara för att han vill få uppmärksamhet!

arrrw , hate hiM!

#78 - - jessie james:

Love HIM! :D

spelar ingen roll om han hissar eller dissar kändisarna, Han framför nyheter på sitt sätt helt enkelt. Och man vill väl hänga med? Har man en tid över och vill läsa skvaller är Perez såklart den bäste! :)

Men det är ju bara min åsikt ;)



XXX Jessie James

Till top